Nuoret odottajat

Mä ostin kans dopplerin, kun viikkoja oli joku 10+ ( hui miten siitä on jo aikaa) ja pienen etsinnän jälkeen äänet löyty. :) Nyt ei oo tosin tullu enään aikoihin kuunneltua, kun liikkeet tuntuu.

Mä ihan tykkäsin noista neuvolan valmennuksista ja sairaalan synnytysvalmennuksesta, aika paljon oli tietoa mitä olin jo itsekin etsinyt ja lueskellut, mutta tykkäsin, kun sairaala kertoi heidän menetelmistään salissa ja vuodeosastolla.
 
Mäki haluun dopplerin!

Mua alkaa tottapuhuen vähän vituttaa tää paikallinen äitiyshuolto ku se gyne passitti mut joihinki niin turhiin verikokeisiin ja sit ens viikolla pitäs tulla taas sen juttusille. Mä oon töissä kaheksasta kuuteen eli just silloin ku se terveysasema on auki enkä mä voi jatkuvasti myöhästyä ja lähteä aikasemmin töistä ku koko putiikin avaaminen ja sulkeminen on mun vastuulla. Ei näytä hyvältä ku oon just alottanu uudessa paikassa ja heti tulee näin paljon poissaoloja, en enää tiiä mitä selittää mun pomollekkaan. Suomessa ei ois näitäkään hömpötyksiä... koti-ikävä kasvaa päivä päivältä näiden juttujen takia :sad001
 
Tsc, mulla eilen 10+0 ja kuulun sydänäänet ja syke näkynyt siinä masiinassa jo viikon verran :))) siis kotidopplerissa
 
Helmimeri, pakko udella että missä päin miehes suorittaa palvelusta?:)

Tänään olis perhevalmennus,, Kaippa se on pakko mennä, vaikkei houkuta siinä mielessä, kun menisin yksin ja porukan nuorin varmasti. Odotan innolla happamiakatseita..

parolassa :) missä sun?
 
mä olin kans eilen synnytys valmennuksessa sit tänää oli joku kun kahdesta tulee kolme-luento , yksin tietty ku mies intissä, vitsi tuli ikävä ku kaikki muut oli kahestaaa ! ens vk saan sen imetyskerralle ku sattuu vapaaa :D
 
parolassa :) missä sun?
Niinisalossa:) Jostain osu silmään, että säki oot vuoden "leski". Eikö yhtään epäilytä, että miten pää kestää kun toinen kotiutuu? Oon kavereille naureskellu, että lähetän miehen varmaan takasin inttiin, kun on tottunut että se lähtee yleensä sunnuntai-iltasin takasi ja sitte yhtäkkiä ei lähekkään enää;D

Emmä sitte mennykkään sinne valmennukseen.. Ens kerta on viimenen kerta, jos sillon sitten..:D

Ootteko muuten kasaillu tuleville iseille isyyspakkausta?:)
 
Miä yritin kasata isyyspakkausta, mutta se kusi siihen kun en osaa olla kertomatta miehelle mitään. :sad001 oon tottunu sille kertomaan kaiken (kuulostaa hullulta) joten mun yllärit miehelle on tyyliin hei toin sun lempinameja kaupasta D:
 
Mä en oo tehnyt isyyspakkausta mutta ehkä pitäis nyt kun siihen olis mahdollisuus :) Mitä moonflower laitoit sinne?

Kerroin toissapäivänä uutiset esikoisen kummitädille ja tänään yhdelle ystävälle ja reakiot oli aivan ihanat :Heartred Jännään vanhemmilleni kertomista mutta onneks on ystäviä jotka täysin erilaisista elämäntilanteista huolimatta on onnelisia meidän puolesta, innoissaan ja aina valmiina auttamaan :)

Työkuviot on ihan mullistuneet parin päivän aikana, niin paljon että harkitsen täysin yhden osa-alueen heivaamista. Mieli on ollut aika maassa ja tuntuu ettei päähän mahdu oikein muuta kun huoli siitä miten saan hommat rullaamaan :/

En malta odottaa että pääsen vähän pois Suomesta ja Karibian aurinkoon, enää 29 päivää! :Heartred
 
joo vähän pelottaa.. ku tottunu just olee yksin :) mies just leirillä siellä !
Siä on sitte mettät täynnä ihmisiä, meillä kans oltu mettässä tää viikko(ja kaks edellistä), kaveri pisteli eilen viestiä, että on kanssa mettässä. On kumpikin siis kuskeja, että tekee varmaan niin paljon siä:D

Yritän saada annettua isyyspakkauksen tän vklp:n taikka seuraavan aikana. Tällähetkellä siä on; kalja, pyykkipoika, korvatulpat, "vapaudu vaipanvaihdosta" jne-kortteja, ruokaohjeita jne sisältävä 'kansio'. Sinne tulee viä varmaan muutama vaippa, pikkupyyhe, vauvalle body, pikkuauto.
Jokaseen laitan lapun käyttöohjeeksi:)

Huomenna alkaa rv37, eikä uskois että tässä ollaan viimesiä viikkoja käymässä kahlaamassa. Oon tosi pieni viikkoihin nähden, eikä oo selkäsärkyä ja satunnaisia suppareita enempää kipuja. Oon tehny puutarhahommia, leiponu, pyöriny kaupungilla.. Kaikkee sellasta mitä en olis uskonut enään näillä viikoilla tekeväni..
 
laitoin viestiä sulle möömin :)!

mä tein sen isyyspakkauksen ku tuli tylsää :D mies kyllä tykkäs siitä tosi yksinkertanen oli ei mitää erikoisuuksia
 
Meille syntyi eilen pieni typy! :Heartred mitat: 2700g ja 47cm. Kyllä se oli rakkautta ensi silmäyksellä!

Tyttö on keskolassa keräilemässä voimia ja minä toivun sektiosta. Hän voi olosuhteisiin nähden todella reippaasti ja elättelenkin toiveita, että ehtisin hänet vierihoitoon saada ennen kotiutumista! :Heartred
 
Onnea LMK! Toivotaan että toipuminen sujuu molemmilla hyvin ja pääsette pian sukeltamaan ihmeelliseen vauva-arkeen :Heartred
 
Takaisin
Top