Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kyllä ihan sellanen kuitenkin hyvä fiilis tän yrittämisen kans. Meilläkin on kuitenkin suht paljon miehen kanssa vielä yhteistä aikaa. Nautin myös siitä, kun poika on jo niin iso, et hänen kanssa pystyy jo tekemään vaikka mitä :)

Silti toivon, että se plussa tulis mahdollisimman pian, koska poika aloittaa syksyllä eskarin ja toivon, et pystyisin olemaan kotona ainakin silloin, kun aloittaa 1.luokan.

Mä myös tiedostan sen, että on vielä aika paljon muutettavia asioita omassa fyysisessä hyvinvoinnissa ja elämäntavoissa, joilla pystyisin edistämään sitä plussan tuloa. Joten en sinällään ole huolissaan, koska kaikkia mahdollisia keinoja ei oo vielä käytetty. Meillä on viimeset puol vuotta mennyt ihan sumussa ton pojan sairastelujen takia, et ehkä kohta mulla olis aikaa ja voimia keskittyä myös omaan hyvinvointiin :)

Mulla on kyllä ihan sellanen kuitenkin hyvä fiilis tän yrittämisen kans. Meilläkin on kuitenkin suht paljon miehen kanssa vielä yhteistä aikaa. Nautin myös siitä, kun poika on jo niin iso, et hänen kanssa pystyy jo tekemään vaikka mitä :)

Silti toivon, että se plussa tulis mahdollisimman pian, koska poika aloittaa syksyllä eskarin ja toivon, et pystyisin olemaan kotona ainakin silloin, kun aloittaa 1.luokan.

Mä myös tiedostan sen, että on vielä aika paljon muutettavia asioita omassa fyysisessä hyvinvoinnissa ja elämäntavoissa, joilla pystyisin edistämään sitä plussan tuloa. Joten en sinällään ole huolissaan, koska kaikkia mahdollisia keinoja ei oo vielä käytetty. Meillä on viimeset puol vuotta mennyt ihan sumussa ton pojan sairastelujen takia, et ehkä kohta mulla olis aikaa ja voimia keskittyä myös omaan hyvinvointiin :)

Mitä muutetavia asioit fyysisessa hyvinvoinnissa ja elämäntavoissa? Kiinnostaa muakin jos täällä ois jotain muutettavaa :D

No, siis ruokavaliota muuttaa terveellisemmäks, liikkua enemmän ja säännöllisesti ja tän seurauksena tietysti painoa pudottaa.

Mä oon joskus jostain lukenut, että raskaustestit voi reagoida loppukierrosta johonkin hormooniin (en vaan muista mihin), jonka takia ne voi näyttää vahvojakin viivanpaikkoja. Kaiketi sillä viivanpaikan vahvuudella ei oo merkitystä, vaan nimenomaan sillä onko siinä väriä. Mutta ei iinaalisa vielä heitetä kirvestä kaivoon, sillä menkat ei oo vielä alkanut kummallakaan ;)

No, siis toihan näyttäis, et olis vahvistunut toi testiviiva? Oli se sit viivanpaikka tai ei. Laita noista kuva ihan ilman muokkausta?

Toi on ainoo tapa miten saan noi viivat näkymään koneella tai täällä silleen selkeesi. Ku kamera pilaa kuvan laadun niin pahasti, livenä näkyy ihan selkeesti :/ Pitänee kai vaan odottaa...

Tässä on nää mun tän aamun pc:t. Mun mielestä tossa alemmassa näkyy ehkä jotain, mut hämää, kun tossa ylemmässä sit taas ei näy :o

ImageUploadedByVau Foorumi1458480523.325065.jpg

Tässä vielä alempi testi ainoastaan:

ImageUploadedByVau Foorumi1458480680.532132.jpg

Edit. Tää on kyl ihan uskomatonta, miten surkeeks toi kuvanlaatu menee, kun sen tänne lataa!

Takaisin