Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muuten täs kattelen mtv kanavaa kun tulee nää ikivanhat 16&pregnant jaksot niin kauheeta kun ton raskaana olevan tytön äiti aikoo heittää hänet pihalle kun niin aikasin lapsen teki. Ihan hullua! Onneksi ite jo omassa asunnossa ei tarvi tollasia murehtia. Ja mun mutsi nyt muutenkin niin ihana et antais meiän varmaan aina asua sen kans.
hei vitsi näkeeköhä noita jaksoja netistä jostai ilmaseks ? :o

Ainiin, nyt menossa kp 26/29. Kohta päästään taas jännän äärelle siis. En tikuttanu ovista, ja aika satunnaista touhuilua ollu muutenkin, niin saa nyt nähdä!

Mulla ois la 1.1 jos tässä kierrossa tärpää. Jotenki paljon parempi olo kun ei ressaa. En mittaa lämpöjä enkä testaile ovista :)

Täällä dpo 7 ja piinaviikko edessä :p onneks en ainakaan vielä kuvittele mitään oireita itselleni :) jotenki semmonen fiilis et tuskin tulee plussaa ku niin harvoin kerettiin oviksen aikaan pupuilemaan :p

Mullakin näytti kiinalainen kalenteri poikaa, mutta olin koko ajan varma et tyttö tulee ja tyttö tuli :)

Mullaki täällä piina päivät jo menossa.. To tai pe pitäs menkkojen alkaa ja ei oo kovin semmonen plussa olo :/ mitä kokemuksia teillä on muuten noista sofi testeistä antaako ne turhia viivoja?

Juu eikai niillä mitään väliä kait oo kumpia ovat :D mä varmaan huomen aamulla testaan ekan tikun niin aattelin siks kysellä etten innostu heti liikaa.. Mulla ei siis oo koskaan tullut mihinkään rtestiin mitään hailuroita :o otestiin niitä kyllä tulee..

Takaisin