Odottajat pk-seudulla ja varsinkin Espoossa???

Hei nähdäänkö vielä ennen vauvojen syntymää? Mulla on laskettu vastaelokuun lopuss , mut tiedän et muilla on aikaisemmin eli jos jaksatte nähdä vielä elokuussa, vaikka Hesassa?
 
Heippa, mulla treffit jäävät nyt ennen synnytystä, kun maanantaina Jorviin, mutta sitten kun vauveli on vihdoin maailmassa, niin ehdottomasti taas mukana [:)]
 
Hei espoon äidit ja pääkaupunkiseuden äidit!

Nyt kun saatu nämä kaikki elokuun lapset maailmaan voisi olla vauva+äiti treffien aika?

Ehdottasin, että tapaisimme lokakuun puolella ehdotelkaahan sopivia päiviä ja paikkoja.

Pitäiskö nähdä esim kampissa jonne on helppo tulla ja siellä on Bebe jonne voidaan sitte porukalla mennä imettää.
 
Kiva idea, Mazu!
Ja ehdottamasi paikka sopisi myös Itä-Helsingistä päin mielellään mukaan tulossa olevalle äidille + vauvalle, jolla ikää reilu 3 viikkoa. Sain vasta nyt aikaiseksi kirjautua itse mukaan keskusteluihin, mutta passiivisesti olen ollut "hengessä mukana" jo pidempään... Olisikin kiva tavata teitä ihan kasvotusten ja vaihtaa vauvakuulumisia!
 

Takaisin Vau.fi:n etusivulle
VAST: Odottajat pk-seudulla ja varsinkin Espoossa???

Tarkastele aiheeseen liittyviä keskustelusäikeitä: (tässä foorumissa | kaikissa foorumeissa)



hei sellanen neutraali paikka vois olla kamppi, sillä sinne on helpp otulla bussilla sekä metrolla jos asuu itä-helsingissä. Itse kun asun espoossa.mut vastaatkaa kommentoikaamuutkin. mä voin kyltoki nähdä sua hannakoo kahestaan tos lokakuun alus,jos kukaan muu ei vastaile ennen sitä.

Onko sulla esikoinen? Mulla on esikoinen ja hän on poika ja nyt reilut pari viikkoa vanha.
 
Juu, täällä myös ensimmäinen lapsi. Tällä viikolla tulee pojalle ikää 4 viikkoa. Tosi kivasti meillä on mennyt, joten uskaltaa ihan hyvin lähteä jo liikkeelle täältä neljän seinän sisältä vaikka sinne Kamppiin saakka [:)]

Nähdään vaikka kaksistaan (=nelistään) sitten lokakuun puolella, mutta ehkäpä tässä vielä jokunen ilmoittautuu mukaan treffeille, kun aikaa siihen kuitenkin vielä on. Oon huomannut, että päivät menee paljon nopeammin, kun on jotain ohjelmaa kuten vaikka kahveilla käymistä... hehhee...
 
Kyllä minäkin voisin varmaankin osallitua, jos löytyy sopiva ajankohta kaikille [:)]
 
Mukavaa, että sinäkin iiii78 olet vastaillut. Olis mukava nähdä kun nähtiin sillo ennen vauvojen syntymää.
Näyttää muuten siltä ,että meillä kaikilla kolmella on poika vauva.

Mulle käy oikeastaan kaikki arkipäivät. Ehdottaisinkin seuraavia päiviä ma 4.10 , ti 5.10 tai ke 6.10. Sopiva aika vois olla klo 12. Voitais nähdä iinä kampin spice icen luona.
 
Tosi kiva, että innoistuit myös tulemaan mukaan, Illi78! Lisää poikia, jee!

Mulle kävisi tuo ma 4.10. tai ke 6.10. ja kello 12 sopii oikein hyvin Kampissa. Te ilmeisesti olette tavanneet toisenne aiemminkin, mutta yritän teidät jotenkin tunnistaa [:)] Itse tulen mustilla hyökkäysvaunuilla...
 
No joo totta nyt ei ole niitä masuja kertomassa, mut hei mulla on beiget vaunut,joissa roikkuu nalle sivulla.
MUT kyl pitäis tunnistaa kiharista hiuksista ja silmälaseista ja punaisesta takista.

Mut hei kokeiltaisko sitä ma 4.10. klo 12 siinä spice icen luona. Käviskö se iiii78 sulle?

Ja sitte hei jos joku muu vielä haluaa mukaan niin tulkaa ihmessä?
 
4.10. klo 12 sopii hyvin. Kävin just yks päivä kampissa siellä yläkerran kahvilassa - se oli tosi avara ja hyvä mennä vaunujenkin kans, mutta nähdään vaan ainakin ensin siinä Spice Icen luona ihan alimmaisessa kerroksessa [:)]
 
Elikkä sisi näillä näkymin iii78 ja hannakoo ovat tuloossa tappamisen. Katsotaan ehtiikö kukaan muu tätä viestiä lukea een sitä. Tavataan siis spice icen luona klo 12 ka menään joo siinä kahvilaan siellä yläkerrassa tiedän sen se on hyvä. Sieltä saa hyviä sallatteja. Bebes on myös siinä lähellä jossa voi käydä sitte syöttää...

mukavaa nähdä muita esikoispoikein äitejä..
 
minäkin voisin saapua paikalle, jos vaan pääsen lähtemään [:D] poikavauveli täälläkin [:)]
 
Pitu86 saavu ihmees myös paikalle jos pääset. Mukavaa nähdä muitapoikavauvoja kuulla miten menee.
 
tääkin vois yrittää saapua paikalle [:)]
Pieni mies täälläkin kainalossa <3
 
kivaa meitä onkin tulosssa paljon. Kävinkin tänään siellä kampissa se 5 kerroksen kahvilas on jees siinä vires on myös inva wc johon saa poletin kahvilasta ja siellä voi hyvin vaihtaa vaipat.
 
Mazu, siel on ihan kunnon lastenhoitohuone 3. kerroksessa - paljon vaipanvaihtopisteitä ja sohva ja nojatuoli yms. [:)]
 
Muakin vähän houkuttaisi tulla, mutta en tiedä uskallanko, kun en ole vielä julkisissa ollut vaunujen kanssa ja meiltä kestää puoli tuntia juna + sitä ennen pitää 20min kävellä asemalle, niin tulee melko pitkä reissu. Tähän mennessä ollaan oltu vaan tuossa omalla ostarilla ruokakaupassa tai autolla noin vartin päässä kotoa.
 
elikkä onkos se samantapainen kuin selossa, iii78. Kävin nimittäin sellossa tänään yllätyin.
 
Takaisin
Top