PikkuApila123
Satasella mukana keskusteluissa
Apua kuinka mua jännittää teidän piinailijoiden puolesta!! :D mulla alkoi menkat 13 vuotiaana ja muistan kuinka se itketti! En olis millään halunnut että ne alkaa hahaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka taas en oo pahemmin tänne ny mitään päivitelly tosiaan ku ne menkat tosiaan alko... Mut nyt tosiaan alotin sen foolihapon syömisen ja yritän kattoo kehon merkkejä milloin olis ovis... :D ompa ihana tilanne teillä kaikilla, toivottavasti saatte plussat testeihin. ♡ yritän nyt alkaa osallistumaan aktiivisemmin tähän keskusteluun tosiaan vaikka oottekin mut ottanu hyvin vastaan niin silti on pieni pelko siitä tuomitsemisesta kun oon niin nuori, niin sit ei tuu kirjoteltua tänne niin usein vaikka haluais. :D
Entiiä mistä johtuu en oo ollu kipeenä sit viime marraskuun jälkeen .. Jotakin tässä kai on ?? Kun tietäs mitä :-\ silleen kiinnostas tehä varuilta r-testi kun noin 3 kk ollu tätä .. Ja hyvin on mennyt perjantaina viimenen ja sit saa jännittää miten on menny :)
Tästä se sit alkaa :D Oli yks ylimääräinen rfsu kaapissa ja pakkohan se oli tehdä pois piinaamasta. Loput testit on raskauskeijun herkkiä testejä ja niitä olikin enää kolme jälellä Täytyy siis varmaan koittaa testailla vaan joka toinen päivä :)
Kp 21/26 ja dpo 8.
View attachment 32538