Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rfsu antaa vasta myöhään viivaa..

Nyytti_00 siis ootko tehnyt nyt raskaustestillä plussan?? Oikein paljon onnea jos oikein ymmärsin sun viestin <3

Iinaalisalle myös varovaiset onnittelut ja toivon et viiva vahvistuu! Mmillon sulla ois la? :)

Kyllä näyttää päiväpissastakin jos piättää mut sullahan oli vielä aika aikaiset dpot joten kannattaa oottaa vielä ;)

Iinaalisa mulla la 20.12 <3
Rv5+1

Oi että ois kyl ihanaa jos ens keväälle ois laskettua aika ja kesällä sais jo olla molempien lasten kanssa ulkona:)

Nyytti_00, mä missasin nyt kokonaan. Siis oot saanu plussan vai siis mitä? Kuulostaa niin mystiseltä :D

Joo! Siis sekavalta kuulostan (niin kuin on olotilakin :facepalm:). kiireisenä tänne olen koittanut kirjoittaa puhelimella. :happy: Aiemmin laitoinkin, että pari täällä oli oikeassa että ovistikut aavisteli plussaa. Ostin tänään Clearbluen ja näytti 3+. En kyllä uskalla hirveänä kuvia laitella pidemmäksi aikaa tänne, kun tiedän että mies saattaa katsoa tätä palstaa. Hän ei siis tiedä nimimerkkiäni mutta pelkään että tunnistaa vielä sisusteista. Me nähdään vasta parin viikon päästä, joten yritän pitää salaisuutena siihen saakka. Haluan nähdä ilmeen.

Muokattu viimeksi:
En ole nyt ihan varma, kun alkoi itseä epäilyttään kun viime kuun menkat oli myöhässä ja omituisen lyhyet. Ilmeisemmin kuitenkin joulukuun puoleen väliin menee? :) Tekis mieli jo mennä jonnekkin testaamaan tarkemmin, mutta pitää jaksaa odottaa kuun loppuun ainakin...

Muokattu viimeksi:
Siis tää tjot ei taida kohta olla enää tjot. Te kasvatatte mun plussakuumetta nyt niin paljon :D

Takaisin