Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä on ovis ens viikolla. :) ite en kans mitää lämpöi mittaile tai muutenkaan seuraa ovulaatio hirveemmin. Tulee jos on tullakseen varsinkin kun oon vasta 18v ite niin tässä on aikaa :-)

Hui! Tässä ko lueskelee kaikkien fiiliksiä ja kuumotteluja niin alkaa jännittää ihan hulluna, viikon päästä kierukan poistoon ja sitte päästään meki yrittään :nailbiting: Alunperin ollaan molemmat miehen kans tulee jos on tullakseen -ajatuksella lähössä vauvaa toivomaan, mutta jotenki alkaa tuntua siltä että varmaan kohta ne ovistikut kädessä ollaan täälläki :angelic: Ja tuntuu jo etukäteen ihan hirveän pitkältä ajalta että vain kerran kuussa saa yrityksen ja sitte joutuu taas oottaan sen kuukauden että voi yrittää uudestaan :nailbiting:
Eniten toivon, ettei menis kierto ihan hirveän sekasin tai hukkaan kokonaan tuosta kierukan poistosta, sen kanssa menkat tulleet kuitenki säännöllisesti prikulleen sen 28 pv kierrolla :angelic:

Te joilla yritys päällä, missä vaiheessa aloitta tikuttaan ovulaatiota? Heti ekasta kierrosta vai vasta joskus myöhemmin? Meikä ei tiiä mitään koko hommasta, jotenki ajattelin niin että luomuna keho ois niin viisas että se tietäis millon ovuloi ja halut ois sen mukaiset :rolleyes:

Mulla poistettiin elokuussa kierukka ja varmaan joulu-tammikuussa aloin tikuttaa ovista. Nyt viime ja tän kierron ollut tikuttamatta.

Mä oon tässä vähän pitänyt hiljaiseloa, kun kierto menee siinä tylsässä vaiheessa :D Ovis tais tässä kuussa mennä harakoille, tosin normaalisti tunnen oviksen, mutta nyt en oo tuntenut mitään? :o Eli voihan se olla, et on vasta tulossa. Tähän kiertoon ei kuitenkaan juurikaan satsata, kun ajatukset on lähinnä tossa lähestyvässä lomamatkassa (1,5 vkoa lähtöön!) :) Matkan jälkeen sit otetaan ihan uus startti, miehelle ja mulle kaikki mahdolliset vitamiinit ja poppaskonstit käyttöön ;)

Mäki tässä kierrossa vasta ensimmäistä kertaa kunnolla tikutin ovista ja nyt en yhtään ihmettele miksei oo aikasemmin tärppiä tullu ku ihan väärään aikaan pupuiltu :D aina joko liian aikasin tai myöhään..mutta nyt on pupuiltu just ennen ovista ja oviksen aikaan ja vielä jälkeen ja siis mulla pitäis menkkojen alkaa ylihuomenna ja normaalisti on menkka jomoja jo montaa päivää ennen alkamis päivää mutta nyt ei oo :o mutta navan alapuolella kyllä välillä jtn tuntuu :p niin ja siis aamulla sain hailuran testiin mutta ei oo kovin korkeella toiveet vielä jos ei parin päivän sisällä tummene ku noi on noita sofin testejä :/

Toivotaan että saatte plussat pian kaikki! :) Mä kävin np ultrassa viime perjantaina. No sielä selvis et viikot ei ihan vastannut kokoo, eli la oli alunperin 2.10, muuttui 10.10 ja lyötiin "lukkoon" eli oonkin nyt oikeesti vasta viikolla 13+2. :) niskaturvotusta oli vaan 0,9 (olis saanu olla 2.9) eli kaikki ok. Näytti muutenkin täysin normaalilta. Paha olo tuntuu ehkä hieman väistyvän, jos sitä jaksais kohta tehdäkkin vähän enemmän,ulkoilla yms. Kun nyt viime viikkoina jäänyt vähemmälle pahoinvoinnin takia... :( Mökillä oltiin viikonloppu ja ei oksettanu kertaakaan ja ruoka maistui! :)

Mä tikutin ovista ekan kerran puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja sit aina satunnaisesti tikutellut nyt vuoden ajan.. :) oviksen kuitenki tunnistan hyvin niin ei jaksa tikkuihin tuhlata rahaa! :p mua niin jännittää et onko sittenki tärpäkny tästä kierrosta ku eilen illalla iski jäätävä pahoinvointi joka onneks oli aamulla kadonnu ja nyt vaan vähän etova olo. Puhuin niistä kivuista mitä mulla oli nii nyt on kadonnu ne ja tilalle tullu pieni nipistely alamahalle (tuntuu vähä kutittavalta)
Plussatuulia kaikille !
Minttukarkki dpo 8

Moikka! :)
Olipa kyllä kiva löytää tällänen aktiivien nuorien mammojen keskustelu! Jospa siis liittyisin joukkoonne ;)

Meillä menossa eka yritys. Dpo8 asti oon uittanu raskaustestejä ja vaihtelevalla menestyksellä on tullut milloin erittäin haaleaa haamua, milloin puhdasta negaa. Nyt on siis menossa dpo13 ja tällänen tuli testailtua aamulla... Mitä mieltä ootte? Mun mielestä haaleaa plussaa näyttäis, kun ei tarvitse edes kirkkaaseen valoon mennä tihrustamaan :D Voi toki olla että vaan kuvittelen, ku niin toivottu tämä ois!

Ja tuossapa sitten vielä niitä tietoja musta ja tilanteesta:
18 / ehkäisy jätetty pois 1.3 / kuumeilua ollut puolisen vuotta

Moikka! Onkohan One step 10mIU testi? Antaa tosi usein tommosia, mm. Mulla aina. Suosittelen apteekin omaa raskaustestiä, ei näy haamuja jollei ole raskaana :)

Takaisin