Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin just sillon keskenmenon jälkeen lukenut paljon netistä aiheesta ja kuukautiskierrosta, kun halusin omaa kroppaa seurailemalla katsoa että jätetäänkö yksi kuukausi väliin yrittämisessä km jälkeen. Kaikki rupesi kuitenkin pelittämään "ajallaan" ja olin jopa ovulaation tunnistavinani nimenomaan noiden limojen (yök:D) koostumuksia ihmettelemällä! Nähtävästi tarkkailu ja asioista selvää ottaminen kannatti, kun lopputulos on nyt tämä :)
Mennyt muuten tää alkuraskaus ihan hujauksessa (onneksi)! Sillon plussan aikaan tuntui ikuisuudelta että rv 12 on lähelläkään ja tässä sitä jo ollaan 10+1 ja ekaan ultraan alle 2 viikkoa :) voi kun sieltä löytyisi terve pikkuinen <3

Mulla olis dpo 5 tai 6 en oo kyllä ihan varma meinaan ovulaatio laskureiden ja omien laskelmien mukaan ovis olis ollu perjantaina, mutta kyl mulla oli maanantaina ja tiistaina niin kauheet vihlasut ala vatsalla et oletan että jompana kumpana päivänä olis ollu ovis, koska mulla ei ikinä pahemmin ole vihlasuja vatsassa paitsi ovis päivänä jos silloinkaan... :D

Mä voisin liittyä tännekkin ryhmään. Eli nuoriin ensiyrittäjiin kuulutaan, ikää 23 vuotta, nyt on viides yrityskierto menossa, jouluna päätettiin, että vauva on tervetullut. :) Tällä hetkellä kp25/28. Eli kohta olis jännät päivät tiedossa. Oireita ei ole ollut oikeastaan yhtään. Menkkamaisia alavatsatuntemuksia lähinnä. Ja tänään aamukahvi maistui ihan kamalalta. Kysyin mieheltäkin, että maistuuko sen mielestä niin ei kuulemma! o_O Mun mielestä maistui ihan törkeeltä!!

Kovasti täällä pikkuista toivotaan!! <3

Tervetuloa mimmi! Voi ku jännät paikat sulla! Mulla ei hirveesti muita oireita ookkaan mut just tuo kahvi ällöttää joten kovasti pidän sulle peukkuja! :)

Niin täällä ei siis mitää uutta. Neuvolaa en vielä oo saanut varattua ehkä huomenna jos saisin aikaseks soitettua :p mahassa välillä vieläkin nippailuja ,kahvi ei maistu, jotku hajut ällöttää ja miehen mielestä oon ollu kiukkunen :'D
Rv 4+6 <3

Piti tulla päivittään nopeasti, että olitte oikeassa sen o-testin kanssa. :dummy: Tein tänään testin ja positiivista näytti. Kiireinen viikko tulossa taas töissä, että foorumi jää taas pariksi viikoksi... Toivottavasti pääsen lukemaan lisää plussauutisia. ;)

Tänne kans kuuluu tosi hyvää. Mies lupasi lopettaa tupakin polton ja on oikeasti ollut nyt kohta viikon polttamatta vaikka itse en uskonut että se pystyisi lopettamaan :P Huomenna alkaa taas työviikko ja ihanaa kun itse aamuvuorossa ja mies ilta niin ei me nähä ollenkaan :( mä tuun kolmelta töistä nii mies on jo lähtenyt ja tulee vasta 12 jälkee nii mä oon jo varmaan aina nukkumassa :/ jospa menis viikko nopeeta :)

Meillä neidillä alko flunssa ei oo kiva kun kuumeinen, räkä vuotaa ja yskäkin kova.. Yksityisellä käytettiin kun oltiin vklp tuttujen luona kyläilemässä ja heillä alkuviikolla todettiin influenssa b.. Onneks kuitenkaan ei sitä ollut pelkkä viirus vain :) Itelläni tänään kaks kertaa poltellut ja vihlonut alavatsalla eli menkat tulossa mut vast ens viikon lopulla pitäs alkaa saas nähdä :)

Voiskos joku kertoo mistä mun huono olo johtuu meinaan on ollu täs jo 2 päivää huono olo et oksettais et oonkohan tulossa kipeeks vai mikä on? Ja saa antaa vinkkejä miten tätä oloo saa helpotettua..

Takaisin