Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä marzquu! :/ täällä ei vieläkään mitään! Kp 32/29, aamulla tein negatestin.

Mä testasin tänää ja sain haamun tai sit taas viivanpaikan :( huomenna testaan rfsun testillä ku pc testiin menny vähän luotto! Jännittää! Nyt dpo 13 ja huomenna pitäs menkkojen alkaa :p

Mulla kp 33/29 and still nothing! Ollaa koko perhe oksennustaudissa, jee! Lauantaina tein sen negan, huomenna aamulla testaan uudestaa, jos ei mitään kuulu. Nyt on tullu litkittyä niin paljon vettä, etten nää kannattavaks :D

Rfsu:n testi nega :( mut vielä on toivoa kun ei oo menkat alkaneet :) muutenkin oon kuullu et rfsun testit näyttäis melko myöhään vasta viivaa mut tiiä sitä sitte.. :p nyt kyllä tekis mieli testata pc:n testillä et onko vahvistunu se viiva :p on tää kamalaa olla tämmönen himotestaaja :o
Plussatuulia kaikille <3

Minttukarkki mikä kp sulla olikaan nyt? :) mulla 34/29 ja aamulla rfsu:lla nega. Aattelin hakea clearbluen tänään apteekista, alkaa pikkuhiljaa turhauttaa tää epätietoisuus :D

Rfsun testit on 50mIU, eli joo näyttää kyllä aika myöhään. Pc on hyvä kaupan testi, mutta apteekin omalla sen lopullisen tuloksen näkee,ei anna turhia viivoja :) :)

Slush testiä testiä nyt kehiin, testaa apteekin omalla, näytti mulla raskauden aiemmin ku clearblue! :)

Mua ahdistaa taas ihan vitusti. Soitin neuvolan gynelle. Sanoin tosta et mul on jo 6vkoa tikki tuolla törröttäny,hiertäny ja se väliliha vuotaa edelleen kirkasta verta. Ja sanoin myös et 4vkoa sit jälkitarkastuksessa sanoivat ettei sille tehä mitään. No mulla on 8.30 huomenna aika, sanoi et pitää ehdottomasti tehä sille jotain ja lupas että varovasti ku sanoin että pelottaa. Mut ei ne tyksissäkään varovasti ronklannu.. vaikka niin pyysin. Siitäkään huolimatta et mä itkin paniikissa ja huusin että sattuu..

En voi uskoo todeksi!! Tein sen pc:n liuskan ja kyllä siihen piirtyi punanen selkeä viiva vaikka ei yhtä tumma kuin kontrolli niin kyllä mää siihen uskon <3 laitoin kuvan tähän nii siinä on ylempi testi toissapäivänä ja siinä näky ihan haalee viiva joka ei varmaan kuvassa nää ja sit alempi on tuo äskönen testi ja kuvaan ei jostain syystä tullu se väri niinkään näkyviin.. Sori muutenkin voi olla epäselvä kuva ku käet niin tärisee :'D

Liitteet

• WP_20160411_15_19_03_Pro.jpg
    WP_20160411_15_19_03_Pro.jpg
    417.7 KB · Katsottu: 129
Takaisin