Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mukaan, hyvin tänne vielä mahtuu! :)
Julia ai mikäs sulla on ku noin huono olo? Miten on kirjotukset menneet ja alkaako olla jo takanapäin vai vieläkö on paljo kirjottamatta? :)
Joo menkkojen alkaminen oli kyllä niin kamala päivä että hyi!! Sit ku mulla on aina ollu tosi kivuliaat menkat ja en siis todellakaan pystynyt ala asteella enkä yläasteella menemään kouluun :o kaverit ei tahtonu ymmärtää ku olin vaa sängynpohjalla kippurassa märisemässä aina menkkojen aikaan :p nykyään osaa varautua et heti ku vuoto alkaa nii tarpeeks voimakasta särkylääkettä naamaan,lämpötyyny ja mies hieroon selkää nii ei oo ne kivut enää niin pahat ;) nii ja vielä et olin kyllä niin kade niille joilla ei vielä yläasteella ollu menkat alkaneet :p

Moikka taas en oo pahemmin tänne ny mitään päivitelly tosiaan ku ne menkat tosiaan alko... Mut nyt tosiaan alotin sen foolihapon syömisen ja yritän kattoo kehon merkkejä milloin olis ovis... :D ompa ihana tilanne teillä kaikilla, toivottavasti saatte plussat testeihin. ♡ yritän nyt alkaa osallistumaan aktiivisemmin tähän keskusteluun tosiaan vaikka oottekin mut ottanu hyvin vastaan niin silti on pieni pelko siitä tuomitsemisesta kun oon niin nuori, niin sit ei tuu kirjoteltua tänne niin usein vaikka haluais. :D

Moikka taas en oo pahemmin tänne ny mitään päivitelly tosiaan ku ne menkat tosiaan alko... Mut nyt tosiaan alotin sen foolihapon syömisen ja yritän kattoo kehon merkkejä milloin olis ovis... :D ompa ihana tilanne teillä kaikilla, toivottavasti saatte plussat testeihin. ♡ yritän nyt alkaa osallistumaan aktiivisemmin tähän keskusteluun tosiaan vaikka oottekin mut ottanu hyvin vastaan niin silti on pieni pelko siitä tuomitsemisesta kun oon niin nuori, niin sit ei tuu kirjoteltua tänne niin usein vaikka haluais. :D

Olitko sä se 99 vuonna syntyny? :)

Entiiä mistä johtuu en oo ollu kipeenä sit viime marraskuun jälkeen .. Jotakin tässä kai on ?? Kun tietäs mitä :-\ silleen kiinnostas tehä varuilta r-testi kun noin 3 kk ollu tätä .. Ja hyvin on mennyt perjantaina viimenen ja sit saa jännittää miten on menny :)

Entiiä mistä johtuu en oo ollu kipeenä sit viime marraskuun jälkeen .. Jotakin tässä kai on ?? Kun tietäs mitä :-\ silleen kiinnostas tehä varuilta r-testi kun noin 3 kk ollu tätä .. Ja hyvin on mennyt perjantaina viimenen ja sit saa jännittää miten on menny :)

Onks sul tullu menkat silti ajallaan? :)

No jouluna testasin sen takia että oli myöhässä ja sen jälkeen tullu muutamat päivän kestävät menkat.. Ja oon ihmetylly myös sitä että oon ollut 6-7 kk imettämättä ja silti tulee maitoa välillä että onko se mahdollista kun se loppu sillon kun imetin viel :o

Tästä se sit alkaa :D Oli yks ylimääräinen rfsu kaapissa ja pakkohan se oli tehdä pois piinaamasta. Loput testit on raskauskeijun herkkiä testejä ja niitä olikin enää kolme jälellä :o Täytyy siis varmaan koittaa testailla vaan joka toinen päivä :)

Kp 21/26 ja dpo 8.

ImageUploadedByVau Foorumi1458159394.734376.jpg

Tässä mun eilisaamuisen r-testin kuva en saanu puhelimella ladattua sitä tänne jostain syystä nii siirsin nyt koneelle sen kuvan ja latasin tänne :) näkeekö kukaan tossa mitään vai kuvittelinko siihen vaan sen viivan :p nyt kuvaa katsoessa taas pohtii et onko tossa mitään vai ei :o aargh ois jo perjantai niin sais testata taas :P jos en sit jo huomenna mee testaamaan :D

Liitteet

• WP_20160316_22_14_20_Pro.jpg
    WP_20160316_22_14_20_Pro.jpg
    785.9 KB · Katsottu: 115
Takaisin