Toivottavasti nyt tulis plussia! :) iinaalisa voi kunpa ei olisi viivanpaikka ! Oottele nyt pari päivää rauhassa ja testaa uuestaa nii näkee onko vahvistunu :)
Voi hitsi mä niin muistan ton tunteen ku ei malta olla testaamatta ja sit vääntelin testejä ja eri valoissa ym :D sitku plussa tuli ni digi näytti eka negaa ja sit kuitenki joku mus oli sillee et "nyt on ollu niin vahvoja oireita että mä en masennu ennen ku menkat alkaa" eikä ne sit alkanukkaa :D
Mulla varmaan pitkä. Ei mikää hirveen pitkä mut puoleen selkään noin. Iih ei oo yhtää kiva ku jotenki ollu nyt takkuset hiukset nii voiko raskaus vaikuttaa?? Yleensä ei ikinä oo takkuja ja nyt kokoajan !!! muutenki ku on tämmöset jäätävän paksut hiukset nii ihana ku saa tunnin selvitellä takkuja aina...
Mulla on napaan asti hiukset! Ihan hirvee homma näissä on. Töissä pitää pitää kiinni, ja noh, kotona pidän vapaaehtosesti kiinni, koska joku pikkuneiti rakastaa niiden kiskomista :)
Auki yleensä ja ku on luonnon kiharat nii en hirveesti jaksa laittaa niitä ku tykkään niistä entiiä sisko kyllä sano et sillä oli kans raskaana ihan takussa hiukset aina.. Vissii jotenki kuitenki vaikuttaa et joillain kasvaa sikana raskaus aikana ja säihkyy ja joillain taas menee paskaan kuntoon niinkö ilmeisesti mulla
Nii ja siis en mä muutakaan keksi miks niissä yhtäkkiä ois takkuja ku en oo vaihtanu mitää hiustenhoito tuotteita enkä shampoota yms.