Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mietin että teenkö ens viikon sunnuntaina testin jolloin menkkojen alkuun on noin 2 päivää vai vasta sitten kun/jos menkat on myöhässä? :)

Nega, plussa? Tänään siis tein :o

12825438_975192845863201_714744326_n.jpg

No huhhuh iinalisa, toihan on käyny jo urheilusta! :D
Kyllä toi testi mun mielestä jo positiiviselta näyttää :)

Iinaalisa, dpo:t tulisi laskea ensimmäisestä o-plussasta eli sinuna laskisin sen ensimmäisen mukaan :) Kun kierto on kunnolla startannut ja jatkuu säännöllisenä, niin sit sun on helpompi laskea ja päätellä ne oikeat dpo:t. Tässä ekassa kierrossa menisin sen ensimmäisen ovisplussan mukaan :)

Iinaalisa, dpo:t tulisi laskea ensimmäisestä o-plussasta eli sinuna laskisin sen ensimmäisen mukaan :) Kun kierto on kunnolla startannut ja jatkuu säännöllisenä, niin sit sun on helpompi laskea ja päätellä ne oikeat dpo:t. Tässä ekassa kierrossa menisin sen ensimmäisen ovisplussan mukaan :)

Ai sen kp 5 plussan mukaa? :o Vai minkä?

Jos sä sillon sait ekan o-plussan, niin sen mukaan :) Toki jos kaikki oireet viittas nyt tähän o-plussaan, niin sit meet tän jälkimmäisen mukaan!

Joo siis tänään tein r-testin ja nega oli :) Varmistin vaan ku o-testit näytti silloin aika selkeetä plussaa, mutta oireita ei siis ollu. Nyt kp 13-15 ollu kovat oireet ja toi testi näytti tota niin tän mukaan meen :) mutta jokatapauksessa r-testin teen ens viikon viikonloppuna jolloin on dpo 13-11 :)

Sanot sille hepulle että sulla ei oo mitään velvollisuutta maksaa sen kämpän vuokria? Ja miks hitossa maksaisit kun ethän sä edes asu siinä. Ton va selitykset kuulostaa vaan siltä että se keksii sun kissoistakin tekosyitä että se sais rahaa. Siltä se mun korvaan kuulostaa...
Samaa sanoin...

Ihan uteliaisuuttani kyselen, että miten olet voinut saada n. tonnin kuussa opintolainaa? Ja Entisestä asunnosta sen verran, että jos irtisanomisaika ei ole enää maaliskuulta, niin silloinhan et ole velvollinen maksamaan mitään vuokria.
Siis ainakin meidän kaupungissa lasketaan ns. Koko lukukaudelle opintolaina ja voit nostaa sitä kuinka paljon kerralla haluat. Ja joo irtisanomisaika ei oo maaliskuulta. Tai kun se on yksityinen vuokraaja niin sovittiin vaan että muutan viim. 1.3 pois.

En ymmärrä miten sillä sun entisellä vuokranantajalla on ollu otsaa ees kysyä sulta jotain vuokrarahoja :D Siis miks ihmeessä sun pitäis maksaa jonku toisen ihmisen vuokrat, kun toinen on häippässy?!

En ymmärrä miten sillä sun entisellä vuokranantajalla on ollu otsaa ees kysyä sulta jotain vuokrarahoja :D Siis miks ihmeessä sun pitäis maksaa jonku toisen ihmisen vuokrat, kun toinen on häippässy?!
Sanoppa se. Mut parasta tässä että nyt se väittää että ei olis "saanu olla" kissoja. Ok, tajusimpa nyt jälkikäteen et vuokrasopimuksessa lukeekin niin mutta suullisesti/viestein ollaan sovittu että saan ottaa. Ja arvaa onko niitä viestejä tallessa! Ja kohta se varmaan sanoo että, "joo kyllä sun täytyy maksaa tää maaliskuun vuokra, tää kuuluu vielä tohon irtisanomisaikaan" koska eipä kirjotettu siitäkään paperista versioo että koska sovittiin tästä niin kohta se varmaan väittää taas muuta..

Mulla on nyt hirvee ällötys kaikkea kohtaan.. Tekis mieli syyä jotain mut kaikki oksettaa :( myös hirvee väsymys päällä vaikka eilen ja tänään oon nukkunu päikkärit.. Kuitenkaan en malta mennä vielä nukkuu ku oon lomalla ja mieskään ei oo vielä tullu töistä! :( tänää otin kaverilta siideri hörpyt nii yyh yökkäys tuli samantien :( mites muut onko mitää oireita? Ärsyttää jos nääkin oireet on jotain mielikuvituksen tuotetta ku eikai vielä ees pitäis olla mitää raskausoireita muutenkaa !!! Niiiiin ärsyttävää! Ainut hyvä et tänään ei oo närästäny vaikka parina viimepäivänä onkin! :)

Takaisin