Kovasti toivotaan että olis napannut! :) Nyt on jännät paikat, kp 33/32, eilen olis siis pitänyt menkat alkaa. Eilen ja tänä aamuna tuli pyyhkiessä semmosta rusehtavaa vuotoa tosi vähän, mulla yleensä alkaa menkat silleen. :( Mutta kun ei noita kipuja kauheesti oo ja yleensä siis just ennenkun menkat alkaa niin alaselkä ja -maha aikas kipeet. Ja yleensä kun tuota ruskeaa vuotoa tulee niin menkat alkaa sitten aika pian siitä, samana päivänä. Hmm.. Olen lukenut että tollanen rusehtava tai jopa verinen vuoto (jos siis pysyy hyvin niukkana) olis normaalia alkuraskaudessa. Ja varsinkin silloin ku menkkojen pitäis alkaa. Voihan se toki myös enteillä keskenmenoa.
En vielä uskalla tehdä testiä, jos ne menkat nyt alkaakin. Tein liian aikaisen testin kp 28/32 ja negahan sieltä tottakai tuli.. Se pettymys on jotain ihan hirveetä, ku testi näyttää negatiivista. :( Tää odottaminen on ihan tyhmää!!
Kyl mä ymmärrän myös mun ystävää, että tuntuu pahalta jos nyt ilmoittaisin että oon raskaana.. Koska hänkin niin kovasti lasta toivoo. Mutta jos hän ilmoittais että olis raskaana niin olisin onnellinen hänen puolesta, vaikka itsekin lasta toivon. :) Kyllä me siis väleissä ollaan ihan niinkuin ennenkin, että ei tämä vauvanyritysuutinen onneks meidän ystävyyttä rikkonut. :)