Tännekin tuli poika jo kohta nelisenviikkoa sitten[:)].
mahtuuko mukaan vielä... voisin yrittää saapua paikalle. (Yritän oikein kovasti[:D])
Tosin voisin tulla suoraan kaffilaan, istahdan sitten siihen pöytään missä on eniten vaunuja vieressä[:D][8D]
Ymmärsinkö oikein että ensi maanataina 4pvä, kampin 5 krs ja se kahvila mikä siinä nyt on (en nimeä muista)
klo 12??
POJANÄITI,JEPULIS 5 KRS KAHVILAS OLIS TARKOTUS KAHVITELLA. MEITÄ TULOS TOSI MONTA. MUT NE JOTKA MYÖHÄSTYY TULKAA SUORAAN KAHVILAAN ODOTELLAAN VAIKKASIIHEN 12.15 ASTI JA MATTIMYÖHÄSET TULEE SITTE KAHVILAAN.
Treffit menivät hyvin - meitä oli Mazu, hannakoo, PojanÄiti ja minä. Istuttiin parisen tuntia kahvilla ja syötettiin vauvoja vuoron perään - kaikilla oli vauvelit hereillä. Seuraavat treffit sopisi tänne suunnalle 25.10. alkavalla viikolla [:)]
Alkuviikosta näyttäisi monella olevan menoa, kuinkas torstai? Kävisikö se muillekin?
Paikasta: keskusta oli kivan neutraali paikka kun kaikki tulee niin eripuolilta espoota.
Ja kamppi ehdottomasti paras vaunujen kannalta, mutta onhan toki muitakin kaffiloita.
Itse ehdotan sitä samaista johto kafeeta missä viimeksikin treffattiin.
Kiva, jos paikaksi valikoituu taas Kamppi (tai jokin kahvila Hkin keskustassa)!
Mekin voitais siinä tapauksessa liittyä taas joukkoon. Ensi viikolla käy oikeastaan kaikki päivät eli se ehdotettu torstai olisi oikein hyvä.
Mulle käy torstai kyllä, mutta jos meillä alkaa putkiremontti ensi viikolla (joka onneksi kestää vain viikon), olemme evakossa silloin, ja näin ollen en pääse paikalle, mutta tulen taas sitten seuraaville treffeille.
Heipsansaa![:)]
Onkos meillä tärskyt torstaina? [:D][:D]
Hieman olen vielä lenssuinen,
mutta voisin siitä huolimatta ilmestyä johto kahvilaan kello 12,
Olisiko muitakin tulossa?
Mä joudun valitettavasti sanomaan, etteui torstai käykään, koska meillä alkaa muskari ja perjantaikin on huono, mutta kuten sanoin, että treffatkaa työ kenelle aika käy [:D][:D]
Minä ainakin mielelläni tulisin huomenna, sen verran ruvennut nää seinät täällä ahdistamaan... Suoraan kahvilassa siis? Milläs tulijoita tunnistaisi? Meillä on maastonvihreät vaunut ja vauva luultavasti sylissä kun ei se niissä vaunuissa viihdy [:D]
Mennään sitten vaikka intimiillä meinigillä [:D]
Mulla on tulipunainentukka ja kanssa maastonvihreät vankkurit!
Koitetaan sinne kahvilan perälle, sohvaosostolle, päästä.
Meille tuli aamupäiväksi menoa, mutta voisin yrittää tulla vähän myöhässä kahvittelemaan Kamppiin kanssanne. Mikäli siis vielä ehditään joukkoon, niin tulossa ollaan. Mut jos ootte jo ehtineet lähteä, niin mennään sit vaan shoppaamaan [:)]