Odottajat pk-seudulla ja varsinkin Espoossa???

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja illi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
juhuu...mullekkin käy tuo 23.6 ja sovitellaan sitten lisää tapaamisia sinne heinäkuun puolelle[:)]
eli mukana oon kuvioissa [:D]

Noh naiset, sopiiko sitten 23.6 Sellossa klo. 13? Ja vaikka siinä Roberts coffeen nurkilla? [:)]

juhuu...sopii tällekkin[:)]
Onko meitä jälleen sama porukka siis kun viimeksi?[:D]

Hih, siltä näyttäis [:D] No nyt ainakin bongataan helposti toisemme, ku ollaan jo kerran nähty!

Varmistan vielä, että huominen tapaaminen on ok? Siis Sellossa klo. 13 Roberts coffeen kulmalla?

Miu ehdottomasti Selloon vaan..itsekkin kerään luuni tästä ja lähden kohti selloa [:)]

nähdään kohta [:)]

Miu eksyitkös..me jäätiin siihen robertsiin kahville ja yritin sua kuikuilla[:-]

Kiitos taas pitulle ja illille oli taas mahtava rupatella masujuttuja <3

Jospa sitten heinäkuussa saadaan lisä vahvistusta kahviteluihin muistakin lomalla olevista mammoista[:D]

KOSKAS SOVITTAIS NE SEURAAVAT TREFFOIT ISOON OMPPUUN? mÄ ODOTAN ESIKOISTA JA HALUISIN TUTUSTUA MUIHIN ÄITEIHIN.

Mazu puhuttiin tuossa myrskyn ja pitun kanssa, josko ens kerralla treffattais jossakin muualla kuin Sellossa esim. Helsingissä, jotta saatais enemmän porukkaa kasaan ja paikka olis vähän mukavampi.

Mun puolesta voidaan kyllä tavata jollakin porukalla myös tässä Ompussa, jos taas osalla on hankaluuksia liikkua kauemmas. Siis treffit Ompussa ensi viikolla mikä päivä vaan käy. Olen lomalla, joten päiväsaikaan sopis parhaiten [:)] Onko kiinnostusta lähteä mukaan?

Mulle siis myös se Helsinki passaa.

Mä en viittis lähteä sinne Omppuun, kun helpommin pääsen Helsinkiin. Jos tavataan siis Helsingissä niin oon mukana, tosin ensi viikolla ollaan lomailemassa..

Mulle käy sekä omppu että keskusta päiväsaikaan ensi viikolla miten oliis ma 13.7 klo 11 jossain päin helsingin keskustaa.

Jos Pitu on ensi viikon reissussa, niin käviskö sitten treffit ompussa maanantaina 13.7. klo 13 ja vaikka Coffee Housessa? Eli jos myös muita Espoolaisia mammoja pääsee paikalle, niin olis tosi hauska tavata.

Sitten kun Pitukin palailee lomalta, niin sitten taas vois isommalla porukalla tavata Helzingissä tms. paremmilla apajilla?

illi78 Hei mä oon ainakin mukana eli 13.7 klo 13 ison ompun coffee housessa. Jes tosi mukavaa nähdä mammoja.

Toi 13.7 on sitte muuten tiistai mutta nähdään siis kuitenkin maaanantaina 12.7. klo 13 isossa ompussa...

iltaa, tää ei pääse teitin kanssa Omppuun huomenna kahvittelemaan, mutta toivottavasti sit seuraavalle meetingille ehdin.
mukavaa omppuilu päivää teille, jotka paikanpäälle pääsette[:D]

Näillä näkymin meitä olis paikalla tänään vain minä ja mazu, mutta seuraavaan kertaan taas!

Takaisin