Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi :( Mutta tässä uudessa kierrossa voisit tikutella ovistikkuja ja vähintää kolmen-kahden päivän välein heilutella peittoja :D

On: 12 päivää menkkoihin, aika kuluu niin hitaasti :(

No mä aattelinki nyt tikutella, en oo ikinä kokeillu!

12 päivää, bruh :/ sanoisin, että "yritä olla miettimättä nii aika menee nopeemmin", mut kaikki vauvaa yrittävät tietää, että se on ihan silkka mahdottomuus :D

Mä kokeilin tässä kierrossa ja ei oo mun juttu :D Mielummin meen tällä mun jokapäiväsella peittojen heiluttelulla :D Jotenki harmittaa se odottaminen...

Kyllä se aika kuluuu ! :D iteki ollu ihan täpinöissä kokoajan ja tuskastellu ku päivät ei muka kulu! Huomenna ois kp28 ja ajattelin tehdän ekan testini :D :D

ImageUploadedByVau Foorumi1457597382.388928.jpg

Täällä viiva vahvistuuu :-)

Mulla oli jo ennen plussaamista melkosen etova olo päivän mittaa ja rinnat kipeät. Mutta pessimisti ei pety ja ajattelin vain kuukautisten olevan alkamassa ja että olisin syönyt huonosti josta etova olo johtui :D tuntuu että sais kokoajan olla syömässä :)
Mä todella toivoisin että kahvi alkaisi etomaan mua, eikä tekis edes mieli juoda sitä! Oon niin kova kahvin juoja, että tulee olemaan hankala jättää vaan kahteen kupilliseen päivässä :D
Mitäs teille muille kuuluu :-)

Mulla kp 20/24-27 eli dpo 7-10. Piinaviikko alkanu! Hirvee pidätteleminen itsessä etten lähe jo kaupasta ostaan testejä kaappiin oottamaan (tekisin ne kyllä varmaan heti) :'D ja mä niin vannoin että tässä kierrossa en testaa jos ei menkat oo myöhässä :p saa nähä maltanko olla testaamatta :)

Mahtavat viivat pikkuapila:) pahoittelut uusiista kierroista kenellä ne nyt alkokaan on jääny vähä vähemmälle tän lukeminen ku töissä niin kiirettä :( on.mun clearblue+ testiin oli ilmestyny viiva tön aikana :? Ihan niinku ois ollu väriäki mutta oottelen kyllä kiltisti viikonlopun yli ennen ku uuvestaan testaan jos vaikka täti sattuuki tulemaan kylään :/

Mulla oli jo ennen plussaamista melkosen etova olo päivän mittaa ja rinnat kipeät. Mutta pessimisti ei pety ja ajattelin vain kuukautisten olevan alkamassa ja että olisin syönyt huonosti josta etova olo johtui :D tuntuu että sais kokoajan olla syömässä :)
Mä todella toivoisin että kahvi alkaisi etomaan mua, eikä tekis edes mieli juoda sitä! Oon niin kova kahvin juoja, että tulee olemaan hankala jättää vaan kahteen kupilliseen päivässä :D
Mitäs teille muille kuuluu :-)
Mä oon oksennellut koko tän alkuraskauden aika rajusti, melki kaikki on tullu ylös minkä oon alas saanu! Kaikki kylmä syötävä on suosiossa, mehujäät! NAM. Nykyään myös paahtoleipä pelkällä voilla(ainoo mitä pystyny syömään aamuisin+ appelsiini mehu) Nyt rupee tuntuun että oksettaminen alkaa vähän ehkä helpottaan... mut joo,mullakin oli tollon ihan alussa olo et koko ajan pitäis syödä! ;) Tissot mulla vieläkin erittäin arat, ei voi nukkua mahallaan, ja muutenkin ruvennu vähän ns. "Varoon" tota maha asukkia! :) Vitamiineja oon ruvennut syömään, d-vitamiinin puutos näkyy kynsinauhoissa repeilemisenä ja kirvelemisenä. Rv. 10+4. En oo kellekkään kertonut vielä, ootan ainakin siihen 12 viikkoon asti! :)

Ainiin, mä en ollu mikään "himo"'kahvin juoja, mut joka päivä join, samoten kun battery,molemmat jäänyt pois. Ei pahemmin tee mieli.. varsinkaan sitä kahvia!!

Voi vitsit sähän saat jo kohta kertoa uutisen kaikille :-) mä lasken jo viikkoja että millonka me saadaan kertoa, kun odotellaan myöskin ekan kolmanneksen ajan.. Ei millään malttais :--)
mä oon syöny foolihappoa ja kalaöljyä edellisestä plussasta lähtien jo. Hassua muuten, mulla on nyt ihan erilainen olo tästä raskaudesta kuin mitä kesken menneestä oli! Sellanen varmempi ja tuntuis että tämä voisi loppuun asti mennäkin :-) kun taas edellisessä oli alusta asti outo kutina, että kesken menee :O

Voi vitsit sähän saat jo kohta kertoa uutisen kaikille :) mä lasken jo viikkoja että millonka me saadaan kertoa, kun odotellaan myöskin ekan kolmanneksen ajan.. Ei millään malttais :--)
mä oon syöny foolihappoa ja kalaöljyä edellisestä plussasta lähtien jo. Hassua muuten, mulla on nyt ihan erilainen olo tästä raskaudesta kuin mitä kesken menneestä oli! Sellanen varmempi ja tuntuis että tämä voisi loppuun asti mennäkin :) kun taas edellisessä oli alusta asti outo kutina, että kesken menee :O

Mullaki oli viime raskaudessa sellanen perstuntuma koko aika että menee kesken. Saa nähdä milloi seuraavan kerran ollaa raskaana ja millai fiilis sit :) Musta tuntuu että sitten kun oon raskaana niin ootan ekan ultran ennenku kerron kellekkää. Eihän mulla oo ku sukulaiset :D

Voi vitsit sähän saat jo kohta kertoa uutisen kaikille :-) mä lasken jo viikkoja että millonka me saadaan kertoa, kun odotellaan myöskin ekan kolmanneksen ajan.. Ei millään malttais :--)
mä oon syöny foolihappoa ja kalaöljyä edellisestä plussasta lähtien jo. Hassua muuten, mulla on nyt ihan erilainen olo tästä raskaudesta kuin mitä kesken menneestä oli! Sellanen varmempi ja tuntuis että tämä voisi loppuun asti mennäkin :-) kun taas edellisessä oli alusta asti outo kutina, että kesken menee :O
Niin voinkin kertoo! :) mut jotenkin pelottaa miten kaikki suhtautuu.. :D Tää tulee jotenkin multa niin pommina kaikille. :D Viikonloppunakin oli hyvä kun kävin vanhemmillani ja äiti kaato mulle shamppanjaa vaikka sanoin etten ota! No enhän mä sitä voinu juoda niin esitin et hain keittiöstä vettä ja buranan, muka söin sen, join siitä vähän vettä ja kun äiti käänsi selkänsä niin kaadoin puolet siitä shamppanjasta sinne vesimukiin ja heitin lavuaariin ja sanoin vaan et joo hyvää oli :DDD

Oon kyl niin ylpee itsestäni - en oo VIELÄKÄÄN kattonu mikä kp tai dpo on menossa! :) Ovis oli kipujen perusteella ma-ti. Nyt vaan nännit törkeen kipeet...

Täällä ollaan kotona loppuviikko ipanan kans, kun miehellä tuli palkalliset vapaat täyteen. Eilen oli vielä 38 astetta kuumetta (viides päivä kuumetta!), mut tänään ei oo enää noussut. Saa nähdä saadaanko tänään ensimmäinen kokonaan kuumeeton päivä täyteen :)

Takaisin