Odottajat pk-seudulla ja varsinkin Espoossa???

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja illi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt vaan porukka rohkiasti ehdottelemaan... viikonloppukin olis jees ei olis noita arkimenoja.
Jos vaan mitenkään saadaan sellanen paikka sovittua et mahd. moni pääsis tulemaan [:)]

Meiltä on Selloon n. 3km matkaa, joten se sopii ainakin mulle hyvin [:)] Mulle käy mikä päivä vaan, töissä oon vaan sen pari päivää viikosta et jos just sattuu mun työvuoro ja tapaaminen samalle ajankohdalle, niin täytyy sitte olla töistä pois. No ei vaan [:D]. Ehdotelkaa koska teille kävis? Mulla ois niinku koko ens viikko lomaa ja mikä päivä vaan passaa [:)]

Nostelen taas tätä ketjua[:D]

Onhan meitä iso liuta mammoja lähiseuduilta..
pinotaanko nyt sellainen läjä joita kiinnostaa lähteä kaffettelemaan yms.?
Ite oon nyt 2 viikkoa saikulla että aikaa vaan on [:)]
Elikkä jos jokainen laittaa sen itelleen sopivimman klo.ajan ja sopiiko viikolla vai viikonloppuna paremmin niin voitais yrittää saada ainakin enemmistölle sopivin ajankohta ja paikka? [:)]

Jes!!! Hyvä Miu ilmoittele jos neuvolalääkärin jälkeen tulee muita ideoita[:)]

Nyt siis lauantai 22.5 ja Sello ehdotettu.
Tälle mamille sopii[:)]
Onko kannatusta...lisää mammoja kaffeilemaan?[:D]

Tällekin mamille sopii lauantaina 22.5. Sellossa kahvittelu, ja aika esim. klo 13. Muutkin ajat käy kyllä.

Jihaa aina vaan paranee hyvä illi...lisää mammoja selloilemaan[:D]

Eli paikka Sellon kauppakeskus, Leppävaara. 22.5 ja kellonaika auki vielä.[:)]

Paikalle "vyöryvät" mamit..tähän asti ilmottautuneet.

Miu, illi ja myrsky

Lisää vaan mammoja mukaan!!!!

Jes tää nostetlee ketjua...että muutkin näiltä kulmilta huomaa [:D]

Elikkäs lauantaina 22.5 mamma meetingit Espoon Leppävaarassa, kauppakeskus sellossa. kellonaika ei ole vielä määritelty[;)]

tähän mennessä ilmottautuneet mamit ovat Miu, illi, Pitu ja Myrsky

Mukaan vaan kaikki jotka paikanpäälle pääsee/ehtii[:D][:)][:D][:)]

Harmi Miu82, jos et pääse paikalle ja tervetuloa Pocahontas ja tervetuloa myös mammatreffeille. Ei sen niin väliä, milloin se laskettu aika on, kun samassa tilanteessa ollaan [:)]

Pidämmekö treffit siis voimassa ja olisiko ehdottamani klo 13 ok?

Dammit! Justiinsa reissun päällä[:@]
Tulen sitten uusinta kierrokselle, Nautinnollisia treffejä[:D][:D]

Mä en nyt 22.5. pääse, mutta voisin tulla ilomielin joku kerta mukaan. Jos te matinkyläläiset joskus treffaatte vaikka Ompussa niin sekin olisi kovin kivaa. :)

Mä en nyt 22.5. pääse mukaan, mutta joku kerta voisinkin tulla. Niin ja jos matinkyläläiset treffaatte joskus vaikka Ompussa niin sinnekin voisin yrittää. [:)]

jeap tälle käy hyvin tuo klo. 13[:)]
onko tarkempia kordinaatteja tapaamispaikaksi?
Hihiii pitääkö laittaa joku tietyn värinen paita esim. päälle että tunnistetaan toisemme[:D]

Nähdäänkö siinä Waynes Coffeessa klo 13?

Sitten vaan masut kunnolla esiin, niin tiedetään, kenen luokse suunnistaa [:)]. Harmillisen vähänhän meitä nyt on tapaamassa, mutta eiköhän me tavata piakkoin uudestaankin.

Nii ja Jennuska ja Pocahontas: mehän voitais joskus treffata Matinkylässä Kahvila Merenneidossa töiden jälkeen, kun se on niin kiva paikka? Ja tietysti muitakin saa tulla mukaan.

waynes coffee sopii hyvin, nähdäänkö siinä just liukuportaiden edessä ja mennään siitä sitten kaffetteleen[:)]

Miu mites sulla, pääsetkö mukaan vai tuliko se lastenvahti keikka?
Mutta joo paikalla ainakin illi, pitu ja myrsky [:)]

harmi tosiaan että meitä ei pääse kun muutama paikalle, mutta treffailleen sitten myöhemmin isommalla porukalla[;)]

Hei tääkin voi tulla sinne matinkylän suunnalle jos ja kun ootte menossa...mulla on sinnekkin helppo suunnistaa täältä kauklahdesta.[:D]

Takaisin