Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli pakko itekkin mitata lämpö vaikka aamulämpö ei ookkaan mut mitä ihmettä!!! 37.1!!! :eek: mulla normaalisti tosi alhanen normilämpötila , jotain 35,6 yleensä niin tää olis mulle nyt normaalisti jo kuumetta mut ku ei oo yhtää kuumeinen olo! Ainut vaan et paleltaa vähän! :eek:

Hei mullakin on sama, just mittasin :D Perskele kaikki ollaan täällä raskaana :DD

No äläpä muuta sano.. Tiijä ny mikä tässä on homman nimi :Dmistä ne valemenkat siis niinku oikeen johtuu? Ja eikö ne oo yleensä aika niukatki? Nää mun menkat on kyl ollu ihan niin runsaat ku yleensäkki mutta jotenki oudon lyhyet ku yleensä tavaraa tulee n. 5päivän ajan niinku saavista kaatamalla :D

Mua kyllä jännittää aivan mielettömän paljo :o uskallankohan testata ees perjantaina! Huomenna aamulla jos ei menkat oo alkanu nii oon kyllä aika varma et oon raskaana :p nimittäin mun kierto ei oo menny yli 27 päivän puoleen vuoteen ainakaa :p yleensä pari päivää aikasemmin alkanu :) mitä tälle jännitykselle voi tehä! :o

Voi vitja, että vihaan pahaaolo ja oksentamista.. Alkaa tympii kun kohta noin 2-3 kk joka ilta/yö ollu pahaolo ja tiettyjä ruokia kun syö niin tulee kamal olo :( toivottavasti seuraavan vauvan kohdalla ei tule olemaan pahoinvointia ..

Täälläpä on kova kuumeilu päällä. :happy Joku kysyi ovistikuista, niin itse tilasin just kotitesti.fi halpoja tikkuja kasan. Ajattelin tämän kuukauden tikuttaa ja katsoa tapahtuuko sitä edes mitään. Luin eri palstoja ja siellä useimmille sopi ne halvimmatkin. Näyttää riippuvan ihan henkilöstä, kuinka vahvasti reagoi testiin. Jos kaikki nyt r-plussaa, niin me voidaan täällä päivitellä saadaanko edes ovistikkuun plussaa. :grin
Okei, mä kävin nopsaa käymään kaupasta kattelemassa niitä hintoja niin päätin sit ostaa 9eurolla pakkauksen mis on 10 ovulaatiotestiä. Tein testin heti ku pääsin kotii ja oli kaks viivaa :) toinen viiva oli haalee mut kyl aika selvästi nähtävis. Oks tää nyt että mulla on ovulaatio tulossa vai?

Ovulaatiotestit voi antaa viivaa ihan läpi kierron. Plussa se on silloin, kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli haalea viiva itsessään ei kerro välttämättä tulevasta ovulaatiosta.

Mulla alkoi menkat 12-vuotiaana. Itkettiin molemmat äitin kanssa :D

Ja tosiaan toi r-testi tuskin mitään näyttää vielä huomenna, kun vasta dpo 9 huomen, mut tehään nyt kuitenkin :)

Vieläkö tänne mahtuis mukaan? -97 syntynyt 5/15 syntyneen pojan äiti. Asumme pojan kanssa kaksin, erottuamme poja isän kanssa syksyllä. Kotona oon viä lapsen kanssa:)

Vieläkö tänne mahtuis mukaan? -97 syntynyt 5/15 syntyneen pojan äiti. Asumme pojan kanssa kaksin, erottuamme poja isän kanssa syksyllä. Kotona oon viä lapsen kanssa:)

Toki mahtuu! Kiva vaan että tulee lisää porukkaa :) Lisään sut listoille!

Mulla alko menkat 11 vuotiaana. Eikä kyllä säännöllisiksi kerinny, aina oli 28-35 pitkiä kiertoja. Nyt ei synnytyksen jälkeen oo vielä menkkoja tullu. Imetyksen takia ehkä tai voihan se olla niinki että on jo uuestaan raskaana :o Ainaki viime viikolla kerkesi jo oiretaki ilmetä, pahoinvointia ja vatsan nippailua mutta luulenpa että oli vaan mielen ja kehon aikaan saamia. Toisaalta ku täälä seurailee niin tekis mieli itekki testata :D
Tänään oli pojalla 3kk neuvola. Annettiin rokotuksia ja nyt nousi kuume :( mutta eiköhän se kohta ala laskemaan kun lääkettä annettiin.

Toivottavasti nyt oikein kunnon plussatuulet puhaltelis!

Takaisin