Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä selkeesti väriä! Eiköhän tuo lähe vahvistuu, etkö kumminkin oo aika aikases ;)

Muistan niin sen plussa tunteen ❤ tosin ite tein testin vasta ku oli menkat 2vk myöhässä, että viiva oli niin tumma ku voi.

Voi ku ihana lukea plussa uutisia :love7
Ja tsemppiä teille joilla ei vielä ole tärpännyt! Kyllä niitä plussia vielä teille tulee, älkää vaa stressakko liikaa niin hyvä tulee! :thumleft

Itellä oli pitkän aikaa lyhyet hiukset, mutta nyt ne on rintojen päälle tulevat. On kyllä ikävä lyhyitä hiuksia, oli niin paljon helpomppaa niitten kans. Mutta ukko tykkää näistä pitemmistä :rolleyes: enkä varmaan malttaasi kummiskaan enää niin lyhyeks leikata kun mitä ne oli...

Mulla on puolipitkät/pitkät hiukset :) tosin niin kärsineet että vois leikata pois ja alkaa uudestaan kasvattaa;

varovasti viellä täältäkin onnittelen iinaalisa:)! En halua mieltäsi lannistaa itse olen vain sitä mieltä, että kun kunnon selkeä viiva värin kanssa on niin sitten uskallan onnitella :) itse en ole noita testejä käyttänyt, mutta harkinnut että pitäisikö kokeilla kun ruvetaan yrittämään:) onko nuo niin kuin netistä tilattu vai saako isommista ruokakaupoista ? Joo sori täällä ihan tyhmänä ihmisenä kyselen :D

Iinaalisa saatko kuvaa päivänvalossa ja tarkempana? Kyllä siinä viiva näkyy ja näyttää kyllä plussalta mut en oo varma näkyykö väriä :o sä tietty näät paremmin kun sulla on testi vieressä, täältä luurin takaa on vaikea sanoa, mut toivoa on! :)

Iinaalisa, lupaavalta näyttää!! :) Testaile uudestaan ja laita sit kuvia, peukut pystyssä et selkeesti vahvistuis! :)

Jännitää itseäkin heinäkuussa ruveta testailee kun en ennen ole :D Huvikseen voisin kysellä uskooko täällä kukaan mihinkäön enkeli kortti juttuihin tai enne uniin? Itsellänihän kävi erikoisesti kun kaksi kevättä sitten näihin aikoihin kaverini äiti luki meille molemmille niistä ja ystävälleni tuli ennustus, että joulun alla 2014 joku ystävistäsi tulee saamaan lapsen ja siinä sitten naureskeltiin että jos se olenkin minä ja näinhän siinä kävikin :D ja se oli yklötys meille eli ei yritetty miehen kanssa :) nyt tekisi mieli uudelleen käydä katsomassa mitä kortit nyt sanoisi:) Meillä suvussa on paljon myös enne unien näkijöitä ja itselläni olen pienestä asti huomannut tämän :D elkää nyt käsittäkö että mikään huru ämmä olisin vaan nää on jotenkin mielenkiintoisia juttuja :)

Minulle näyttää hirveän paljon muista ihmisistä ja heidän elämäntilainteista ja mitä heille tapahtuu.. Tämä on välillä kyllä aika pelottavaa kun ystävätkin säikähtävät kun kysyn suoraan asiaa jonka olen nähnyt ja se onkin totta :D

Puhdasta negaa näytti rsfu testi. Mut voipi olla että jos ehkämahdollisesti oliskin tärpänny ni ei näin aikases vaihees sitä näytä (dpo9) .. :-( Vai mitä mieltä te ootte rfsu testeistä? :-)
iinaalisan innottamana oli siis pakko testata :-D

Takaisin