Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä söin jonku 5 vuotta pillereitä. Lopetin, ja kierto oli kyllä niin epäsäännöllistä ku vaa voi olla. Oli 24-56 päivän kiertoja :D voitte vaan kuvitella monta testiä tuli tehtyä :D 8 kuukautta siinä meni et tärppäs!

Ihan mielenkiinnostaa täällä taas kyselen :) Eli minkä ikäisinä olette oikein pillereitä alkaneet syömään, kun kuitenkin nuoria olette ja oliko joku syönyt jo 10 vuotta? Itsehän siis hain ensimmäiset pillerit 28v kun kakkonen oli syntynyt, sitä enne ei mitään ehkäisyä vakikumppaneiden kanssa (kaksi pidempiaikaista exää) muuten pelkkä kortsu :)

AI KAMALA! :D Mä en vois kuvitellakkaan että tuo mun 13v alkaisi syömään pillereitä ehkäisymielessä, kun eihän se mitään vielä harrasta..TOIVOTTAVASTI! :D

Nannas93 tulitko oikeasti 13 vuotiaana raskaaksi?! Kyllä sais tuo mun teini niin selkäänsä jos tommoista tapahtuisi! :D

Sanotaanko vaikka niin että oon ollu aina ikäistäni kypsempi :D rupesin siis seurustelemaan 7luokalla jo "vakavasti". Ja juu ihan oikeesti raskaana olin.. omat vanhemmat onneks otti asian niin hyvin kuin vaan mahdollista ja äitikin oli mukana kun abortti tehtiin.. olin siis tosi pitkällä jo nii joutu sairaalassa oleen kokopäivän..

Nii.. se oli vaan "helppo" kokeilla kaikkea mistä muut puhui.. varsinki kun oli joku kenenkaa kokeilla.. tietty jos ei ois poikaystävää noin aikasin löytäny nii ois varmaan vähä myöhempää pysyny koskemattomana :D

Kyllähän tuolla meidänkin likalla vaan pojat on koko ajan mielessä, mutta toivon tosissaan ettei ihan vielä lähtisi mitään puuhailemaan. Enhän sitä voi estää, mutta toivoa voin :)

Mä en oo pillereitä käyttäny ikinä :) säätöjä ja yks vakavampi (1,5 vuotta kestänyt) suhde ollu ennen nykyistä miestäni :p tosiaan siis olin vasta 16 kun alettiin seurustelemaan :p

Mulla on ollut kanssa kaksi vakavampaa suhdetta,nyt kolmas. Ensimmäinen oli kun olin 14-vuotta. Seurustelin melkein kaksi vuotta. Ja pillereitä rupesin syömään just joku 14-vuotiaana. :) Ja oon melkein koko sen ajan tähän asti pillereitä syönyt vaikka en olis seurustellu, mulla niin pahat menkkakivut syynä :/

Takaisin