nyt se on täällä.. HEINÄKUU <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miiima
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä saatiin tänään tietää toimituspäivä. Vauveli syntyy ensi viikon perjantaina perätilan ja ahtaan lantion vuoksi suunnitellulla sektiolla (siis viimeistään, ellei nyt jotain ihmettä tapahdu ennen sitä). Saatiin valita tiistai tai perjantai, ja tiistaihan on ihan älyttömän pian!!!! :D Tiedän, että täällä moni muu on jo kypsä potenssiin kymmenen synnyttämään, mutta musta taas on niin outoa että se aika on jo käsillä... mitähän tässä osaa viikon touhuta tai olla touhuamatta? Kertokaahan uudelleensynnyttäjät, mitä pitää tehdä viimeisinä päivinä elämässään kun ei vielä ole äiti...?

Täälläkin on laskettuaika ylitetty ja ei tunnu vauvalla olevan kiirettä syntyä. Itse olisin kyllä jo valmis lähtemään synnyttämään, mut syntyy sitten kun on valmis siihen ja ensi viikon aikanahan se joka tapauksessa syntyy. Välillää on tosi kärsimätön olo, mutta nyt kun sain tosi hyvin nukuttua niin tuntuu että jaksaa odotella.  Tsemppiä odotukseen kaikille joilla vauva kans tykkää mennä yli lasketun ajan ja tietysti muillekin!!

Me käytiin tänään vikassa äitiysneuvolassa. Vaikea kuvitella, että seuraavan kerran meillä on ihan oikeasti vauva sylissä! Soittelin myös yliaikaiskontrolliin aikaa ja se saatiin tiistaille klo 8.50. Sitä nyt tässä sitten odottelen vaikka eihän sitä teidä, jos viikonlopun aikana alkaiskin tapahtumaan.

Tällä hetkellä olo on taas erittäin seesteinen eikä mulla olekkaan kiire mihkään. Jotenkin mieltä lämmittää, että viimestään torstaina synnytys käynnistetään ja saadan nähdä meidän ikioma vauva! <3

Hui Minttuliina! Aika mieletöntä, kohta sulla on vauva! <3 Tai siis, tasan viikon päästä. :) Tee kaikkea mikä tuntuu hyvältä. Lue, kato leffoja, telkkaria ja syö hyvin ja rauhassa. Nautiskele kun saat aterioida keskeytyksettä! ;) Lepäile... Mä laitoin just itseruskettavaa ja lakkasin kynnet kun esikoinen on päikkäreillä. Epäilen nimitäin, että jos vauva syntyy pian, niin seuraavan kerran edes huomaan mun kynnet muutamien kuukausien päästä. ;) Ja olikos sulla muuten ne ristiäiskutsut jo valmiina? Vai oliks se Mira88? En muista... Mut jos ne ei oo valmiina, niin touhua vaikka ne valmiiks. :)

Shakira, ristiäiskutsut lähetyskuorineen on niin valmiina kun olla voi (eli päivämäärän varmistuttua tulostetaan vain kutsuteksti kortin väliin) ja kaikki tarjoilutkin on leivottuna pakkaseen :D Mutta enköhän minä viikoksi keksi sopivasti tekemistä tai tekemättömyyttä, mieskin jää tänään sopivasti lomalle... kortinpeluuta takapihalla viltillä loikoillen ja niin ees päin ;)

Täällä uni maistuu ja maistuu , päiväpäivältä olen enemmän väsynyt.. Eilinen ja tämäpäivä mennyt nukkuessa. eilen jaksoin olla hereillä kokopäivänä 7tuntia ja tänään aamulla olin klo. 8-11 nukuin 11-16 ja nyt yritän väkisin olla etten menisi tuohon sohovalle etten nukahda :D

Ei ole kutsukortit täällä valmiina, mun kaveri näpertää ne valmiiksi kun saadaan poika maailmaan,haetaan korttivärkit ja saadaan päivämäärä tietoon :) Mä inhoan näpertämistä ja annan mielelläni sen homman ystävälleni joka sen osaa ja siitä tykkää :)

hellou mammat ! 

Minttuliina ;ole, ota ja nauti !   nuku ja lepää; kerää voimia <3
Tarkista, että kaikki on valmiina jne. [;

Postiluukusta tuli myös meille lappu; perjantaina 22.7 polille käymään; katotaan onko itse tulossa maailmaan vai jäänkö käynnistykseen . . .
Itse saan kuulemma päättää jos käynnistää meinaavat, että annanko luvan jo perjantaina vai odotellaanko maanantaihin . . . 
En ole vielä miettinyt; katsotaan mitä tuleman pitää; vai syntyiskö itsestään ? 
Tänään on viikkoja 41+1.
Tänään on mun öidin synttärit ja kovasti ne toivovat, että prinsessa syntyisi tänään
mutta mä en haluaisi; täytyy olla leidillä ihan oma synttäri päivä <3

Nyt oli sitte viimenen neuvola ilman vauvaa ja ens maanantai aamulla polille aika jossa sitten mahdollinen käynnistys jos poju ei aikaisemmin maailmaan ite päätä tulla :) Rauhallisilla mielillä odotellaan,ensi viikolla rakkauden viimeistään saan syliin <3 <3 

Täähän käy jännäksi. Mulla on kans ens viikon maanantaina kontrolli polilla ja luultavasti sitten ajatellaan sitä käynnistystä. Tänään lääkäri heitti ilmaan josko jo nyt käynnisteltäisiin, mutta  kohteliaasti kieltäydyin, koska vointi on ihan hyvä. Sen verran myös "lupas" ettei käynnistystä tehdä sitten pidemmän kaavan mukaan...en sitten ymmärrä miten sitä vois jouduttaa . Se on heidän asiansa. Mä todellakin toivon, että tajuais tämä immeisen alku lähtee tulee ittekseen.

Jenni90, nyt pientä rajaa tähän...mun äitillä on kans syndet TÄNÄÄN!!!

Voi jee, monille tapahtunut vauvarintamalla ja monilla pientä happeningia päällä koko ajan. =) Mut ei täällä. :D
Vika (periaatteessa, tosin varattiin varuiksi uusi aika viikon päähän) masuneuvola tänään, vaavi tosi alhaalla mutta ei selkeästi kiinnittynyt, hivenen verran vielä liikkui pää. Puhuttiin sitten jo mahdollisesta seurannasta kättärillä, jos paljon yli meinaa mennä. Mulle sopis tosi hyvin, jos vauveli saapuis tässä viikon sisään, jooko? :D

Miiman stoori oli kiva lukea, kun sinne samaan mestaan itsekin pian sitten menossa. :) Ja muiden synnytystarinat myös, tykkään tosi paljon lukea noita kokemuksia!

Mulla tullut semmoinen kiva oire tähän ihan loppuun, että kuorsaan unissani... vissiin sen verran kuitenkin painaa keuhkoja toi masu vieläkin. x) Mies tulee mua varovasti tönimään, että hei käänny, kuulostaa kuin tukehtuisit...very lovely.  Gavisconia oon myös ottanut nyt ekaa kertaa, öinen närästys ruvennut vaivaamaan- onneksi vasta nyt.

Tsemppiä taas kaikille ja koitetaan pärjäillä comebackin tehneiden helteiden kanssa!

Hermo menee tähän odotteluun, kun yöt ja päivät ravaa ympyrää kotona samojen seinien sisällä. Meinaa taas olla niin lämmin ettei ulkona kykene olemaan. Olo on niin kypsä, aika ei etene ollenkaan.

Huomenna yliaikaiskontrolli, mietin tässä pakkaisko sitä jotakin mukaan vaiko ei. Tosin kotiinhan ne sieltä kumminkin käskyttävät, joten eiköhän se riitä, että käsilaukkuun ottaa varulta kameran mukaan.

Yona: kiva että jaksoit sen lukea :D tuntuu että tarinoin taas niin yksityiskohtasesti kaiken ettei mun juttuja kukaan jaksa enää lukee XD

Vauva-arki lähteny ihan kivasti käyntiin :) Tyttö syö hyvin ja nukkuu hyvin, ainakin päivisin :D Ja on NIIN vieraskoree että! Ainakun käy vieraita niin tyttö vaan nukkuu ja nukkuu ja on niin kiltisti. Sittenkun ollaan kahestaan niin huudetaan ja kiukutaan. Onneksi saan nukuttua itsekin ihan hyvin niin ei oo ollenkaan uupumusta

Aivan ihanaa on kulkea ilman mahaa ja kipuja <3 Ei toi hellekää hetkauttanu ku jakso niin kivasti kävellä tuolla <3 Oltiin tänään ekaa kertaa ulkona :) Käytiin n. 30min kevyt kävelylenkki tekemässä :) Ja se että kantapäät ei ollu tulessa oli ehkä eniten luksusta! Melkeen kaikki raskauskilot jäi laitokselle ja huomas kyllä heti että kantapääkipu oli ihan vaan painosta.
Ja sit se paras: mahallaan oleminen! :D Mutta kyllä ihan totta kaipaa hieman masua. Vastahan siihen tottu ja siinä sen kanssa on puhissut jo monta kuukautta ja yhtäkkii sitä ei enää oo ollenkaan.. On oikeesti outoo ku ei sitä oo ja tilalla on tuollainen pieni, sinusta täysin riippuvainen, ihmisenalku.. <3

Kohta onneksi kaikilla on ne vauvat sylkyssä ja ei tartte muittenkaan "kärsiä" tulevista helteistä sun muista.
Tsemppiä kaikille tähän loppuun, nauttikaa vielä hiljaisuudesta ja omasta ajasta :) <3

miiima; <3  kyllä sun stooreja jaksaa lukea <3 :) Ihanaa vain kun joku jaksaa ja viitsii kirjoittaa. !

annel uskallanko enään mitään kirjoittaa tänne ?  Tässä täytyy jo olla jotain 

Tänään oltiin mun äitin synttäreitä viettämässä; koko ajan tullut inhottavia vihlontoja tuonne alakertaan ja paineen tunnetta tuntuu koko ajan . . . 
meidän perhe lähtee joulukuussa Espanjan lämpöön!
Tänään varattiin matka; mennään meidän ystäperheen kanssa joilla saman ikäiset lapset. 
On taas jotain mitä odotella kun tämän pallon saan pois. :D
Jaksuja mammat ! <3

Sain kunnian tulla ilmoittamaan, että tänään saapui Jenni90:ltä seuraavanlainen viesti:

"Oman lapsen pienen linnun, kannoin alla sydämen. Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen. Tunnen käden pienen hennon, tunnen posken pehmeän. Onko mitään kauniimpaa kuin alku uuden elämän? Rakas mustatukkainen prinsessamme syntyi tänään klo 5:53 mitoin 52cm, 3910g!"

Huomenna se ois sitten käynnistys edessä. Tänään kävin ajan kuluks shoppailemassa, kun ei tää olo tästä kummemmaksi ole muuttunut. Koirat vein porukoille hoitoon, saa nähä koska ne saan sieltä takasin. Porukat on jo reilun 2vko:n ajan anellu niitä hoitoon, jos tuleekin lähtö yllättäen. Mut oon aina saanu puhutua ne ympäri etten anna koiria vielä, kun eihän mulla muuten oo mitään tekemistä eikä seuraa kotona. Koirat onneks pakottaa lenkille päivittäin, joten on ollu pakko näillä helteilläkin mennä ulos.

Koko eilisen päivän maha oli kipeä ja ihan kosketusarka, kiitettävän kovakourainen tutkiminen oli yliaikaiskontrollissa. Verinenlimanen vuotokin loppui illalla, taisi olla vaan tutkimuksen aiheuttamaa. Nyt pitäs sitten saada aika kulutettua jotenkin huomiseen. Jotenkin ajatus käynnistyksestä ei innosta, mutta eipä tässä vaihtoehtojakaan ole, kun ei se sieltä itsestään lähde syntymään.

t t tsempit käynnistykseen jos vauva ei yön aikana päättänyt itse tulla maailmaan. Jokatapauksessa ihan pian sulla on oma vauva sylissä! <3

Takaisin