Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mukaan ja kyllä siinä viiva näkyy mut vaikee sanoa onko väriä.. Kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan niin näkyy onko viiva vahvistunu :) toivottavasti oot raskaana :)

Tuo on Sofin 25mlU, mutta haalean haamun sain muutama päivä sitten myös Clearblueen ja RFSU -testiin. Noita 10mlU pistin just päivällä tilaukseen, toivottavasti eivät sitten näytä ihan mitä sattuu :D Ja tosiaan tuo Clearbluen haamu oli sellanen silmällä nähtävä, mutta ei kyllä kuvaa siitä pystynyt ottamaan...

On kyllä kumma, miten sitä voikin jännittää näin paljon! Yöllä tulee tosi huonosti nukuttua ja ne pätkät mitä nukun, täyttyvät raskaustesteistä vahvalla viivalla, hahah :D Vaikka eihän sitä missään nimessä voikaan olettaa että ekalla kerralla tärppäis, jänskättää vaan niin vietävästi! :nailbiting:

En nyt muuten just bongannut kaikkien tietoja? Minkäslaisia ovat teidän tilanteenne? :Heartpink

Minttukarkki; ihan selvii raskausoireita mun mielestä ;)! Oksulla mite menos kierto yms et pystytkö testaamaa rtestillä ni saat varmistuksen? :-) Oon myös huomannu et jos kauheesti raskaaks haluu tulla ni sitä pia alkaa ite kuvittelee ittellensä kaikki oireet.

Ois kyllä ihanaa jos ois tärpänny mut en kyllä jaksa uskoo enkö toivoo yhtään :p nii ruton kauan tätä yrittämistä jo kestäny et välillä on semmoset fiilikset et ei sitä vauvaa meille vaa oo tarkotettu! :( nii ja en kyllä vielä ala testaileen ku nii aikaset dpo: t menossa mut ehkä loppuviikosta testaan.. Tai sit vasta ku menkat myöhässä nyt siis vasta dpo 8 et aika kummallista ois jos ois jo raskausoireita jos ei sit ovis ollutkin jo aiemmin.. Toivottavasti ei oo mitää tautia! :/
Mut mites muut onko kukaan testaamassa tällä viikolla? :)

Minä tuossa aamulla testasin ja hailura näkyi.. Mutta jotenki tosi epävarma olo ja sieltä ne menkat kuitenki torstaina alkaa :(

Marzquu minkä merkkinen testi ja Saatko laitettua kuvaa? Voi jospa se nyt ois ihan oikee haamu eikä mikään tyhmä viivanpaikka! Onko mitään oireita tai fiiliksiä? :) jännään täällä sun tilannetta ! Aiotko testata ennen torstaita uuestaan? :)

Se oli sofin testi ja se oli niin hailakka viiva ettei kuvissa edes näkynyt voin toki yrittää uudestaan nyt kun tikku on kuivunut :) mutta siis menkka jomoja ei ole ollu mitkä yleensä alkaa melkein viikkoa aikasemmin ja navan alla ollu outoa tunnetta ja väsymystäkin on ollu mutta oon laittanut den koulun piikkiin :/

No kyllä kuulostaa ainakin Nannaaa tosi lupaavalta! Pidetään peukkuja! Mikä kiertopäivä sulla on/koska menkkojen pitäis alkaa? :)

Minttukarkki jos siellä ois joku napannut kiinni? ;)

Mä en oo seuraillut, mut enpä mä oikeestaa kauheesti oo uskaltanu alapäätäkään sörkätä synnytyksen jälkeen. :D

Täältä löytyis just 21v täyttäny toista lasta odottava :) esikoinen syntyny 12/14 ja masuasukilla la 9/16 :) mies on 1,5v vanhempi ja asustellaan pk-seudulla. Esikoinen tuli pilleristä huolimatta ja nyt viime elokuussa päätettiin jättää kumit kaappiin ja antaa toisen tulla jos on tullakseen :) yrittää ei oikee voinu ku imetys piti menkat loitolla. 5.1 lopetin imetyksen ja 14.1 havahduin raskausoireisiin ja plussaahan se tikku sit näytti :D

Mulla oli edellisessä yrittämisessä joka kierrossa ihan selkeitä raskausoireita, ja aina ne menkat sit tuli. Ainoo kerta, kun ei ollu mitää oireita, oliki sitte se kerta, kun plussasi :D kai sitä on niin innoissaan ja toiveikas, et alkaa liittämään kaiken normaalista poikkeavan raskauteen.

Mulla nyt kp 29/29 ja testaan loppuviikosta, jos ei mitään kuulu :)

lauruskaah: Mulla menossa nyt dpo14 ja tänään pitäis menkkojen alkaa... Minkäänlaisia menkkakipuja ei oo ollut, kun yleensä mulla alkaa jo paria päivää ennen ja aina kipuilee ihan hurjasti... Että kyllä tässä ihan pientä jännää pukkaa :D

Takaisin