Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Mä voisin kans liittyä tänne ryhmään, sillä mä salaa vauvakuumeilen. ;) Siispä tietoja minusta eli oon 24-vuotias ja perheeseeni kuuluu aviomies ja 5 kk:n ikäinen tyttövauva. Mulla siis ihan pienenpieni raskaus/vauvakuume tai no lähinnä ikävöin sitä ihanaa raskausmahaa ja pienen pientä vauvaa, vaikka hassulta kuulostaakin, sillä mullahan on vauva. :D Suunnitteilla on, että tytön ollessa vuoden me jätetään ehkäisy pois, mutta aika näyttää milloin on pikkukakkosen vuoro. Niin ja me asutaan Keski-Suomessa. :)

Perjantaina juttelin lääkärin kanssa uudesta raskaudesta eikä ole hänen mielestään mitään estettä alkaa jo toista yrittämään. Joten nyt jätettiin ehkäisy pois ja odotellaan. Vähän kyllä jännittää että kestääkö taas pari vuotta ennenkun tärppää vai joko sitä ollaan ens kuussa testiä tekemässä.

Kyllä on vähän kumma olo että nyt jo alettiin yrittää, mutta joka päivä ollaan asiasta puhuttu ja lykätty sillä perusteella että ei oo varmaan sektion takia vielä mahdollista, mutta nyt kun lääkäriltäkin tuli lisääntymislupa niin ei me malteta odotella.

Hei apua. Minkälaisia "oireita" teillä on ollu hormonaalisen ehkäsyn jäätyä pois? Keskiviikkona poistettiin hormonikierukka ja tuntuu että kaikki on ihan sekasin. Heti alko luulotauti ja luulen kaikkia oireita joko ovulaatioksi tai raskaudeksi o_O Ihmeen vaikeeta ko ei voi tietää, että mikä kaikki johtuu tavallaan siitä normaalista hormonitoiminnasta joka saa nyt puksuttaa ilman mitään ylimääräsiä hormoneita ja mikä vois taas johtua jostain muusta.

Tällä hetkellä kaikki johtuu varmaan jostain luulotaudista. Mahtaakohan tästä tulla romaani, kerronpa kuitenki jos vaikka jollain ois ollu samisfiiliksiä tai ois ohjeita :confused:
Eli siis toissa viikolla edelliset menkat. Kp 1 riippuen siitä lasketaanko pientä vuotoa (pärjää pikkarisuojalla) joko 6. tai 8. päivä ja kestivät sen muutaman päivän taas laskentatavasta riippuen. Kierroksi tuli ihmeesti vain 22 päivää edellisestä, koska puoli vuotta (kierukankin kanssa) tulleet 27-29 päivän kierrolla. Nyt sitte viime keskiviikkona kierukan poisto (13. päivä), gyne ultrasi kohdun ja munasarjat, kaikki kuulemma hyvin. Päivä sen jälkeen infernaaliset seksihalut ja seuraavana päivänä toimintaa makkarissa. :cool: En ajatellu siitä sen kummempaa. Sen jälkeen aloin seurata valkovuotoa enkä saanu siitä oikeastaan yhtään mitään tolkkua. Seksiä sunnuntaina. Samana päivänä pikkareihin ja paperiin vähän veristä vuotoa, jota nyt edelleen hyvin vähäisessä määrin pyyhkiessä, mutta ei pikkareissa asti. Itkeä tihrustin tuon vuodon nähdessäni, kun en tienny että mistä se oikein johtuu, mentiinkö tässä jo uuteen kiertoon vai onko ovulaatioon liittyvää vai onko kroppa nyt ihan sekaisin :sad001

Päivän polttavat kysymykset: onko ovulaatio voinu olla nuin aikasin samaan aikaan tuon halujen lisääntymisen kanssa eli kp 7-9 riippuen menkkojen laskennasta? ja voiko tuo nyt eilen ilmaantunu vuoto olla jotain ovulaatioon liittyvää, ei se ainakaan menkoilta vaikuta (vielä)? :nailbiting:

Pitkä stoori mutta ihan pakko saada itestä ulos etten mieti tätä vain yksikseni :nailbiting:

Iinaalisa: Kiitos, kun lisäät minut listalle. :)

lauruskaah: Ai sääkin oot täällä, onpas kiva, kun täällä on "tuttujakin". :D Hassua, kun viimeks podettiin vauvakuumetta yhdessä ja nyt ne on jo syntyneet. :D

Noista raskaustesteistä sen verran, että mä ostin niitä useita silloin, kun testailin viimeksi ja nyt niitä on vielä kaapin pohjalla pari kappaletta. En oo kyllä katsonut voiko ne esim. Vanhentua. Johan noista testauksista on yli vuosi aikaa. Toivon kovasti plussatuulia sulle nuupa! :)

Muokattu viimeksi:
Voi, vauvaunet! Silloin kun alettiin yrittämään ekaa vauvaa, niin näin unta, että mun raskaus kesti 4 päivää ja saatiin sellanen pieni karvanen tyttölapsi, joka oli aivan isänsä näkönen - hampaita myöten. Olin siihen aikaan liikenneasemalla töissä ja siinä unessa säilytin tyttöä pannupizzapohjan päällä. Wtf :D
No todellisuudessahan lopputulos oli se, että raskaus meni reilusti yli, mutta saatiin aivan isänsä näkönen tyttö. Se ei tosin ollut karvanen tai hampaallinen :D

Joo o... Toinen yö peräkanaa ku nään vauva unia. Sunnuntai yönä näin unta et tein positiivisen raskaustestin ja viime yönä että olin keisarin leinkauksessa ja tyttö tuli. Oli jännä huomata että siinä unessa se vauva näytti ihan multa mutta sillä oli miehen nenä. Ei auta tähän kuumeeseen ollenkaan. :(
Sama täällä juuri viime yönä näin unen että sain pojan :D

Heippa rallaa taas pitkästä aikaa, kauheesti onnea plussanneille! Ja kyllä te muutkin saatte vielä! :) Niskapoimu ultra oli parisen viikkoo sit. Kaikki näytti tosi hyvältä ja normaalilta, la siirtyi 10.10. :) Mutta maltti on valttia! Eli viikkoja kasassa 15+1, mahan kasvua odotellessa! Huono olo (ehkä) alkaa siirtyyn pois jo ja virkeempi olo alkaa oleen! Kai sit vasta kesäkuussa saadaan tietää kumpi on tulossa, mutta vahva epäilys kyllä pojasta mulla! Viikkoja on sit kesäkuussa jo 21 ja risat, et toivottavasti VIIMEISTÄÄN sillon! :D Eli ru on sit sillon kesäkuussa. Mitäs muille? :)

Takaisin