Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälä kans lämmöt pysyny visusti yli 36 mikä yleensä tarkottaa mulla jo kuumetta :? Laskeeko se lämpö muuten ennen menkkoja vai sitte ku menkat alkaa? Mulla tuli tänään papruun pyyhkiessä ihan mikroskooppisen vähän verta mitä en ois varmaan huomannu jos en kyttäis paperia :D menkkojen siis pitäis alkaa huomenna saapa nähä alkaako :)

Niin eli mulla pitäs jo laskeakko? Jos menkkojen pitäs huomenna alkaa :D hirveen sekavaa täytyy aamulla mitata taas :)

Lämpö laskee takaisin ennen kuukautisten alkamista. Jos taas olet raskaana, aamulämpö jää korkeammalle tasolle :) Eli periaatteessa sun pitäis olla raskaana.

Niin periaatteessa mutta sen näkee vasta huomenna :D juoksen kyllä töitten jälkeen suoraan apteekkiin jossei menkat ala :p

Mulla taas vaihtu menkkaoireet pääkipuun :'( outoa ku koko ajan on semmonen olo että menkat alko mutta sitte ku meet vessaan nii ei mitään! Niin turhauttavaa alkais jo tai olis alkamatta:D

Ootko testannu vielä marzquu? Mä ajattelin maanantaina jo testata. Sillois ois kp24 eli lyhyimmän kierron mukaan vois sillon jo mulla alkaa menkat eli jospa siinä sit jotain näkyis jos on aihetta näkyä :p nyt siis kp 22/24-27

Oon testannu negoja mutta niihin on ilmestyny viiva sit testi ajan jälkeen :o mä testaan huomenna jossei menkat ala :)

Huh kun jännittää jo! Olen 23-vuotias, ukon kanssa asuttu yhdessä kolme vuotta. 04/16 jätetään ehkäisy pois, ei turhia stressata, mutta toiveena että tärppää pian :) Ollut jostain syystä pelko jos en olekkaan hedelmällinen, mutta järkevää syytä siihen ei ole... Onko tämän pelon omaavia kohtalotovereita ja miten mennyt?

Huh kun jännittää jo! Olen 23-vuotias, ukon kanssa asuttu yhdessä kolme vuotta. 04/16 jätetään ehkäisy pois, ei turhia stressata, mutta toiveena että tärppää pian :) Ollut jostain syystä pelko jos en olekkaan hedelmällinen, mutta järkevää syytä siihen ei ole... Onko tämän pelon omaavia kohtalotovereita ja miten mennyt?

Muakin pelotti kamalasti ennekun alettiin yrittämään, että mitä jos en edes oo kykenevä saamaan lapsia, mutta toisin kävin :D Pillerit lopetin ja heti paksuna, mutta se raskaus meni kesken.

Lisäänkö sut listoille, että ootko liittymässä porukkaan? :)

Muakin pelotti kamalasti ennekun alettiin yrittämään, että mitä jos en edes oo kykenevä saamaan lapsia, mutta toisin kävin :D Pillerit lopetin ja heti paksuna, mutta se raskaus meni kesken.

Lisäänkö sut listoille, että ootko liittymässä porukkaan? :)

Teinköhän tämän vastauksen oikein.. Vähän hakemista vielä :)
Minut saa lisätä listaan :)
Melkein kuukausi jo tullut kaikessa hiljaisuudessa seurattua ♡

Ähh ikävää kun tekee mieli kokoajan höpötellä vauvajuttuja, mutta mies ei ole vielä innokas kun ei ole ns. Ajankohtainen kun en ole vielä raskaana.. Hyvin kova vauvakuume puskee, mutta helpottaa kun tietää että yrittäminen alkaa pian :)

Lisään sut aamulla listalle kun oon koneella :) Ja täällä saa höpötellä vauvajuttuja niin paljon ku haluut!

Takaisin