Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Onnea noppa!:) tääl mä ootan et koska oikeesti tulis lähtö jorvii päin...huomenna ois neukku ja viimestää perjantai pääsee jorvii kun on ultra, mä niin toivon et oisin lisää auennu et ottas mut sisää sinne:)
 
Onnea Noppa (jos nyt täs vaihees viel voi onnitella), kerrohan sit heti miten meni! :)
Nii no mulle ainaki se 12.30 sopii edelleen, niin nähään siis 12.30 Kampin ulko/pääovien edessä (Henkan terassi, jos siis sinne päädytään, on siinä vastapäätä)? CMT mikäli sulla ei neuvolaa tohon aikaan niin tuu ihmeessä mukaan kanssa, kyllä me yleensä tuntitolkulla istutaan, huomenna varmaan ainaski ku aurinkoa luvattu :)
 
Nopalle onnea & tsemppiä ! Olen tulossa huomenna 12.30, terassi kuullostaa hyvältä.
 
Noppa syntyi klo 0452 ja kaikkl meni hienosti :) lisää infoa kun kotiudutaan :-)
 
todellakin tylleröt on meille hyvä nimitys, kun vaaputaan ku ankat.. vai tuntuuko MUSTA vain siltä :laughing025
juku et jotenki toivon et joltain meilt menis vedet ku tavataan.. näin yks yö unta siitä ku kaikki pallomahat on keskustassa ja sit joltai menee vedet ja siin oli kyl mukavaa muistettavaa ku alettiin koko kööri viedä sitä yhtä synnyttämään :D :D

Kampissa on paljon ovia ja värmaankin eksyn kun en mikään hirmu keskustalainen ole mut jos joku viittii soittaa mulle jos en ole löytäny perille ni kyllä mä siellä jossain pyörin..Nonakin kerkes tuolta onlinista poistuu pesutupaan ni laitan numeroni nyt tänne (045-120 ** **), tuskimpa täältä nyt kukaan läähätys puheluita soittaa tai pitää sit tän päivän jälkee tulla poistamaan toi numero.. :D :D vaik varmuuden vuoks :D
 
hei nähtäiskö taas murkinan merkeissä ens viikolla..?
Kun tuntuu et ei meistä muut pääse synnyttämään vaik joillakin laske ttu aikakin on hujahtaen mennytkin ohi.. tääl kotona lojuminen ja ahertaminen kun ei päivästä toiseen oikein hirveesti himottais ja muilla ihmisillä kun on sitä elämää ja meil odottajil ei.. :) nähtävästi :wink

jos on kaunis ilma ni mennää johonki ulos syömään koska ainakin mä sain kivasti nenän päähän aurinkoa kun oltiin keskiviikkona siel terassilla SYÖMÄSSÄ :)
 
Minulla soppii, jos ei tarvi synnyttää lähtee. Mutta tuskinpa! :DD Turhauttaa jo saakeli! Mikä päivä olis hyvä? Tiistai?
 
Joo sama täällä! Siis aamulla jo ku heräs nii tuns et eiii helvetti, tästähän tulee paska päivä. Ha kyl on muuten siitä saakka ihan jokainen mahollinen asia vituttanu, et ei täst tunnu tulevan enää yhtikäs mitään. Ja joo tiiän tiiän valintakysymys, mut mitä kun oikeesti tuntee olevansa joku härkä ja näkee vaan matadoreja heiluttamassa punasta kaikkialla (vaikka härät onkin värisokeita - näitä "mielenkiintosia" oppeja oppaan duunista.... ;D ). Sit viel ku toinen ei ilmottele itestään juuri ollenkaan, tuntuu vaan nukkuvan koko ajan ja olevan tuolla laiskiaisena. JA tanskasta nyt huomenna vaan 2 lentoo tänne ja molemmat aamulla, voi morjes. Sama varmaan su. Ainaki oli vuel tää tilanne aamulla.

Nipsu ootko jo toimissa vai onks siellä sama tilanne?
Mut milla sullahan pitäus alkaa mikä päivä hyvänsä mikäli nyt siihen limatulpan maagiseen 1-7 vrk on uskomista? Saas nähä kuka täs ekana lähtee vai ollaanko kaikki samaan aikaan jossain Hyvinkäällä kuun vika päivä!
 
Samaa settiä edelleen. Illalla supistaa ja puristaa 30 - 40 min mutta muuten ei mitään edistymistä havaittavissa. Paitsi hermon kiristyminen:-) Tänään oltiin aamulla neuvolassa ja edelleen vauva on aivan lähtökuopissa ja merkit viittais siihen että synnytys käynnistyy koska vaan mutta ei auta kuin odotella. Onneks painoa ei ollut tullut lisää, taisi turvotus olla tänä aamuna normaalia pienempää.

Sovitaan vaam lounastreffit ens viikolle, parempi vaan kehittää tekemistä kuin venyttää hermoa kotosalla. Jos kävis vaikka niin onnekkaasti että lähettäis sitten isommalla porukalla synnärille päin...! Tiistai käy hyvin ja terassi vielä paremmin jos kelit vaan sallii. Miten olis tällä kertaa vaikka Vapianon terassi ? Siihen taitaa paistaa aurinko jo lounasaikaan. Muutkin paikat käy yhtä hyvin
 
Noniin noniin ei vieläkään mitään eikä näyttäis tulevankaan pitkään aikaan. Kyl nyt on varsinainen laiskiainen täällä kyseessä tai sit ei oo vaan vielä keksiny sitä salasanaa että portit hänelle aukeis!

Mutta niin jos nyt sit nähdään vaikka huomenna tiistaina klo. 1230 ja tällä kertaa Vapianon (Rautatientori tai siis Kaisaniemi eikö?) ovien edessä? :) Jospa tällä viikolla jotain sit jo tapahtuiskin...

Ja hoi Noppa! Mikäli oot päässy veks synnäriltä ja energiaa riittää teillä molemmilla, tuuhan ihmeessä esittelemään pientä ihmettäs! Ehkäpä se vauvan tuoksu kannustais nää muutkin vähän rohkeemmiks :)
 
Moi!! :) Viime torstaina jo kotiuduttiin ja voinnin puolesta voisi lähteä vaikka maratoonille :) Mutta keskiviikkona neuvola niin sitä ennen ei saa liikkeelle lähteä vauvan kanssa, Pitää olla kuulemma syntymäpaino saavutettu ennen sitä :sad001 tai sitten jos ensi viikolla vielä treffailette niin sitten voisimme kyllä tulla sinne :)
 
Huomenna siis klo 12.30 Vapianossa. Voidaan ottaa siihen sitt vaikka joku synnytyksen käynnistävä taukojumppa perään vaikka Kaisaniemen puistossa, jos se auttais meitä yliaikaisia... Milla, miten sulla tilanne, laskettu aika taisi olla eilen ?
 
Joo sunnuntaina oli laskettu aika. Koviakin supisteluja ollut ja kamalaa vihlonta, mutta aina loppuneet sitten joskus tunnin-kahden päästä. Joten pyrin tulemaan huomenna, jos tännään ei tarvi synnyttää lähtee :)
 
Takaisin
Top