Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies toi mulle testin siis tänää ja vaati et tekisin aamulla ku sitä raukkaa jännittää nii pirusti et oonko raskaana :p ymmärtäähän sen et ku yli 1 ja puol vuotta yritystä takana nii toine nii haluais sen plussan saaha ja itsekin siis haluan todellaki :) ja ollaanhan me kaks aikasempaa plussaa siis saatu mut nii.. Keskenmenoja

Onpas monella piinaavaa tilanne, toivottavasti moni teistä pääsisi marraskuisiin, hyvä kuu syntyä ;) terveisin vm'15 marraskuisen ylpeä äiti ♡

Täällä paljon keskustelua ettei ite kerkeä pysyä perässä, mutta lueskelemassa käyn aina välillä. Päivät kuluu pojan kanssa kotona, vauhdilla kasvaa ja vauvakuumekkin alkaa pikkuhiljaa kurkkia enemmän kun alkaa tuo pikkunen olemaan jo niin ison pojan oloinen :)

:( eiköhän ne menkat pian ala.. Ei kyllä toisaalta haittaa vaikka alkais vasta huomenna niin pidentyis tää kierto vähän. En oo vielä kokonaan luopunu toivosta ku menkat ei oo alkanu :) miten muilla? :)

Mä kans täytin viime lauantaina 25v ja on tässä tätä äitiyttäkin tullut harjoitettua jo 5,5v, mutta täällä on ainakin juttujen perusteella tosi kypsän oloista porukkaa :) Tai mulle ei ainakaan oo tullut yhtään semmoinen olo, että juttelisin paljon itseäni nuorempien kanssa.

Takaisin