Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan tyhjää tai sit ihan haaleeta.
(Löysin kuvankin! Tää on viime kierrolta näiltä samoilta dpo:ilta suunnilleen)

ImageUploadedByVau Foorumi1458567799.965745.jpg

Täytyy kattoo, jos jossain vaiheessa raaskii, jos ei menkkoja näy. Nyt mä en nää viel mitään ideaa tehä sitä, kun ei noi pc:n testitkään anna mitään muuta, ku viivanpaikkaa...

Kyl mä aina ovista bongatessa teen samaan aikaan :) Nyt oon tehnyt raskautta bongatakseni, niin silloin kai ajalla ei oo väliä. Mutta katsotaan mihin tämä tilanne tästä etenee...

Kyl mä aina ovista bongatessa teen samaan aikaan :) Nyt oon tehnyt raskautta bongatakseni, niin silloin kai ajalla ei oo väliä. Mutta katsotaan mihin tämä tilanne tästä etenee...

Katoin noita sun pc testejä ja taitaa mullakin olla aika samanlaiset viivat kun sullakin. Onko ne sun viivat sellasia harmaita?

Kaikki muut on kyl omasta mielestä selkeesti viivanpaikkoja, mut tosta tämän aamuisesta en oo ihan varma. Tein vielä illalla meinaa uuden pc:n ja vertailin aamuisen kanssa, ja siinä aamuisessa oli kyl selkeesti vahvempi viiva. Oli se sit viivanpaikka tai ei... Mä yleensä tunnen tosi selkeesti edellisenä iltana, et menkat alkaa seuraavana aamuna. Aina järkyttävä turvotus, "märkä olo", kramppailee jne. Toistaseks ei sitä oloa vielä oo tullut, mutta edelleen odotan niitä menkkoja saapuvaksi, sillä pessimisti ei pety ;) Ja mun kierrothan on pisimmillään ollut 31 päivää, et vielähän ne voi alkaa myöhemminkin.

Jos mahtuu niin voisin lähtee tähän keskusteluun mukaan! :-) Olen 18-vuotias, ja ei olla yritetty lasta avomiehen kanssa kunnolla vaan ennemmin "tjottailtu" nyt ajateltiin yhdessä että aloitamme yrittämisen :-)

Ainahan tänne uusia mahtuu! :) täälähän on aika monella jo piina viikot vaihtunu päiviin itekki täällä jänitän teijän puolesta :D mulla menossa vasta kp10/26 ja ovista aloin tikuttaan sunnuntaina jo ettei vaan menis ohi :p laittakaahan kuvia sitte testeistä ku testailette nii saa ruveta tihrustaan niitä kuvia :)

Ähh.. turhauttavaa kun ei tuu positiivista testiä eikä menkkoja :mad: nyt 39päivää edellisten menkkojen alusta.. kroppa kai "vähän" sekasin :confused:

Ähh.. turhauttavaa kun ei tuu positiivista testiä eikä menkkoja :mad: nyt 39päivää edellisten menkkojen alusta.. kroppa kai "vähän" sekasin :confused:
Mulla ainaki auttaa pupuilu jos on menkat myöhässä :D en tiijä miks mutta kai siinä jotenki kroppa rentoutuu :)

Takaisin