Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle ei kyllä vielä kuulu mitään erikoista meinaa ovis oli 2 päivää sitten ja toivon kauheesti et ois tärpänny. :D mutta ihanaa aurinkoista tiistaita kaikille :)

Mulle ei kyllä vielä kuulu mitään erikoista meinaa ovis oli 2 päivää sitten ja toivon kauheesti et ois tärpänny. :D mutta ihanaa aurinkoista tiistaita kaikille :)

Tuut kertomaan heti sitten tänne kun r-testin teet :) Täällä tein taas pc'n ja kyllä ois pitäny 5 päivän aikana tummentua viiva jos ei ois ollu viivanpaikka, joten täällä ei tosiaan olla raskaana... Samanlaista antaa jos ei ollenkaan.

Mullaki kävi noin 3 vuotta sitten kun aloin seurustella ja oli niin kova vauvakuume ja sitä tietenkin haaveili joka kierrossa sitä että menkat ei alkas ja rupes kuvittelee erilaisia oireita ja jopa menkatkin tuli niiten höyrytys fiiliksien takia pari päivää myöhässä vaikka yleensä oli aina säännöllinen kierto .. Luulen että se parin päivän myöhästyminen kans johtui siitä että kroppakin meni sekaisin siitä vauvakuumeesta ja ihme oireiden seurailuista. En siis halua masentaa ketään tällä mutta pari vuotta kun tätä oli kestänyt ja alko into loppua kuumeilusta niin heti tärppäs ja siks sitä ei voinut uskoa kun alkoi olla viikon verran myöhässä menkat :) siksi en halua kesälläkään stressata ja ajatella kauheasti asiaa vaan mennä kierto kerrallaan :)

Mäkin ajattelin että kun ne menkat alkaa niin en hirveämmin oireita tai mitään seuraile vaan stekkaan vaan milloin olis mahdollinen ovis ja sit sen aikaa pupuilee ja antaa asian olla. Ja sit seuraavassa kierrossa teen ekan testin vastan kun/jos menkat on myöhässä. En jaksa enään ottaa mitään ressiä siitä :)

Kivasti on hailuroita tullu teille! Nyt vaan kaikille teille selvät plussat! :) täällä niin jännitän teiän testejä aina! :)

Mä en noihin pc:n testeihin enää luota yhtää! Mulla se viivanpaikka vahveni ainaki mut sit ne menkat perjantaina alko niinkö hana ois aukastu täysille :o yleensä mulla alkaa tuhrulla mut oon vaan mielissää et oli pitkästä aikaa kunnon runsaat vuodot ja kiertoki oli sopivasti pidentynyt sinne 28 päivään :) aurinkoista päivää kaikille ja plussatuulia! <3 :)
Kp 5/? (uskallan jo toivoo et enskierto ois kans sen 28 päivää :) )

Takaisin