Mäkin oon sitä mieltä että raskaaksi saa tulla sittenkun tuntee siihen olevansa täysin valmis :-) ..Saan ehkä täällä jonkun näkösen tuomion mutta olen tehnyt raskaudenkeskeytyksen 15vuotiaana koska en olisi ollut valmiks äidiks yhtään sekä toinen osapuoli oli "yhdenyön juttu" joten olisin ollu kaikenlisäks yh (Adoptioon anto vaihtoehto olis ollu liian rankka. )
Nyt täysikäsenä ainakin tunnen olevani valmis :-)
Plus; minulla on vakituinen kumppani jonka kanssa tuntuu että voi alkaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta ihan huolella sekä oon saanu muutamia kuukausia jo rellestää ja opetella asuun omillani (maksaa laskuja, ostaa ruokaa ja budjetoida kuukauden rahat) sekä jos nyt tulisinkin raskaaksi niin ammattikouluakaan näin nopeasti laskettua ei olisi jäljellä kuin 3-4kuukautta äitiysloman jälkeen :-)
Nyt täysikäsenä ainakin tunnen olevani valmis :-)
Plus; minulla on vakituinen kumppani jonka kanssa tuntuu että voi alkaa rakentaa yhteistä tulevaisuutta ihan huolella sekä oon saanu muutamia kuukausia jo rellestää ja opetella asuun omillani (maksaa laskuja, ostaa ruokaa ja budjetoida kuukauden rahat) sekä jos nyt tulisinkin raskaaksi niin ammattikouluakaan näin nopeasti laskettua ei olisi jäljellä kuin 3-4kuukautta äitiysloman jälkeen :-)