Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voiko olla että hcg hormooni ei oo vielä tarpeeksi noussu että näkys kunnolla testissä :? En saa kuu hailura haamuja testeihin ja mun mielestä niissä on väriä mutta tiijä tuota vaikka kuvittelen vaan :( niin ja mulla siis yleensä kellon tarkat menkat että ei oo koskaan ollu myöhässä :Dniin ja siis ei oo ollu edes tiputtelu vuotoa joka alkaa yleensä kyllä päivää tai kahta ennen ku menkat alkaa :eek: oon niin sekasin kaikesta tästä miettimisestä :/

Mulla ihan sama tilanne ku sulla, paitsi että niitä negatiivisiakin tuppaa tuleen välillä.. Aina kellontarkat menkat ja jäätävät kivut paria päivää ennen, mutta nyt päivän myöhässä eikä mitään tuntemuksia että ois alkamassa.

Mulla ovulaatio huomenna, lauantaina tai sunnuntaina, jännää! :) Tai voi olla että oli jo :D

Jännäää! :D Alkaispa itelläki jo ne menkat ni pääsis sitte taas kohti uutta yritystä...

Kävin taas eilen ihan vaan aikani kuluks kirpparilla hypistelemässä vauvojen vaatteita. Oli lähellä etten nyt jo alkanu shoppailemaan vaikkei ole plussasta tietookaan, hahah :D

Oliko se niin että kum greippimehussa on runsaasti foolihappoa että se edes auttaa kohdunlimakalvoa kasvamaan tarpeeks paksuks ja foolihappo on tosi tärkeetä raskuden aikana. Se vähentää keskenmenon riskiä ja jotain vauvan hermojutun tai jonku kiinnittymistä jotta sillä vammaisuuden mahdollisuus on pienempi. Kannattaa vielä googlata :)
Selvä. Mietin siis vaan ihan yleisesti kun mulla on tällähetkellä lääke jonka aikana ei saa greippimehua juua. Niil on jtn yhteisvaikutuksia tms. ☺

Kp 31/29 eikä mitään kuulu, jännää! :D on vaan sellanen fiilis, et menkat tulee. On vaan ollu stressiä ja liibalaabalaa. Testaan sunnuntaina tai maanantaina, jos sama linja jatkuu.

Juu oon testaillu mutta en luota haamuihin:/ mutta nyt kun töistä pääsen niin teen testin :) aamulla ennen töihin lähtöä pissasin purkkiin että pitäis näkyä jos on näkyäkseen :p

9f988eeef5820344a67bdbb18ad592ae
tossa kuvaa tän aamusesta testistä :/ minusta kyllä liian haalia näille dpo :lle mutta aika näyttää vahvistuuko jos nyt tosta kuvasta edes näkyy..

Mäkin nään marzquun testissä kyl viivan ja vähän ehkä väriäkin! Vahvistumista sinne :)

Täällä ei kummempia. Luulen, et ovulaatio oli vasta eilen eli muutaman päivän myöhässä tuli. Ainakin vastaavat kivut oli eilen toisella puolella muniksia. Talleteltu on kyl tällä viikolla ihan kivasti, ja vaan ja ainoastaan "panemisen ilosta" eikä vauvatehtailu mielessä :D

Tasan viikon päästä me ollaan lämpimässä <3

olispa jo loppukuu että pääsis jo itekkin testailemaan
Marzquu , toivottavasti sieltä tulis nyt kunnon plussa :-))

Mäkin nään viivan marzquun testissä :) sille vahvistumisia <3
Mä testaan varmaan sunnuntaina tai maanantaina sit :) nyt dpo 11 ja tänään ollu kamalia menkkakipuja, kokoajan palelee ja oon miehen mielestä ollu kiukkunen

Täällä alko menkat.. Noh, pääseepä ainakin yrittämään uudestaan! Aika matelee.. :D

Takaisin