Joo meinasin just sanoo samaa ku slush :D ikävä sitä tunnetta ku saat tietää et ootat vauvaa ja ekat ultrat ym. Mut toi mun alapää on niin arka et pelottaa ja jos haluisin sektion ni haluun pudottaa painoo ennen sitä ainaki 30kg
ON: Aloin epäilemään että minun ovis ei oliskaan vielä menny. Eilen eli kp 11-13 vessassa käydessä oli paperissa älytön määrä limaa, todella venyvää ja aika läpikuultavaa. Sen jälkeen sitä ei ole enää tullut, eli vakutti olevan tavallaan jonkulainen limatulppa
Kiertopäivät täsmäis periaatteessa ovulaatioon, mutta entäs ne aiempien kiertopäivien hurjat halut ja limat ja veriset välivuodot? Enää ei pysy palikat kasassa, nyt vaan ootellaan seuraavia menkkoja, en usko että tästä kierrosta mitään tulee Vaikka nyt oiski ovis tai vasta tuloillaan niin ei vaan jaksa, järkyttävä väsymys arkeen paluusta tai mistä lie. :banghead:
Komppaan slushia, ei meinaan oikein taho tjottailut onnistua
Hui, täällä on monella jännät paikat. Mä niin itsekin muistan miten jännää sitä oli tehä raskaustestejä ja miten mä sekosin, kun sain ekaa kertaa plussan vaikkakin se olikin aika haalea viiva. Ja kaikki ne ultrat sun muut, oli se kyllä ihanaa aikaa.
Meillä oli viime yön miehen siskon tyttö yökylässä ja tänään olinkin meidän oman tytön ja tämän sukulaistytön kanssa päinsä kotona ja tulihan siinä samalla mietittyä, että millaista se ois kahden lapsen kanssa oikeesti. No ehkä mun ei vielä kannata miettiä tommosia juttuja enempää, sillä ei tuo toinen lapsi ole vielä iha ajankohtainen meille. :D
Ja arvatkaa vaan miten vaikeaa mun on ollu siivota tytön vaatekaappia, kun enää ei mahdu alle 60cm vaatteet. Mutta mä sanoinkin miehelle, että mä en niitä kenellekään anna, vaan laitetaan säästöön, vaikka aika tyttövoittoisia vaatteita ne onkin. En jotenki osannu kuvitella miten ristiriitaisia tunteita tuo vauvan kasvaminen minussa herättää, kun toisaalta on ihana, kun tyttö kehittyy ja oppii uutta, mutta välillä vaan toivoisi, ettei kasvaisi ihan noin kauheeta vauhtia.
Äh, olin viimeks niin tohkeissani meidän vauvan teko päätöksestä että ihan unohin onnitella teitä plussanneita. Ja toivotaan että saadaan lisää hyviä uutisia. :)
Toi pieneksi jääneiden vaatteiden pakkailu on ihan kamalaa! Ekan erän kanssa tuli tippa linssiin ja ulina siitä kun poika on kasvanut ihan liikaa, ei se oo enää mikään vauva. Ja tosiaan pojalla oli ikää ehkä 1,5 kk... Oon kanssa tehny niin että osan laittanut jemmaan ja nyt tuo äityspakkaus tursuaa vaatteita mitä tahdon toista varten säästää ja mennään vasta koossa 68. Me kyllä muutenkin hukutaan vauvan vaatteisiin. En tiiä mihin niitä antaisin, mietin että jos neuvolassa ottaisivat vastaan ja antas semmosille joilla on tarvetta.
Huomenna olis maitoaltistus pojalla, vähän jännittää että miten pitkään jää sitten oireilemaan ja miten kauan joutuu tavallista korviketta syöttämään ennenkun oireet on ns. tarpeeks rajut. Ei oikein nappaa usean tunnin iltaitkut kun niistä viimein pääsi eroon. Ja ne silminnähtävät mahakivut.