Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niinpä! Me ollaan molemmat töissä täyspäiväisesti, teen ite vuorotyötä ja mies taas menee luonnottoman aikaisin töihin, nii meillä tulee joka viikko sellasia tilanteita, ettei nähdä pariin päivään ollenkaan. Sit muuten pyöriikin pikkuneiti jaloissa tai on vaan niin väsyny, ettei mikään huvita. Yritä siinä nyt sitten saada toista lasta aikaseks :D

Marzquu harmi ku nega! Mut testailet sit myöhemmin uudestaan! :)
iinaalisa ymmärrän hyvin tuon tunteen et nyt ois se ja se viikko.. :( täällä viikkoja ois nyt jo 30+1 ..

Nyytti_00 : On kyllä jännät paikat ku oireitakin on sulla! :) hyvä vaan et maltat ootella hieman ennen uuden testin tekemistä! :) toivottavasti on sit selvä positiivinen kun testin teet! :) mistä päin muuten olitkaan?

Hyi tänään taas treenin päätteeksi oksennus kurkussa :( tänään ei oo kyllä mikään ällöttäny vaan kaikkee on tehny mieli ja melkosta tappelua ollut itsen kans et en oo marssinu kauppaan ja ostanu karkkia :'D

Ollaan nähty ihan liikaa eli joka päivä tässä kun ollaan seurusteltu eli joku 10kk. Haluisin välillä ne sinkkuvuodet takasin kun asui vielä yksin ja sai olla ja tehdä ihan mitä huvitti. Toivottavasti tää on vaan joku ohimenevä vaihe.
Suhteessa tulee vähä pakollaki tää vastaan varsinki jos nähdään kokoaika. :) Pidä vaikka viikonloppu lomaa miehestä ja lähde kaverille yökyläilee ja höpöttelee.. itse 6vuotta seurustellu ja vaikka se mies onkin nii ihana nii välillä tarvii niitä ihania tyttökavereita. Ja muista et jos oisit sinkku nii varmaan kaipaisit taas poikaystävää vierelle :D

Noita vaiheita tulee kaikilla! Sillon ei vaan pidä tehdä mitään hätiköityä. Niinku aiemmin sanottiin jo, niin pidä joku viikonloppu miesvapaata, niin johan alkaa helpottamaan :)

Nassutin jospa ois vaan ohimenevää :) toivottavasti ainakin!! <3 tsemppi hali sinne! Sekään ei auta et liikaa miettii asioita päänsisällä yksikseen! Hyvä että tänne sait asias ees sanottuu :)

Mulla iski hirvee leipomisvimma kun olin jo nukkumaan menossa, mut sit nousin ja nyt aloin leipoon pitsaa. Onpahan miehelle jotain ku tulee myöhään töistä :)

Meillä tykkää mieski kyllä ruokaa laittaa ja on se kaks kertaa mulle synttärikakun leiponu :) monesti yhessä tehään ruokaa ja se on kyllä ihan hauskaa :P

Plaah, olis vaan eilen pitänyt malttaa muutama tunti ja olla testaamatta, olis säästyny testi. Tänään kp 2. Mmöh :/

Takaisin