Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nassutin kans toivottavasti on tärpänny ;)

Mulla jotenki luottavainen olo et nyt ois tärppi käyny ku menkoista ei oo hajuakaan ja nyt kp 26/24-27 yleensä tähän aikaa on jo pyyhkiessä tullu verta :p

Ois kyllä mahtavaa jos nyt moni plussais ja pikkuapilakin on raskaudessaan alussa joten meitä ois monta sit ;) meniskö teillä muilla la joulukuulle vai marraskuulle? Mulla siis menis marraskuulle :)

Nassutin kans toivottavasti on tärpänny ;)

Mulla jotenki luottavainen olo et nyt ois tärppi käyny ku menkoista ei oo hajuakaan ja nyt kp 26/24-27 yleensä tähän aikaa on jo pyyhkiessä tullu verta :p

Mulla on taas tosi skeptinen olo että oisin raskaana... Jotenki vaa sellai olo ettei ois tärpänny mut sen näkee sit lauantaina tai sunnuntaina :D

Kumpa vaan ei ois mulla aamulla menkat alkaneet :( huhhuh ei oo kyllä pitkään aikaa jännitäny näin paljon! :o kumpa vaan sais sen plussan seuraavaan testiin! Mulla muutes ilmestynyt otsaan monta finniä :o yleensä mulla ei niitä oo yhtään eikä ees teininä ikinä ollut :p moni kaveri on sitä aina ihmetellytkin et miks mun naama ei ikinä oo kukkinu xD

Entiiä muuten onko tästä ollut jo puhetta mut minkäikäisiä ootte olleet kun teillä on menkat alkaneet? Mää taisin olla vasta 11 :p olin siis alottamassa viitosluokkaa kun alko :)

Mulla tais alkaa menkat ku olin 3.luokalla :o jos en nyt aivan väärin muista :D mutta siis tosi nuorena mun äidilläki alko muistan ku menin äitin tykö itkien ja huusin että mulla tuli verta pissassa :D

Mulla alko 12 vuotiaana samassa kuussa kun sisko syntyi :D Se tajuaminen oli ihan hirveetä :D! Muistan sen hetken ku eilisen.

Mulla kans oli tosi säännölliset aina 28 päivää mut km jälkee ne on ollu lyhemmät ja epäsäännöllisenmät entiiä miks :o koska siitä km on jo aikaa :p

Just tuossa mittasin päikkäreitten jälkeen niin näytti 36.6 astetta :o eikö sen lämmön pitäny laskee ku menkat alkaa :D mulla näköjään vaan nousee..

Niin siis mulla nyt menossa kp3 menkat alko sunnuntaina ennen sitä tein clearblue+ testin joka näytti aluks negaa mutta sitteku kuivu niin joku hailura näky niinku myös siinä one stepin testissäki minkä tein siis aikasemmin ku ton clearblue+ testin. Niin ja siis ihan normaalit menkat ollu paitsi että ne näyttää jo nyt loppuvan :D

Niin siis mulla nyt menossa kp3 menkat alko sunnuntaina ennen sitä tein clearblue+ testin joka näytti aluks negaa mutta sitteku kuivu niin joku hailura näky niinku myös siinä one stepin testissäki minkä tein siis aikasemmin ku ton clearblue+ testin.

Mitä jos oli valemenkat?! Teeppä kuulle testi varuiks!

No ootan nyt ainaki että nää loppuu ja katon sitä testiä sitte :)koska siis mulla ei oo muita testejä ku digi ja sitä en raaski tehä jos johtuuki jostain muusta toi lämmön nousu

Oli pakko itekkin mitata lämpö vaikka aamulämpö ei ookkaan mut mitä ihmettä!!! 37.1!!! :o mulla normaalisti tosi alhanen normilämpötila , jotain 35,6 yleensä niin tää olis mulle nyt normaalisti jo kuumetta mut ku ei oo yhtää kuumeinen olo! Ainut vaan et paleltaa vähän! :o

Mulla kans normisti lämpö melkeen 35 jos niinkään paljo ja tänmönen lämpö tarkottaa kuumetta mullaki ja siis ihan normiolo ollu nyt ettei oo mitenkään kuumeinen tai flunssanen yms :D

Takaisin