Päivää pari ennen mulla soi puhelin ja siellä lähimmät ihmiset kyseli missä mennää, ja mä RAUHOITTELIN niitä ja kerroin ettei mitään oireita ole ilmassa, joten nou hätä. Eilen laskettuna aikana muutama kyseli, mutta se tuntui lähinnä oudolta koska mä olen elämäni kunnossa!!! Miehen tutuille mies kertoi, että meillä on laskettua aika niin he olivat silmät pystyssä että AIJAAAAA, teillähän on jännät paikat jne... Joten aika rauhassa ollaan saatu olla. Enemmän mua ehkä ottaa päähän kun mies "ilmoittelee", että meillä laskettua aika.
Eilen juttelin mutsin kanssa ja hän kertoi että oli nähny unta että vauva oli syntynyt ja se oli poika. Kysyin, että no koska se oli tullu, kuulemma ihan suit sait vaan siinä sivussa. Sit naapuri oli myös nähnyt unta ja kuulemma me oltiin viety heille postilaatikkoon pulla ja runo, mutta ne ei ollu huomannu niitä ja kun he vaan olivat tulleet yllätyskäynnille niin he olivat ihan ihmeissään, että koska teidän vauva oikeen on syntynyt ja ette ole mitään ilmoittannut. Jospa nää nyt sitten olis enneunia.