Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vau slush! Ihanan pitkät <3 mulla on haavena saaha vielä yhtäpitkät mut oon nii kärsimätön oottaan et nää kasvais nii aina tulee leikeltyä ku ne vähänkää kerkee kasvaa :pitää

Kannattaa odotella ainakin vielä pari päivää :) itse lämpimästi suosittelisin odottamaan siihen, että menkat on myöhässä. Toki tiedän sen olevan piinaavaa :D
Joo kyllähän se odottaminen kannattais. Mut kun ei vaaan malttas :-D Ehkä mä ootan ainakin kaks päivää viel :)

Tänään taisi sitten ne menkatkin alkaa.. Eli kuudes yrityskierto pärähti käyntiin ja kp1... :(

Minttukarkki, kuulostaa tutulta. Aina yritin kasvattaa, mut sit joka kerta tapahtu joku naksahus, että "näitä on pakko leikata". Sit päätin kylmästi olla koskematta niihin. Se on vaatinu paljon itsehillintää :D

Voi höh Mimmi! Mut ehkä tässä kierrossa sitten :)

Täällä kans puoli pitkät hiukset :D huomen aamulla ois lähtö tallinnaan ja ovis taitaa olla myös huomenna :/ no saa nähä meneekö tää kierto aivan harakoille ku mies jää kotia :(

Vaikka ajattelin pitää nyt pidempää taukoa, niin en malta olla hiljaa. :woot: Ovistestien jatkuva vahvuus johtui ilmeisemmin siitä, että olin testannut viime kuussa liian aikaisin r-testillä ja olen ollut jo pidempää raskaana. Saa nähdä kuinka pitkälle viikot lopulta pärähtää.

4b7c016d6c56ab291195e075f9806fe6

Sanokaa ettei toi oo viivanpaikka?!

Takaisin