Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei kans tullut mitään veristä kiinnitysvuotoa ennen plussausta, mutta muista ihmetelleeni valkovuodon ehkä hieman runsaampaa määrää :)
Meillä oli eilen eka neuvola ja maanantaina pitäis sitten huhtikuun loppuun tai toukokuun alkuun koittaa saada varattua ensimmäinen ultra! Jänskää :-)
Peukkuja piinailijoille!

Mulla tosiaan kp 4/30 täl hetkel et ei si tärpännykkään vaikka aloin pikkuhiljaa toivoon, että ei alkaiskaan no mutta ehkä tässä kierrossa sitten! :)

Huvin vuoksi kyselen, teillä keillä jo lapsia, pitikö kiinalainen syntymäkalenteri paikkansa?

Tiuhtimus meilläkään ei kalenterin mukaan mennyt. Alku raskaudesta tein tosi paljo kaikkia erilaisia testejä ja tyttö ois pitäny tulla ehkä noin 9-1 mutta poika sieltä tuli :D mies koko raskauden oli sitä mieltä että poika sieltä tulee, minä alku raskaudessa olin täysin varma että se on tyttö ja melkein äksyilin miehelle kun pojaksi väitti. Loppua kohti mulla vaihtu ajatus täysin ja olin varma että poika sieltä tulee ja niin tuli <3 ei siis haluttu tietää ultrassa ja eipä kukaan lipsauttanutkaan :)

Mekään ei haluttu selvittää sukupuolta joten ajanratoksi oli kiva tehä kaikenlaisia testejä. Moni niistä, kuten kiinalainen syntymäkalenteri lupas poikaa, ja poika tuli. Itsellä oli vahva poikaolo koko raskauden, oisi ollu melkoine yllätys jos synnytyksessä kätilö oisi kertonut meille syntyneen tytön. Mutta kumpi vaan oisi ollut hyvin tervetullut, katsellaa miten seuraavassa raskaudessa käy :)

Nyt olisi kp 2 ja yk1, malttamattomana ovista odotellen :) Monivitamiinia ja foolihappoa tullut nyt noin 2kk syötyä ja greippimehua sen lisäksi hörpin. Eli minähän olen 23-vuotias ja ensimmäistä lähdetään avomiehen kanssa yrittämään. Unelmatilanne olisi jos pian tärppäisi, mutta henkisesti valmistautunut pidempään yritykseen. Koskaan ei vahinkoa ole käynyt joten vähän jännittää voikohan sitä edes raskaaksi tulla... Ähhh odottavan aika on niin pitkä. Ovis pitäisi olla kp 12.. :P

Huvin vuoksi kyselen, teillä keillä jo lapsia, pitikö kiinalainen syntymäkalenteri paikkansa?
Ei pitänyt paikkaansa. Tyttöä ennusti, mutta oma vahva poikaolo oli oikeassa ja poitsu tuli.

Takaisin