Odottajat pk-seudulla ja varsinkin Espoossa???

Jeps, huomenna klo. 13 Selossa tavataan siis [:)] Varmistan vielä kun niin vähän Sellossa oon käynyt (asunut niin hetken vasta tällä alueella..) että eikös se Wayne´s coffee oo ihan sillä katutasolla ja jossain siellä Hesen suunnalla?
 
ääk....en oo nyt ihan varma missä se on..mietin jo että sekotanko roberts coffeeseen sen[&:]
mutta eiköhän me kaikki sinne löydetä, joten palloillaan huomenna klo. 13 sellon waynes coffeen kulmilla[:D]
 
voe harmi kun miukaan ei pääse, mutta onhan meitä muutama pallomasu vielä tulossa[;)]
Järkätään pian uudet mamma meetingit niin jospa sillon pääsis mahdollisimman moni mukaan[:)][:)][:)]


Aurinkoista lauantaita kaikille mamuskoille <3
 
noniih nyt on ekat mamma meetingit takana[:D]

Kiitokset illille ja pitulle mahtavasta kahvittelu seurasta jossa keskeisin puheenaiheemme oli tietenkin massut[:D][:D][:D] pienellä porukalla treffailtiin mutta hiljaista hetkeä ei ollut, kun seurueessa oli kaikki mamit puheliaita[:)]

Järkkäillään uusia mami treffejä piakkoin, joten ajasta ja paikasta ehdotuksia?
Muitakin mammoja odotellaan kovasti mukaan tapaamisiin, palloilemisiin[;)]

ihanan leppoisaa viikonloppua <3
 
Kiitos kiitos myrsky ja pitu! Oli tosi kiva tavata, ja tavataan piakkoin uudelleen [:)]

Nyt siskon pojan 6 v. synttäreille herkkuja syömään [:D]
 
Jei, kivaa oli tavata - kiitos myrsky ja illi [:D] tavataan taas pian, toivottavasti löytyy enemmänkin porukkaa mukaan!
 
itse asun juuri Espoon Ison omena kulmilla, joten voisin myös kahvittelee tulla? Ensimmäistä Odottelen ja laskettu 30.8
 
harmittaa kun en kerinnyt mukaan[>:]
Uudet tärskyt vaan pikaseen käyntiin nin pääsen määkin mukaan :)
Ja olis kiva ihan näitä "naapureitakin" ison ompun kulmilta tavata. 
 
Tavattaisko tässä piakkoin Ompussa, ja kaikki vaan, ketkä kynnelle kykenevät muualtakin, niin mukaan vaan [:)]

Itselläni on pari seuraavaa viikkoa melkoisen täynnä ohjelmaa, mutta vaihtoehtoja olisi esim. jo huomenna la 10-14 välillä, mutta sitten taitaa seuraava vaihtoehto olla vasta la 12.6 tai su 13.6.

Mites muut?
 
Mä olen täysin poissa peleistä seuraavat 3 viikkoa. Ensi viikko menee kotona ihmetellessä ja pakatessa. Ensi perjantaina lähdetään kesäloman viettoon etelän lämpöön kahdeksi viikoksi. :)
 
Tuota tuota, mitenköhän saatais porukka kasaan.

Josko tässä vielä vaihtoehtoja, niin katsotaan, josko niillä saatais porukka kasaan:

la 12.6.
la 19.6.
su 20.6.

Itselleni parhaiten kävisi tuo Omppu, mutta jos kiinnostusta löytyy, mutta jos matka liian pitkä, niin Sellokin käy kyllä [:)]

Eli laittakaahan viestiä, mikä sopisi, niin katsotaan sitten, mikä päivä saa eniten kannatusta.
 
Mahtavaa olis ehtiä piakkoin kaffettelemaan [:)]
Tälle kävis kans parhaiten nuo kaks jälkimmäistä vaihtoehtoa...ja paikalla ei niin suurta merkitystä[:D]

Toivotaan että saadaan mahdollisimman isolla mamma porukalla tärskyt aikaiseksi[:)][:)][:)]
 
No voih, mulle sopis taas mikä tahansa arkipäivä ennen juhannusta, oon tiiviisti kaikki vkoloput ennen jussia töissä [:'(]
 
voih... mulla on taas nuo arki-illat toooosi huonoja ellei kyseessä ole se keskiviikko ennen juhannusta. Silloin olen vapaalla ja sitten ei muuta kuin vapaalla ollakaan [:)]
 
tervehdys!

Pitäisikö järjestellä treffejä tuonne juhannuksen jälkeen vasta?
Näyttäisi menevän kovasti kaikilla menot ristiin ennen sitä[:D].
Me saavutaan möksältä vasta juhannuksen jälkeisenä vknloppuna ja sinnekin on jo menoa järkätty.
Sen jälkeen kaikki käy, arkena tai pyhänä[;)][:D].
Pitkälle menee, mutta jospa mahdollisimman moni saisi järkättyä kalenteriin väljyyttä[:D]
 
No mutta hei, musta olis oikeasti tosi kiva tässä piakkoin treffailla, ettei tämä ketju ihan hyydy, niin josko tehtäis niin, että ne jotka pääsee, niin nähtäis ke 23.6. vaikka päiväseltään ja sitten seuraavat treffit siitä tuonne heinäkuun puolelle niin myös matkailevat pääsee mukaan. Vai tuleeko treffejä liikaa [:)]?

Onko siis halukkaita kahvittelijoita keskiviikkona 23.6. päivällä 10-16 välisenä aikana? Paikka voisi olla se Sello tai Omppu?
 
Mä oon päivät 4vee pojan kanssa joten hieman vaikeata järkätä aikuisten kaffitteluja, illat taasen onnistuu kun isäntä ottaa komennon :)
 
heips! mulle käy tuo ke 23.6 ja mikä tahansa kellonaika passaa [:)] Oon myös kiinnostunut treffailemaan heinäkuussa, jos sillon pääsee porukkaa paremmin.. Mut ois kyllä kiva asap, niinkun illi jo totesikin [:)]
 
Takaisin
Top