nyt se on täällä.. HEINÄKUU <3

Kaele kiva kuulla sun kuulumisia pitkästä aikaa. :)

Tänne ei ihmeempiä, supistelee kyllä ihan päivittäin aika napakasti - mutta ei valitettavasti vielä kipeesti. Fiilis on taas ihan hyvä, mies on lomalla niin saan poitsun hoitoon apuja. Eli oikeestaan tällä hetkellä tuntuu aika hyvältä. :)
 
Noni...missä se kakru ny viipyy??! Tänäänhän sen pitäis syntyä kun on laskettuaikakin emoticon .
Voi persus, näkis vaan emoticon .
 
Aamulla olin neuvolassa ja kakara niin ihmeellisessä asennossa notta. Kätilö ei millään meinannu löytää sydänääniä, haki sitten kokeneemman avuksi ja siltä ne löyty, mutta vaan ihan yllättävästä paikasta. Tiedä missä ihme asennossa tämä kaveri on. Käväs vaan mielessä, että JOS ja KUN tämä mieliin syntyä ja jos hänen asentonsa on mikä on NIIIIIIIIIIIIIIN toivottavasti mun ei tartte ite lähtee arpomaan että vaikka jos kun tää tulis oikeassa asennossa ulos ilman suurta draamaa vai mitä tehtäis... Voi ie, ärsyttää kun ajatukset tahtoo karata taas noihin mahdottomiin emoticon ...
 
Kun nyt ei kävis ku viimeksi annel! Miksei kaikki voi mennä käsikirjoituksen mukaan; vauvat olis RT:ssä niin ku kuuluukin ja  syntyis silloin kun pitää. . . 

Joo ei toi laskettuaika oo sama kun viimeinen käyttöpäivä; se nyt on huomattu ja kahdesti.

Shakira kiva, että sulla on hyvä mieli ! [: Se tekee niin paljon kun saa esikoisen kanssa apuja. . . 


Eilen leikkasin nurmikonkin ja mikä olikaan tulos = yö; jona en herännyt kertaakaaan ! En edes vessaan.....

Täytyy sanoa, että oon ihan rakastanut tuohon soodastreemiin! :D Ostettiin sunnuntaina se keskisiltä ja se on niiiiin huippu kone ! 8]

huomenna oliskin taas neuvola; se on viimeinen ilman vauvaa.  Saan taas lähetteen käynnistykseen....jep jep . . . 
 
Vastahan se on menny viikon yli, mut ei jaksais vaan enään odottaa. Aika ei meinaa mennä eteenpäin ollenkaan, päivät tuntuu ihan tolkuttoman pitkiltä ja yöt vielä pidemmiltä kun ei löydy nukkumis asentoa. Ja olo on ihan raato, kun väsyttää mut ei saa nukuttua...
 
jenni90        mä liityn sun kanssa kerhoon että odotellaan yli LA:n    :/ ei ole kiva tämä, tuntuu pettymykseltä,


ei olis pitänyt hössöttää sitten yhtään kun siitä tuli näin paha mieli :(
 
No voihan kurjuus annel! :/ Jospas se pikkuinen vielä vääntäis ja kääntäis itsensä semmoiseen asentoon, että siinä pääsee näppärästi ulos. Peukut on täällä pystyssä. :)

Jenni90 on joo aivan ihanaa, kun mies touhuilee niin paljon pojun kanssa. Oon kun eri ihminen ja jaksan itsekin taas ihan eri lailla. :)

Te joilla laskettu aika ylittynyt, koittakaa edes jotenkin kutenkin jaksella... Tiedän kokemuksesta kuinka harmittavaa se voi olla. :/ Kannattaa vaan yrittää tehdä kaikkea mikä itsestä tuntuu hyvältä, on se sitten mitä vaan. Pysyy edes jollain tavalla järjissään. Esikoisen aikana jokainen päivä lasketun ajan jälkeen oli tosi suuri pettymys... Nyt tohon osaa suhtautua ihan eri lailla, kun tokaa odottaa ja eka meni sen kaksi viikkoa yli. Olen ihan valmis odottamaan kaksi viikkoa yli lasketun, kunhan tää tulis täältä itsestään ulos. En kyllä tiiä miten kestän sen jos taas joutuu yliaikaisena käynnistämään! :( Vaikkakin silti toivon, ettei niin kauaa tarttis tällä kertaa odotella...
 
Shakira; kätilö ei ollut yhtään murheissaan asennosta, koska voihan se kääntyä ja vääntyä tosissaan vielä moneen kertaa ja hetkeä ennen syntymääkin...joojoo niinhän sitä viimeksikin odoteltiin. Kuulemma joillakin voi lantion rakenne ajaa vauvaa näihin hassuihin asentoihin.Ja aika jännä kun ajattelee viimeksi kans jouduttiin sydänkäyriä /- ääniä etsimään näillä viimosilla päivillä. Nyt vain positiivista asennetta tähän hommaan niin eiköhön tämä tästä,
 
Mäkin oon vielä yhdessä kasassa! Tänään on nyt sitten rv 41+0. Hiphei..
Huomenna taas neuvola ja sen jälkeen soittelen ä-polille sitä yliaikaiskontrollia.. En tiedä antaako vielä aikaa ja pyytävätkö soittamaan maanantaina uudelleen. Mut katsotaan. Mielummin soitan sinne etukäteen kuin, että maanantaina soittaessa tiistaille ei olekkaan enää vapaita aikoja.. Silloin tiistaina siis se 41+5, jolloin ainakin Jorvissa otetaan ekan kerran kontrolliin. Tekemisen keksiminenkin on niin vaikeaa..tylsää on. 
 
Voi meitä yli aikaisia :D Ja varsinkin teitä jotka esikoista odotatte. Se on tuskaa ! Muistan sen. 

facebookiin jo kirjoitin millaista meidän päivät on ; 
"Kello 13:00 ja tämän päivän saldo; Turo-Eemil rikkonut yhden lautasen, kaksi uuni vuokaa, koristellut ikkunat, hiuksensa, vaatteensa, lattiat, pöydän ja tuolin perunamuusilla sekä lohella. Auttaa imuroinnissa painamalla sen pois päältä tai vaihtoehtoisesti vetää tepselit irti seinästä; mihin tää poika vielä pystyy? "

Joten täytyy sanoa, ettei paljoa ehdi miettimään tätä toista odotusta; mutta ainut jota toivon on, että 
ei tarvisi sitä lähetettä huomenna kirjoittaa !!!!! ja ennen  kaikkea, ettei sinne käynnistykseen tarviis mennä . . . 
On se niiin paskamaista. . . .
 
Mä laitan Jenni90 oikeen joukko adressin sinne missä näistä synnytyksistä päätetään, et sun ei tarttis mennä käynnistykseen, ja sanotaanko vaikka et vaikka tässä yön aikana / huominissa sun synnytys on täydessä vauhdissa  emoticon
 
kiiiitos 

ilmeisesti sieläkin annel yhtenä palana ?  Ei taida vauva sieläkään tietää mitä laskettuaika oikein tarkoittaa . . .

koko päivän on juilinut alakerrassa ihan helvetin kipeeesti ja paineen tunnetta  ala selässä; mutta  missä on ne kunnon  supistukset ? 

Meillä tosiaan mun vanhemmat luvanneet tulla esikoisen kanssa silloin kun lähtö tulee; äiti on saanut töissäkin sumpllittua asiat niin, että saa lähteä koska vain; niin silti äiti jaksaa joka ikinen ita soittaa " eikö vieläkään tunnu miltään ?! !`" argh . . .  mitä luultavammin mä soitan sitten kun saa tulla ja kun se lähtö tulee ! 
mutta hyvää toinen vain meinaa . . . 
 
Hui saakeli, alkopa jännittämään.. En ees tajunnu että saatan saada huomenna äitipolilla (jo) käynnistyspäätöksen. Voi apua. Pitäsköhän kuitenkin kokeilla vielä tänään yhtä ässää kun eilinenkin aiheutti enemmän supistuksia.. Kyllähän sitä näin ensisynnyttäjänä toivois spontaania käynnistymistä :(

Tuli muuten huono omatunto kun valitan täällä jo aivan hirveetä kyllästymistä, kun teillä muilla "valittajilla" on jo lasketut :D Pitäs sitä itekin jaksaa kun muutkin niin tekee.. Mut ei voi mitään, sairaan raivostuttavaa on tämä supistelu, tuntuu että maha räjähtää.

Onkohan miiima jakautumassa? Tuli semmonen olo.. :)

Jospas sovittas mammat että lähdetään yhdessä kaikki ens yönä toimimaan, niin päästään näistä tuskista eroon! Jookos? :)
 
Jenni90 mun isä kans kysele koko ajan, että onko mitään tuntemuksia että vauva olis tulossa. Ja meillä sama homma, että mun vanhemmat on poitsun kanssa kun lähtö tulee eli varmasti kyllä saavat heti tietää jos jotain alkaa tapahtua. Mä jo hermostuin ja sanoin, että multa ei tartte enää kysellä - mieheltä voi jos tarvitsee... Poitsun odotusaikana oli niin tuskaa sanoa joka ikinen kertaa, että ei - ei vieläkään mitään. Nyt päätin, että en jaksa noita kyselyitä mutta miehelle voi soittaa vaikka tunnin välein jos haluaa. Vaikkakin tiedän, että hyväähän ihmiset noilla kyselyillään vaan tarkottaa...
 
jossunen it's a deal, ensyönä! ;) miiima varmaan tahtoo sitten itse kertoa asiasta enempi, mutta hänelle on vauveli syntynyt. <3
 
Päivää pari ennen mulla soi puhelin ja siellä lähimmät ihmiset kyseli missä mennää, ja mä RAUHOITTELIN  niitä ja kerroin ettei mitään oireita ole ilmassa, joten nou hätä. Eilen laskettuna aikana muutama kyseli, mutta se tuntui lähinnä oudolta koska mä olen elämäni kunnossa!!! Miehen tutuille mies kertoi, että meillä on laskettua aika niin he olivat silmät pystyssä että AIJAAAAA, teillähän on jännät paikat jne... Joten aika rauhassa ollaan saatu olla. Enemmän mua ehkä ottaa päähän kun mies "ilmoittelee", että meillä laskettua aika.

Eilen juttelin mutsin kanssa ja hän kertoi että oli nähny unta että vauva oli syntynyt ja se oli poika. Kysyin, että no koska se oli tullu, kuulemma ihan suit sait vaan siinä sivussa. Sit naapuri oli myös nähnyt unta ja kuulemma me oltiin viety heille postilaatikkoon pulla ja runo, mutta ne ei ollu huomannu niitä ja kun he vaan olivat tulleet yllätyskäynnille niin he olivat ihan ihmeissään, että koska teidän vauva oikeen on syntynyt ja ette ole mitään ilmoittannut. Jospa nää nyt sitten olis enneunia.
 
jossunen täällä ei sopimuksesta saatu pidettyä kiinni, yhdessä kasassa edelleen, mites siellä? ;)

annel toivotaan, että ois enneunia. :)

Täällä tänään laskettu aika... Sais vaan vauveli tulla, oispas huippua jos ois näinkin täsmällinen! Vielä tässä ehtis... ;)
 
Shakira; onnittelut lasketunajan saavuttamisesta. !
Toivottavasti teidän vauva ymmärtää mitä se meinaa ;]

Mäkin justiin laitoin äitille neuvola kuulumiset; niin tuli viesti takaisin: "ok, soitan silti  illalla kuulumisia" :@

Eli se oli tänään viimeinen raskaus neuvola mun elämässäni ! Aika huikeaa. [8
Kaikki oli ok; tytön syke 150 tasaisesti koko ajan. <3
Ens perjantaile "sain " tosiaan ajan sairaalaan; kunpa nyt vaan syntyis ennen sitä; se olis se mun hartain toive.  . . 
 
Takaisin
Top