Mä ennen raskautta ajattelin et mä en mihinkää varhaisultraan mee. Mut kappas vaan heti plussan saatuani sanoin miehelle et me muuten mennään tarkistamaan mitä sieltä löytyy! Pelko tuulimunasta,kohdun ulkoisesta raskaudesta jne oli kovat. Mies suostui mutisematta, kun näki mun stressin ja kyllähän sitäkin kiinosti käydä katsomassa. Käytiin sit 8+2 että kaikki näkyy varmasti. Ja oli se pienen sydämmen läpätys sen arvoista kyllä. Olin siinä vaiheessa jo niin kiintynyt pieneen että jos myöhemmässä ultrassa ois selvinnyt tuulimuna tms niin en tiedä miten olisin sen kestänyt enääJa tosiaan käytiin perhe-artella ja toimistomaksuineen olisko se käynti ollut "vaan" 79e, että ei ees kamalin hinta.
Miten ne ultras alateitse vai vatsan päältä? Kun ilmeisesti 6+ viikoilla alateitse ja 10+ alkaa nähdä jo vatsan päältä mutta sulla oli tossa välissä? Mä mieluiten ootan extraviikon ihan vaan että vatsan päältä kattois, en yhtää tykkää siitä ultrapuikosta
Muutenki ahdistaa olla alasti muiden kun miehen edessä ja sitte vielä haarat auki 
Mutta kaikki meistä on erilaisia, ja teet niinku susta parhaalle tuntuu!
Ilmeisesti riippuu vähän tilanteesta ja paikasta että kummalla kattoo. Pitää miettiä vielä, kyllä mä sinne haluisin tarkastamaan että kaikki on hyvin mutta nyt en tiiä enää kun mulla oikeesti on tosi herkkä alapää jos niin voi sanoo et ällöttää ihan jos joku koskee (paitsi mies) 
)
Hän oli kyllä ihana pieni prinsessa, ihan kuin nukke. Vaipankin pääsin vaihtamaan. En tiedä vaikuttaako hormoonit tms, mutta kun en meinannut millään saada häneltä mekkoa pois päältä, tuli hetkeksi ihan epätoivo et osaanko mä edes sitten omaa vauvaa käsitellä kun en saa edes vaatteita päältä.. Sisko sit lohdutti et on hänestäkin tosi vaikea riisua kyseinen mekko. Pyllypesuakin tehdessä tuntui että aina sitä kakkaa jäi johonkin ja että enhän mä osaa yhtään mitään. Ja siis kaikilta siskojen aijemmilta viideltä olen kans vaihtanut, mut nyt oli jotenkin hankalaa. Pelkäsin että pidän huonosti, tai rikon vauvan, tai jotain vastaavaa. Lopputuloksena oli kuitenkin puhdas ja ehjä vauva, joten ehkä mä jotenkin selviän
Joo onhan se totta että oman vauvan kanssa oot sen 24/7 niin siitä oppii ihan eri tavalla kun sillon tällöin vierailuissa. Muakin vähän jännittää kun kohta meen kattomaan kaverin vauvaa, 3kk ikäinen on kyllä jo, mutta kun viimeksi pitänyt niin pientä sylissä pari vuotta sitten ja että osaanko nyt varmasti. Ja sillonkin oli ekoja kertoja joten pidin vaan sillee perus vauva selällään käsivarsilla ja jännitti sikana se kääntäminen enkä sit ikinä sitä uskaltanu tehä. Tuntuu että se olis joku testi että miten menee
jopa nuorimman kohdalla oli samajuttu, vaikka esikoiseen on 1v10kk ikäeroa, että luulis että olis ollut tuoreessa muistissa
Eikö sen pitäis joka toinen päivä tuplaantua..
En tajunnu siinä kysyä että onko aiempaa aikaa tai että miks niin myöhään kun muilla on tyyliin vkl 6-8. Siinähän tulee kiire varata se ultra kun 3vk sisään siitä pitäs olla. Haluisin käydä ennen äitienpäivää (12. toukokuuta jollon 12+6) kun siellä ajateltiin kertoa
Ostin niiden kaa vaan juotavaa ni tuntu et ne oikeen loistaa siinä et kaikki näkee
jotenkin en silti usko että tärppäis, ehkä kun ei oo kunnon yritystä päällä, mutta raskaus kummiskin mahdollinen
5+1