Odottajia Helsingissä / Espoossa?

moikka :) mites teillä muilla nyt kun vauvelit on syntyneet? kellään mielenkiintoa vauvatapaamiseen?
 
ens viikolla johdossa vaikka? :) hyvä paikka kun kehtaa imettääkin vaikka ei ois kahvilan asiakaskaan! Kerran mä sinne jo hätäpäissäni juoksinkin kun en muuta keksiny :D
 
Ok, mulle sopii :) Pitäiskös vaikka loppu viikosta, nii pääsis ehkä Nona mukkaan ja muut synnyttäneet? Ja jos ei oo synnyttäny ni ehdottomasti silloinkin saa tulla :D
 
Tottakai saa tulla yhdessä tai kahdessa osassa :) (tai kolmessa jos joku on kaksoset saanut) Miten ootte muuten jaksaneet liikkua synnytyksen jälkeen? Mietin että oonko ihan epänormaali kun olin ekaa kertaa shoppailemassa koko päivän kun jäbä oli 5vrk, ja senkin jälkeen liikkunut ympäriinsä melkeinpä päivittäin :) piti ihan terkkarilta kysyä että saako tän ikäisen kanssa liikkua näin paljon, ja kuulemma saa...
 
Joo kyllä mäkin voin tulla sinne jos vaan en ole synnäril.. milla, meidän porukasta nopasta en tiedä mutta musta tuntuu että olen ainut joka ei ole vieläkään synnyttänyt. . Kääk! :-D
Mikä tuo paikka " johdossa" on?
 
perjantai sopisi minulle ja Samu-pojalle :) mites muille? Päivät menee kyllä vauhdilla, kohta jo 3 viikkoa synnytyksestä mutta ihanaa on ollut vaikka pandakarhua kohta muistuttaakin :) :laughing025
 
eiku joo noppa olikin synnyttäny mut entäs Nipsu :D mulla on viel pullat uunissa ja toivon joka päivä pojan syntyvän.. :) pitäis varmaan kirjotella nää tapaamis jutut tuonne toukokuun tohinoihin koska täähän on odottajille :wink toissa päivänä kävin kätttäril ja siellä mittas että poju on 4,1kg kiva :D
 
Joo meille sopis perjantai, mutta onnistuisiko jo esim klo 11:00 ? :) Ja VipAngel, hui, isoa poikaa sinnekkin tulossa! :)
 
mulle sopii ajankohta klo11 :) Johto café kampin yläkerrassa.. Milla: onko se se kahvila jossa jo kerran käytiin.. ?
 
Jep :)) Nähdään siis perjantaina sielä, jossain siinnä tiskin/kassan läheisyydessä?
 
Me kanssa! :) ellei sit toi leikkaushaava ala pikku hiljaa reagoimaan pahemmin näihin 8 tunnin kaupungilla pyöriskelyihin...
 
Voi hitto! Mää joudun kyllä nyt perumaan ku meillä on huomenna käynti avoneuvolassa ja sitten pitää lähtee Loimaalle, kotikunnilleni... Ajateltiin, että ehditään siinä välissä, mut vauvojen kaa ei voi kiirehtiä :) Pitäkää kivvaa ja ens viikolla vois nähdä :))
 
Meidän täytyy kyllä nyt tytsyn kanssa perua kanssa koska en saa millään noita vaunuja täältä ite alas kannettua ennen ku apu tulee iltapäivällä hätiin, mutta ens vkolla käy sit paremmin, mut ei vklp kun muutto :)
 
Onkohan sinne muita edes tulossa? Mietin että skippaanko itsekin ja vaikka ensi viikolla sitten uudestaa :)
 
Takaisin
Top