Minttukarkki
Puuhakas puhuja
Pikkuapila kivasti siellä jo oireita :)
Iinaalisa jospa ois nyt tärpänny sulla ku nuo lämmöt on niin hyvät
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikkuapila kivasti siellä jo oireita :)
Heips! Tilaako teistä joku ovulaatiotestejä netistä? Olisko jollain suositella jotain sivustoo mulle mistä tilata? Tosiaan ite noita just kattelin mut mietin et onko jollain joku suosikkisivusto. Mulle ehkä ehtona on se noissa että ei sais kamalan kalliita olla kun tässä ollaan opiskelija niin ei oikee hirweesti oo ylimäärä
Varmaan huomenna tai jos maltan niin vasta perjantaina jolloin menkat "virallisesti" myöhässä ei oo yhtää tuntemuksia menkoista mut ei kyllä r-oireitakaan
Aivan. Ite en oo tollasta ovulaatiotestiä ikinä käyttänykkää, mutta siis lopetin tosiaa minipillerit 2kk sitten eikä oo menkkoja tässä tullu sen jälkeen ja raskaustesti näyttää vahvaa negaa. Niin mietin et jos noista olis ollu jotain hyötyä että mikä tässä mättää ja ovuloinko mä edes ollenkaan :DMä tilasin Raskauskeijulta, mutta en tilaa enään. Mielummin seurailen kropan oireita :) Ei tarvi maksaa mitään :D
Aivan. Ite en oo tollasta ovulaatiotestiä ikinä käyttänykkää, mutta siis lopetin tosiaa minipillerit 2kk sitten eikä oo menkkoja tässä tullu sen jälkeen ja raskaustesti näyttää vahvaa negaa. Niin mietin et jos noista olis ollu jotain hyötyä että mikä tässä mättää ja ovuloinko mä edes ollenkaan :D
Joo kyl on käyny mielessä käyä ihan asiantuntevalla ihmisellä mutta jotenki tuntuu että siellä sit vaa sanotaan et on hormoonit sekasin ja ihan normaalia. Aattelin tässä nyt varmaan vie kuukauden kaks odottaa menkkoja ja lähtee sit sinne lääkäriin. ☺Joo tosiaan ne testit saattaa olla jollekkin avuksi :) Ite seurailen limoja, lämpöjä ja ihan kipuja ja tuntemuksia jos on :) Ja ei tarvi oviksesta niin ottaa ressiä jos pupuilee joka toinen tai kolmas päivä :D Ootko miettiny käydä ihan lääkärillä?
Jotenki on jo nyt semmonen luovutus fiilis.. En tiijä mistä tää johtuu :/Marzquu: Tsemppiä kouluun ja töihin! :) toivottavasti tää kierto ois se teidän kierto ja saisit vahvat ovisplussat ja myöhemmin sit r-testiin plussat myös :)
Jotenki on jo nyt semmonen luovutus fiilis.. En tiijä mistä tää johtuu :/
Tääl kp 21/26 ja dpo 8. Eilen ja tänään ollut tosi kovaa nippailua ja välillä ihan kipuakin alavatsalla, vähän samanlaista kuin ennen menkkoja, mutta menkkojen alkuun en vielä usko. Mulla kun ne tulee aina ajallaan :) Lisäks palelua on ja eilisestä alkaen maistunu ihan rehellisesti sperma suussa :D Vaikka skipattiin toi pihvi+suuhoito -päiväkin :D
Mut odotukset nyt ei oo kauheen korkeella kyllä tän kierron suhteen... Viime kierrossa oli niin selkeet oireet ja ne menkat alko kuitenkin, et mihinkään edes päivänselviin oireisiin en omalla kohdalla kyl enää luota. Eli kuuden päivän päästä alkaa menkat ja siitä lähdetään