Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mukaan slush! :) kiva ku täällä vilkastunu tää keskustelu. Ite täälä pähkäilen että tekiskö clearblue+ testin jo vai malttaisko viikon loppuun on mulla kyllä vielä se digi jos menkat ei alakkaan vklp :p saahan niitä kyllä lisää jos tarvii :D

Tervetuloa mukaan slush! :) kiva ku täällä vilkastunu tää keskustelu. Ite täälä pähkäilen että tekiskö clearblue+ testin jo vai malttaisko viikon loppuun on mulla kyllä vielä se digi jos menkat ei alakkaan vklp :p saahan niitä kyllä lisää jos tarvii :D

Mikä dpo? :)

Hei, Minäkin ilmottaudun mukaan. :) Ehdin jo laittaa viestiä Raskaaksi 2016 puolellekkin. Olen Etelä-Pohjanmaalta, 26v.. Esikois -yritys alkoi nyt alkutalvesta, mutta opintojeni vuoksi nähdään miehen kanssa epäsäännöllisesti. Eli yritys on ollut aika heikkoa. Viime kuussa osuttiin juuri "oikeina" päivinä näkemään ja tänään 4. päivä myöhässä menkat. Yleensä heittoa ei ole kuin -/+1. Testit näyttää kuitenkin vielä negaa. Malttamattomana odottelen alkavatko menkat tai milloin testi näyttää positiivista. Perinteisesti menkkojen aikaa turvottaa ja nyt turvotus alkanut vaihtua lievään ällötykseen. Toivottavasti kävisi hyvin.

Kiva että löysit tännekkin :) Lisään sut heti listalle, toivotaan että olet kumminkin raskaana vaikka testit näyttää toista!

Nyt kyllä alkaa ihmetyttää tää oman kropan toimivuus! Tänään taas ovislimat, samaa läpinäkyvää kananmunanvalkuaista! Nyt sitä on tullu kp 12 ja 16... Onko normaalia että tulee kahet ovislimat eri päivinä? :o

Oli mukava löytää tälläinen forumi. :) Normaalisti en kyllä ole fiilistelijä, mutta vauvakuume on kyllä nyt sekoittanut pään. Kaverit ovat lapsettomia, joten en ole päässyt keskustelemaan asiasta.

Halpistesteillä mennään vielä. En ole raaskinut kalliimpaa ostaa kun vasta 4. päivä myöhässä menossa. Ehkä sitten kun 1-2 viikkoa on mennyt uskaltaudun apteekkin. Jännityksellä odotan, mutta en uskalla vielä innostua etten pety liikaa. Raskauslaskurin mukaan olis kuitenkin vasta 4 viikkoa ja 4 päivää. Perinteisen turvotuksen sijaan on kyllä tullut lievää pahoinvointia ja outoa palelua öisin +vedenjuonti kasvanut +80%. Jopa yöllä olen herännyt juomaan. :smiley-ashamed004 Viime vuoden puolella oli myös useamman viikon myöhässä ja sain todella himmeää haamua, mutta tilanne päättyi kovaan alavatsan nippailuun ja lopulta vuotoon. Liekkö aikainen keskenmeno? Jospa nyt onnistuis.

On saattanut olla keskenmeno, mutta en ymmärrä noin kärsivällisiä ihmisiä :D Mä olisin koko aika testaamassa sun tilanteessa!

85ceb17fd4bcd72d3e2eb7d7c495488e
että ku pitääki olla tämmönen hätähousu :/ puhas negahan tuo taitaa olla..

Marzquu, tein saman testin samalla tuloksella aamulla :/ Mulla kp 30. Se pettymys yllättää kyllä aina, vaikka kuinka hoetaan miehen kanssa, että: "ei todellakaan haittaa, vaikkei heti tärppäiskään".

Muakin on alkanut jotenki tosi paljon hirvittämään, jos ei tärppääkkään heti... Tyhmää joo mutta sitä vaan toivoo niin paljon että sais mahdollisimman pian sen plussan. Jos kaksosraskaus ei ois menny kesken oisin nyt rv 19...

Takaisin