Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin pitäs o-testi plussata ihan kohta. :happy: jänskättää vähän onko sitä oikeasti tunnistanut omat o-päivät viime kuukausina. Hyvää pääsiäistä kaikille! Itse aloitan nyt lomailemisen.

Nii ja meillä mies oli nuorena fiksu ja otti lainan 18-19v. Nyt talon puolikas maksettu kokonaan. Tosin sijaitsee pienemmällä paikkakunnalla ettei ihan kauhean kallis ollut...

Mä oon seurannut päivittäin tätä ketjua, et oon ihan hengessä mukana! Tällä viikolla pitäis olla ovis, en oo tikuttanu, enkä välttämättä aiokaan. Katotaan miten käy :)

Itse oon kans teidän viestejä lueskellut vaikkakaan en itse oo mitään kommentoinut :)

Oltiin 14.päivä ilman ehkäisyä miehen kans (muuten kortsu käytössä), että saas nähä tuunko kerrasta taas raskaaksi :joyful: yrittämähän ei olla viellä alettu ja olenkin itse alkanut epäröimään... :oops:

-synnytys pelottaa, vaikka esikoisen synnyttäminen meni ilman ongelmia, mutta se kipu! :sorry:
-pärjättäiskö taloudellisesti?(mies työtön)
-ajattelisiko kaikki ettei vaan yksin kertaasesti osata käyttää ehkäisyä?
-riittääkö tila?
-jaksanko itse? Mies ei paljoa esikon hoitoon osallistu.. Tiedä sit olisiko kummatkin lapset vain minun hoidettvissa? Mies kyllä kieltää asia..
Vauva kuume on silti kova ja haluaisin esikolle pienellä ikä erolla leikki kaverin, mutta tiedä haluaisko se kun on niin oma toiminen nyt jo. Ikää kohta 8kk ja viihtyy tosi hyvin omissa leikeissään. Meniskö sillä hermo jos joku tulis sen leikkejä sotkemaan?..

Kylläpä pyörii paljon ajatuksia päässä! :dead:

Niin ja olen alkanut sitä pelkäämään/miettimään että mitä jos saan syövän tms kohtuun ja kohtu poistetaan tai en vain muuten olekkaan hetken päästä hedelmällinen niin pitäis äkkiä tehä lapset maailmaan? Ja vaikka nyt yritettäis niin tärppäiskö edes, ovuloinko, menkat ollut epäsäännölliset synnytyksen jälkeen.. Käytetään sit turhaan kortsua.. Kyllähän se niin paljon mukavempaa on ilman! :p

04ab69d77f14054280a211c3ced0ca7c
ei vielä o-plussa mutta ei kyllä kaukana ole :) jostain syystä ovis nyt myöhässä,mistäköhän vois johtua :?

Takaisin