Mie just miehelle yks päivä juttelin, kun tuli jostain lehtijutusta mieleen...
"mitä mieltä oot, jos olis sellainen hypoteettinen tilanne, että nainen haluaisi selvittää, että onko hänen miehensä tietoinen, että joillakin tuoreilla isillä on halutessaan tapana tuoda synnyttäneelle äidille kukkia osastolle, niin miten tämä nainen voisi ottaa asian puheeksi miehensä kanssa ilman että se olisi kukkien tilaamista...? kun jos se, nyt siis tässä hypoteettisessa tilanteessa, ei olisi lainkaan tarkoitus, vaan idea olisi vain ohimennen rupatella että onko mies tietoinen tällaisesta joidenkin harrastamasta tavasta, jos vaikka haluaisi sellaista tehdä - niin voiko sellaista sanoa ilman että se kuulostaisi 'sun pitää sit ostaa mulle kukkia' -kommentilta?"
"ööö... no ei oikeestaan"
"okei, ei sit mitään" :D
Että sillein! :) Nämä on siis tällaisia virne molempien suupielessä käytyjä keskusteluja. En mie kyllä oikeasti mitään kukkia odota, on tuo miun vastakappale sen verran huomaavainen ihan toimissaan että ei ole ehtinyt lahjomuksia kaipailla... itse asiassa kun mies ostaa romanttisia lahjoja vähän, niin niistä yksittäisistä tulee sitäkin lämpimämpi olo - ensimmäisen oikean korun vihkisormusta lukuun ottamatta sain seurustelun 10-vuotispäivänä, ja se on oikea aarre!! Toista en kaipaa. Sininentuuli, mies osti mulle kerran joululahjaksi välipäivinä hiuspompuloita ;) On nuo ihania otuksia...