Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti_00: Vähän hankala arvioida onko tuo nyt helppo vai ei kun ei ole mitään mihin verrata. Onhan tähän muutamaan kuukauteen mahtunut monen tunnin iltaitkut ja öiset hytkyttelyt, mutta nyt aletaan olla jo voiton puolella. Meillä kun on maitoallergia epäily ja erikoiskorvikkeen siirtymisen jälkeen loppui huudot ja yötkin nukutaan nyt tosi hyvin. Jotenkin sitä vaan silti haluaisi sen toisenkin vauvavuoden tähän perään niin on sitten se aika ohi.

Meilläkin siksi toinen vauva mahdollisimman lähelle toista haaveena, että saisi ns kerralla nää vauva arjet alta ja varsinkin kun jaksaa paremmin kun on vielä nuori :) ja toisille olisi seuraa :)

Muaki vähän ruvennu pelottaan raskaus ja äitiys :/ kai se on ihan normaalia..välillä nään hirveitäkin painajaisia synnytyksestä ja muusta vauvan kanssa elämisestä :( onneksi mies kuitenkin vähä tsempannut ja rohkaissut :)
Se todellakin on normaalia, mä oon ainakin ite käyny KAIKKI mahdolliset ja vähemmän mahdolliset tunteet läpi tässä parin viime viikon aikana! Nyt on vaan suurin huoli ollut mielen päällä että onhan mun vauva terve, ei ois siis mitään järjevää syytä ettei olis mut koska sitä tietää. Huolestunut kun oon. Rv 13+4.

Se todellakin on normaalia, mä oon ainakin ite käyny KAIKKI mahdolliset ja vähemmän mahdolliset tunteet läpi tässä parin viime viikon aikana! Nyt on vaan suurin huoli ollut mielen päällä että onhan mun vauva terve, ei ois siis mitään järjevää syytä ettei olis mut koska sitä tietää. Huolestunut kun oon. Rv 13+4.
Kyllä siellä varmasti on kaikki hyvin masu asukilla :)muistat vaan rentoutua välillä. En kyllä tiijä sitte että kuinka hermoraunio oon ku plussa testiin tulee :D nyt jo tuntuu välillä että pää leviää ku ajattelee ja stressaa ihan kaikesta..
Kp19/26 dpo 6-7

Kyllä siellä varmasti on kaikki hyvin masu asukilla :)muistat vaan rentoutua välillä. En kyllä tiijä sitte että kuinka hermoraunio oon ku plussa testiin tulee :D nyt jo tuntuu välillä että pää leviää ku ajattelee ja stressaa ihan kaikesta..
Kp19/26 dpo 6-7
Mäkin oon ruvennu stressaan ihan hulluna yhtäkkiä kaikista raha- asioista yms. Vaikka ennen olin semmonen ihminen että : "'kyllä aina jostain saa apua, ei stressiä" Raskaus muuttaa kyllä ihmistä, muutenkin oon paljon "avoimempi" ja semmonen kun aina ennen ollut oman polun tallaaja ja tuppi suu. Välillä mä havahdun siihen että mitä täällä tapahtuu, kuka oikein oon:o

Mulla on koko päivän ja varsinki nyt illalla ollu tositosi kipeitä vihlasuja alamahassa! Aivan kamalia :s voiskohan se ovia olla vasta nyt ku tuskin vielä vois olla kiinnittymis kipuja :s

Mulla kans veto ihan pois!! :( tuntuu kyllä niinkö oisin sairaana mut ei oo kuumetta ainakaa! Joka paikkaan sattuu ja ei oo nyt muutamaan päivään ollenkaa pystyny pupuileen! :( maanantaina viimeks ollaan pupuiltu et taitaa mennä kierto hukkaan jos eilen oli vasta ovis :/ siks toivonki et se ovis oli sillonko plussan sain ovistikkuun eikä vasta nyt :(
Kp 15/24-28 ja dpo 4

Heippa, mahtuuko tänne vielä mukaan kuumeilemaan :hello
Jos mahtuu niin minut voi pistää listaan ylös, eli Villisilmä 22v. /Esikoinen toiveissa 4/16--> :love7

Vauvakuume pamahti päälle ihan tosissaan joskus puolisen vuotta sitte, opiskelut vielä kesken joten sovittiin miehen kanssa että jätetään ehkäisy niin, että ehdin ihan varmasti valmistua :nailbiting: Nyt se jännä paikka ois sitte luvassa, parin viikon päästä menen poistattaan hormonikierukkaa ja sitten vaan toivotaan että tärppää :shy: Foolihapot alotin joskus kuukausi sitte ja ruokavalioremppaaki on tehty hyvissä ajoin, vielä ko pystyis ajattelemaan jotain muutaki ko vauvoja, yhtäkkiä niitä tai ihania raskausmahoja tuntuu olevan ihan joka paikassa :happy093

Pitää lukasta ketju läpi, niin tietäis vähän jostain jotain :bookworm:

Mahtuuhan meitä tänne ^^ mulla alkais oleen jänntä päivät käsillä mulla siis menossa nyt dpo7 mutta ei oo testit vielä tullu jotrn menee testailu varmaan maanantaihin :/ miten muuten te joilla on jo yksi tai useampi raskaus takana niin oliko teillä ns. kiinnitymis limaa/vuotoa ?

Itselläkään ei ollu kiinnittymisvuotoa eikä kyllä ollu mitää oireitakaan ennen kuin plussan testiin sain. Ainoastaan mitä jälkeenpäin mietein ni ilmavaivoja oli enemmän plussan aikoihin, ja myöhemmin luin että voi olla yksi raskausoireista.

Eli jos jollain tuntuu että testipäivä lähestyy eikä mitää oireita tunnu löytyvän ni älkää heittäkö kirvestä kaivoon :)

Tää on ehkä tyhmä kysymys, mutta mulla loppu 2 päivää sitte menkat ja eilen ja tänään on kauheeta pistelyä alavatsassa, mullei oo ikinä mitään menkkakipuja ollu mut nyt eilen ja tänään vaikka menkat loppu niin kauheeta pistelyä. Ei vihlo vaan semmosta kivuliasta pistelyä :s Onko muilla tämmösiä, et onko tää nyt jotain menkkojen jälkeistä kipua :d?

Takaisin