mymlan
Sanavalmis juttuseppä
No eilen oli kp 30/29, eli jopa päivän myöhässä :D
Eikä, ja menkat tais alkaa? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No eilen oli kp 30/29, eli jopa päivän myöhässä :D
Eikä, ja menkat tais alkaa? :/
Jep..
Harmi Mutta tässä uudessa kierrossa voisit tikutella ovistikkuja ja vähintää kolmen-kahden päivän välein heilutella peittoja :D
On: 12 päivää menkkoihin, aika kuluu niin hitaasti
Mä oon oksennellut koko tän alkuraskauden aika rajusti, melki kaikki on tullu ylös minkä oon alas saanu! Kaikki kylmä syötävä on suosiossa, mehujäät! NAM. Nykyään myös paahtoleipä pelkällä voilla(ainoo mitä pystyny syömään aamuisin+ appelsiini mehu) Nyt rupee tuntuun että oksettaminen alkaa vähän ehkä helpottaan... mut joo,mullakin oli tollon ihan alussa olo et koko ajan pitäis syödä! Tissot mulla vieläkin erittäin arat, ei voi nukkua mahallaan, ja muutenkin ruvennu vähän ns. "Varoon" tota maha asukkia! :) Vitamiineja oon ruvennut syömään, d-vitamiinin puutos näkyy kynsinauhoissa repeilemisenä ja kirvelemisenä. Rv. 10+4. En oo kellekkään kertonut vielä, ootan ainakin siihen 12 viikkoon asti! :)Mulla oli jo ennen plussaamista melkosen etova olo päivän mittaa ja rinnat kipeät. Mutta pessimisti ei pety ja ajattelin vain kuukautisten olevan alkamassa ja että olisin syönyt huonosti josta etova olo johtui :D tuntuu että sais kokoajan olla syömässä :)
Mä todella toivoisin että kahvi alkaisi etomaan mua, eikä tekis edes mieli juoda sitä! Oon niin kova kahvin juoja, että tulee olemaan hankala jättää vaan kahteen kupilliseen päivässä :D
Mitäs teille muille kuuluu :-)
Voi vitsit sähän saat jo kohta kertoa uutisen kaikille :) mä lasken jo viikkoja että millonka me saadaan kertoa, kun odotellaan myöskin ekan kolmanneksen ajan.. Ei millään malttais :--)
mä oon syöny foolihappoa ja kalaöljyä edellisestä plussasta lähtien jo. Hassua muuten, mulla on nyt ihan erilainen olo tästä raskaudesta kuin mitä kesken menneestä oli! Sellanen varmempi ja tuntuis että tämä voisi loppuun asti mennäkin :) kun taas edellisessä oli alusta asti outo kutina, että kesken menee :O
Niin voinkin kertoo! :) mut jotenkin pelottaa miten kaikki suhtautuu.. :D Tää tulee jotenkin multa niin pommina kaikille. :D Viikonloppunakin oli hyvä kun kävin vanhemmillani ja äiti kaato mulle shamppanjaa vaikka sanoin etten ota! No enhän mä sitä voinu juoda niin esitin et hain keittiöstä vettä ja buranan, muka söin sen, join siitä vähän vettä ja kun äiti käänsi selkänsä niin kaadoin puolet siitä shamppanjasta sinne vesimukiin ja heitin lavuaariin ja sanoin vaan et joo hyvää oli :DDDVoi vitsit sähän saat jo kohta kertoa uutisen kaikille :-) mä lasken jo viikkoja että millonka me saadaan kertoa, kun odotellaan myöskin ekan kolmanneksen ajan.. Ei millään malttais :--)
mä oon syöny foolihappoa ja kalaöljyä edellisestä plussasta lähtien jo. Hassua muuten, mulla on nyt ihan erilainen olo tästä raskaudesta kuin mitä kesken menneestä oli! Sellanen varmempi ja tuntuis että tämä voisi loppuun asti mennäkin :-) kun taas edellisessä oli alusta asti outo kutina, että kesken menee :O