Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla alko tänään :) Eli kp 28/26 vaihtui kp 1. Kierto oli sen 27 päivää, mikä ollut nyt kaks aikaisempaakin kiertoa. Mä luulen, et toi 27 päivää on nyt mulle aika vakiintunut kierron pituus. Tää kierto vielä tjottaillaan ja sit palataan toukokuussa taas yrittämisen pariin :)

Mulla alko tänään :) Eli kp 28/26 vaihtui kp 1. Kierto oli sen 27 päivää, mikä ollut nyt kaks aikaisempaakin kiertoa. Mä luulen, et toi 27 päivää on nyt mulle aika vakiintunut kierron pituus. Tää kierto vielä tjottaillaan ja sit palataan toukokuussa taas yrittämisen pariin :)

No hyvä että tuli sullekkin selvyys ja pääsette uuteen kiertoon :) Voi kun täälläkin alkaisi...

Jos saa kysyä että minkä ikäsiä olitte ku hankitte omistusasunnon ja paljon makso :) Ku ollaan miehen kanssa mietitty että jos tuun tässä puolen vuoden sisään raskaaksi niin miehen intin jälkeen alettaisiin katsomaan omistuskämppää :)
No siis mun mieshän ton osti sillon entisen eukkonsa kans mutta nyt omistaa sen sitte yksin ku akka hyppäs toisen ukon matkaan :D ja siis mun mies on 26.v ja mä 20.v en siis omista talosta lautaakaan :D ja mä oon tossa nyt asunu melkeen 3 vuotta ja mies 5vuotta :)ja hintaa en tiedä en ole kysellyt koska ei minua niin paljon kiinnosta tai oikeastaan asia ei minua koske :)

Niin ja siis lisäystä vähän että toi on aika iso omakotitalo 3h+keittiö+olohuone ja sitte suihkut ja saunat ja siis kolme kerrosta :D eli ihan liikaa tilaa kahdelle :D

Niin asutte kahdestaa siellä, mutta eiköhän siellä kohta enempi jalkakin juokse ;)
Toivottavasti juoksis huomenna pitäs olla ovis kalenterin mukaan mutta saa nähä mitä testi sanoo :) kyllä osuis kaikki niin kohalleen jos huomenna tärppäis koska meillä on sillon vuosi päivä<3 ja sitte luultavasti plussa näkyis jo aprilli päivänä että vois "huijata" olevansa raskaana :D

3c2aa55f941bcf329bb947da6ed8b529
en tiijä näkyykö mun tekstit mutta ylin siis sunnuntailta ja 4 alinta tältä ja eiliseltä päivältä :) vahvistuisivat nyt nuo viivat :D

Plussatuulia jokaiselle! ❤ täällä meneillää viikot 14 + 1 ja jo kovasti ootellaan rakenneultraa joka on toukokuun puolivälin tienoilla...ja pelätään valmiiks sitä litkunjuontipäivää, hyyyyii... Kuinka ihanaa muuten että suku on mutsin serkkujakin myöten onnellinen tästä eikä kritisoi liian nuoreksi. Kaikki odottaa pienen syntymää. Mutsi ja mummi katselevat ihan innoissaan vaatteita (vaikka sukupuolikaan ei ole tiedossa vielä) ja siskoni kyselee joka päivä fb kautta pienen vointia. Parasta ystävääni pyysin kummiksi ja onnesta soikeena hänkin. :") Mutta tosiaan - olen hämmästynyt positiivisesti ihmisten reaktioista. Yllätyksenähän tämä tuli monille ja silti uusi tulokas otetaan erittäin hyvin vastaan. Tekis miel itkeä onnesta.

Takaisin