Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tän aamun pc. Kp 24/26 ja dpo 11. Nyt loppu testit, kun yks one stepin herkkä testi oli susi eikä väri lähtinyt leviämään. Jos sitä varulta hakis tänään pari pc:tä lisää... ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1458373630.140357.jpg

Voi harmi, Milemile :( Tuliko tehtyä talletuksia edes ennen ovista? Tilastojen mukaanhan suurimmat mahdollisuudet raskaudelle on, kun talletteluja on tehty dpo -2. Me ei kyllä oikeastaan ikinä pystytä minkään näköiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen mun ovispäivänä, koska mulla on niin kivulias ovis. Eli mennään tällä dpo -2-1 talletteluilla ja katotaan mihin riittää :)

Minä olen 18, esikoinen syntyy syyskuussa, 2kk 19v päivän jälkeen. Olen saanut ainakin tähän mennessä onnitteluja - ei kukaan ole tullut sanomaan että minun kuuluisi elää nuoruutta eikä jo nyt hankkia lapsia. Asia voisi olla ehkä eri jos olisin muutaman vuoden nuorempi ja parisuhdetta takana vasta pari kuukautta. Mutta eipä sekään oikeuta ketään arvostelemaan, eipä "hyvä äiti" tarkoita sitä että ikää 25+, koulut käyty, naimisiin menty, oma auto ja asunto, vakituinen työ, vaan se tarkoittaa sitä että rakastaa lastaan ja hoitaa häntä asianmukaisesti :)

Olen kohta 21v, Hyvinkääläinen, 9kk ikäisen pojan äiti. Toinen on tulossa syyskuussa :Heartred On mies, kissat ja koira.

Hmmm... O-testi antaa näin vahvaa viivaa tässä vaiheessa kiertoa?! :o Normaalisti saan tämmösiä just ennen ovista... A-P-U-A-!

ImageUploadedByVau Foorumi1458417555.874076.jpg

Nega testattu tänä aamuna. Oliskohan ollut sit vaan joku kiinnittymisyritys tai sit pc:t vaan temppuili mulle taas kerran :D Tissikipu myös hävinnyt, joka yleensä mulla enteilee menkkoja. Fiilis on yllättävän hyvä, koska me ei tässä kierrossa edes "yritetty" erinäisistä syistä. Alkais vaan menkat nopeesti, niin pääsee tulevana viikonloppuna paljuun lillumaan kavereiden kanssa :)

Iinaalisa, laitahan meille nyt tiirailtavaa! ;)

Ei taida olla mitään tiirailtavaa. pe, la ja su oon nyt tehny pc'n liuskoa ja antaa vaan selkeetä viivanpaikkaa... Tänää kp 27/28, joten alan oottamaa menkkoja alkavaks niin päästään uuteen kiertoon...

No, voi pöh :( Siellä siis sama tilanne...

Joo... aika paska fiilis, jotenki sitä aina vannoo ettei innostu liikaa ja odota liikaa, mutta aina sitä kumminkin. Ja sitten kun se nega tulee niin on aika maassa. Mutta yk 3 odotellessa... Ja nyt kun miettii niin ehkä jotain menkkakipujakin on.

Mikä kp sulla on?

Kp 25/26.

Teillä on niin vähän aikaa vasta yritystä takana (ja yksi menetyskin välissä), että varmasti se plussa sieltä vielä tulee :) Meillä käynnistyis seuraavaks yk 8, joten alkaa kyl pikku hiljaa ketuttaa nää kuukausi toisensa jälkeen negojen tuijottelut...

Kp 25/26.

Teillä on niin vähän aikaa vasta yritystä takana (ja yksi menetyskin välissä), että varmasti se plussa sieltä vielä tulee :) Meillä käynnistyis seuraavaks yk 8, joten alkaa kyl pikku hiljaa ketuttaa nää kuukausi toisensa jälkeen negojen tuijottelut...

Joo voin uskoa että alkaa ketuttaa! Muakin ketuttaa jo tää pienikin aika yritystä niin sitten jos yrityskiertoja 8 on jo takana niin ei kyllä löytyis täältä hermoja tollaseen yrittämiseen :/ Toivotaan että saatte sen plussan piakkoin :)

Takaisin