Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei te jotka tiiätte näistä poppakonsteista mitkä vois edesauttaa raskaaksi tulemista niin mikä virka greippimehulla siinä on? :-) :o

En tiiä onko vaa hulluu sattumaa mut mulle tuli ihan törkee himo verigreippiin molemmilla kerroilla ennen raskauksia :'D esikoinen oli siis ylläri enkä siis raskausmielessä vedelly 2-3 verigreippiä päivässä just raskautumiskierron aikana :D tätä toista ei sinällään myöskään yritetty koska odottelin et menkat alkais jotta päästäis yrityspuuhiin mut jotenki vaa joulukuussa taas vetelin verigreippejä eikä käyny ees mielessä miks :) ja kappas vaan tammikuussa selvis syy mun himoon :'D ehkä mun kroppa vaan ite päättää millon on aika hankkii lapsi ja pistää mut syömään verigreippejä :laughing002

Ääks täällä on nyt toosi jännät paikat.. Tänään piti menkkojen alkaa mutta eipä niitä näy eikä kuulu :? Sofin testin tein johon ilmesty luultavasti vaan viivan paikka nyt siis dpo13? Kp26/26. Aijon kävästä apteekista hakemassa kunnon testin kunhan pääsen :)

Marzquu suosittelen apteekin omaa raskaustestiä, pistähän kuvaa tästä Sofin testistä :) toivotaan että olisi plussa! :)

Minttukarkki kannattaa sinne dpo 12-14 paikkeille odotella :)

Marzquu suosittelen apteekin omaa raskaustestiä, pistähän kuvaa tästä Sofin testistä :) toivotaan että olisi plussa! :)

Minttukarkki kannattaa sinne dpo 12-14 paikkeille odotella :)
Yritin ottaa kuvaa mutta niin surkia kamera puhelimessa että hyvä jos kontrolli viiva edes erottuu kuvasta :D

Testailtu on hysteerisesti jo moneen kertaan tässä välissä :D Viivanpaikkoja ja negatiivisia... Harmittaa!

voi hitsi kun saisin aikaiseksi tilata niitä r-testejä alkaa jo ihmetyttää nää oireet :D yks yö rupes alaselkään yhtäkkiä polttavia kipuja tulla ja tällä hetkellä kun sohvalla istun tuntuu kuin vauva potkisi mahassa ja ääh entiiä ja nääkin oireet alkanu pikku hiljaa lissäntymään..

Voiko olla että hcg hormooni ei oo vielä tarpeeksi noussu että näkys kunnolla testissä :? En saa kuu hailura haamuja testeihin ja mun mielestä niissä on väriä mutta tiijä tuota vaikka kuvittelen vaan :( niin ja mulla siis yleensä kellon tarkat menkat että ei oo koskaan ollu myöhässä :Dniin ja siis ei oo ollu edes tiputtelu vuotoa joka alkaa yleensä kyllä päivää tai kahta ennen ku menkat alkaa :o oon niin sekasin kaikesta tästä miettimisestä :/

Mun tutulla joka odottaa lasta lokakuun loppuun niin testasi kun menkat oli 1-2 pvä myöhässä ja oli näyttänyt negatiivista ja viikon myöhemmin oli vasta näkymy testissä positiivinen tulos:)

Uskaltaskoha tänään käydä sen yhden halppistestin ostaa kun vihaan käydä meidän lähi apteekissa ihan kamala paikka .. Sais pahan varmuuden näihin oireisiin johtuuko yllätus raskaudesta vai hä ?:D

Joo ei mitään hajua kun pariviikkoa sit lopetin pillerit ja tätä on siis jatkunu sellasen 3kk ajan :D no oma äitini ei esimerkiksi pikkuveljestäni yienyt 3kk kun menkat tuli normisti että en tiedä mitä tää oma olotila yrittää kertoa :/

Takaisin