Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iinalisa varmaan sit kun on menkat myöhässä eli parin viikon päästä suunilleen :)

Mulla on noita Sofi testejä läjä kaapissa kun tilasin, vähän on kyl huonoja ainaki kun välillä viivat leviää minne sattuu. Tosin en oo niillä viel plussaa saanu

Mua kuumottelis hirveesti testata viikon päästä sunnuntaina jo :D Sit osais ehkä vähän jo varautua tuleviin menkkoihin... Silloin olis menossa dpo 11-12 :)

Mullakin olis silloin 11-12 :D mut en usko et mulla vielä näkyy silloin testissä.. Voihan se olla et jos rupee oireita tulemaan niin pakko testata. Nytkin oviksesta lähtien rinnat kipeenä mut kai se johtuu siitä vaan.

Mulla näky jo selkee plussa dpo 9 :D Ja sunnuntaista on vaa kaks päivää että menkat alkaa, ja jos ei oo plussa nii tekee sit jos menkat on myöhässä :) Olis huippuu jos meillä ois sama laskettuaika!

26413397197e901da2b8ed2571d248f3
täällä eka testaus... :( kp 29

Pillereiden lopetuksen jälkee kierto ja kroppa saattaa olla vähän sekasin ja sen takia ei oo varmaa tärpänny. Luulen et ens kierros tärppää :)

Heippa! Oon tääl ihan uus mut ajattelin tulla kysyy et lopetin minipillerit suurinpiirtein helmikuun alussa eikä vieläkään oo tullu menkkoja. Voiko tässä nyt sitten yrittää tulla raskaaksi? Kuinka nopeesti niitten pillereitten ehkäsy teho loppuu

Takaisin