Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäis vaa joka päivä aina pestä koneellinen pyykkiä tai ees laittaa ne vaatteet sinne koneesee valmiiks, pestä astiat heti ku on syönny ja yms, mutta jotenki on vaan niin laiska :D

Ihanaa naistenpäivää täältä kans ja paljon onnea plussasta pikkuapila :) oon yrittäny miettiä jotain "poppakonsteja" mikä helpottais raskaaksi tuloa :D onko ideoita?

Nyt on taas avauduttava ja oikein kunnolla! Muutimme nykyisen mieheni kanssa yhteiseen asuntoon maaliskuun alusta. No nyt entinen vuokranantaja on sitä mieltä että kissat on pilannut asunnon lattiat (muka kissankusta..) huoneesta johon kissat ei ikinä päässeet. Nyt joudun siis maksamaan lattiankorjauksen ja työpalkkion. (N. 1500€) nykyisen asunnon vuokrakin jollain pitäisi maksaa ja laskut,varmaan syödäkkin jotain.. sitten entinen va vielä vaatii että maksan hänelle tämän kuun (maaliskuuun) vuokrankin vielä vaikka en sielä asu, koska uusi vuokralainen purki sopimuksen eikä hän saa mistään muuten tämän kuun vuokrarahaa! Pitääkö mun lain mukaan maksaa siitä vielä tämän kuun vuokra?! Kouluakin pitäisi jaksaa vielä käydä, sitäkään en ole loppuu saanut maksettua, pankille olen velkaantunut tämän vuoden aikana (3kk) n. 3000€, (opintolaina) joten en saa enää pankistakaan enempää lainaa.. Toinen kissoista vaatii eläinlääkärissä käynnin,joka maksaa tietysti myös lisää,ongelmana pissaaminen kiellettyihin paikkoihin.. olen käyttänyt kissoihini tämän vuoden aikana jo n. 300€ pelkästään eläinlääkäri käynteihin ja hoitoihin ja kissa jatkaa kuseksimista joka tapauksessa. Kirjoitin tästä ongelmasta myös eräälle palstalle ja pyysin neuvoja, sieläkin minut haukuttiin pystyyn kuinka huono kissanomistaja olen (vaikka olen kissat ell käyttänyt ja mitään fyysistä sairautta ei kissalta löytynyt. Molemmat leikattuja ja madotettuja kissoja. Mieli on tällä hetkellä tosi matalalla tämän kaiken takia, pelkään ja mietin paljon että kuinka saan edes lastani elätettyä kun jo nyt kaikki tuntuu niin vaikealta. :'( sairastan myös masennusta ja nämä epäonnen kohtaukset eivät ainakaan yhtään auta asiaa... Anteeksi kauhea valittaminen mutta oli jonnekkin pakko saada purkaa mieli...

Sanot sille hepulle että sulla ei oo mitään velvollisuutta maksaa sen kämpän vuokria? Ja miks hitossa maksaisit kun ethän sä edes asu siinä. Ton va selitykset kuulostaa vaan siltä että se keksii sun kissoistakin tekosyitä että se sais rahaa. Siltä se mun korvaan kuulostaa...

ImageUploadedByVau Foorumi1457444464.622318.jpg
:)

Voi laittaa :-) laskurin mukaan la olis 12.11 :)

Muok. Ainiin ja hyvää naistenpäivää! Mies toi mulle kukkia ja suklaalevyn :)

Hyvää naistenpäivää teille ihanille <3 mulle mies toi ruusuja ja suklaata ja aamupalan oli tehny valmiiks ku heräsin :)
Pikkuapila tuo on jo ihan selvä plussa! Onnea ja tarrasukkia mukaan <3 toivottavasti jaksat tänne edelleen kirjoitella kuulumisiasi :)
Janinapauliina kannattaa ainakin foolihappoa alkaa syömään, greippimehusta on kuulemman apua ja sit punkkua ovulaation jälkeen :)

Nyt on taas avauduttava ja oikein kunnolla! Muutimme nykyisen mieheni kanssa yhteiseen asuntoon maaliskuun alusta. No nyt entinen vuokranantaja on sitä mieltä että kissat on pilannut asunnon lattiat (muka kissankusta..) huoneesta johon kissat ei ikinä päässeet. Nyt joudun siis maksamaan lattiankorjauksen ja työpalkkion. (N. 1500€) nykyisen asunnon vuokrakin jollain pitäisi maksaa ja laskut,varmaan syödäkkin jotain.. sitten entinen va vielä vaatii että maksan hänelle tämän kuun (maaliskuuun) vuokrankin vielä vaikka en sielä asu, koska uusi vuokralainen purki sopimuksen eikä hän saa mistään muuten tämän kuun vuokrarahaa! Pitääkö mun lain mukaan maksaa siitä vielä tämän kuun vuokra?! Kouluakin pitäisi jaksaa vielä käydä, sitäkään en ole loppuu saanut maksettua, pankille olen velkaantunut tämän vuoden aikana (3kk) n. 3000€, (opintolaina) joten en saa enää pankistakaan enempää lainaa.. Toinen kissoista vaatii eläinlääkärissä käynnin,joka maksaa tietysti myös lisää,ongelmana pissaaminen kiellettyihin paikkoihin.. olen käyttänyt kissoihini tämän vuoden aikana jo n. 300€ pelkästään eläinlääkäri käynteihin ja hoitoihin ja kissa jatkaa kuseksimista joka tapauksessa. Kirjoitin tästä ongelmasta myös eräälle palstalle ja pyysin neuvoja, sieläkin minut haukuttiin pystyyn kuinka huono kissanomistaja olen (vaikka olen kissat ell käyttänyt ja mitään fyysistä sairautta ei kissalta löytynyt. Molemmat leikattuja ja madotettuja kissoja. Mieli on tällä hetkellä tosi matalalla tämän kaiken takia, pelkään ja mietin paljon että kuinka saan edes lastani elätettyä kun jo nyt kaikki tuntuu niin vaikealta. :'( sairastan myös masennusta ja nämä epäonnen kohtaukset eivät ainakaan yhtään auta asiaa... Anteeksi kauhea valittaminen mutta oli jonnekkin pakko saada purkaa mieli...
Ihan uteliaisuuttani kyselen, että miten olet voinut saada n. tonnin kuussa opintolainaa? Ja Entisestä asunnosta sen verran, että jos irtisanomisaika ei ole enää maaliskuulta, niin silloinhan et ole velvollinen maksamaan mitään vuokria.

Tosiaan entiselle vuokranantajalle et ole velvollinen mitään maksamaan ja kannattaa selvittää esim. oikeusaputoimistosta kuinka edetä ton lattian kanssa. Koska vähän haiskahtaa siltä, että yrittää (tarpeettoman) lattiaremontin maksattaa sulla. Tsemppiä! Asiat kyllä selviää, kun alkaa selvittää ja laitat sille ukolle nyt kova kovaa vasten! Vapaaehtoisesti et ala mitään maksaa!

Poppaskonsteista: Niitähän kyllä löytyy vaikka millä mitalla :D Greippimehu, vehnänalkioöljy, maca-jauhe, Gelee royalet, punaviini kiinnittymisen aikoihin (n. dpo 5-7). Ja tottakai terveellinen ruokavalio ja liikunta :) Lisäks moni lapsettomuudesta kärsivä (sun tapauksessa nyt tuskin vielä siitä voidaan puhua?) puhuu vyöhyketerapian, akupunktion ja osteopatian puolesta :)

Täällä kans siivottu työpäivän jälkeen, kun äiti tulossa kylään. Mun äiti on siis siivouspäällikkö, niin aina pahimmat sotkut siivottava alta pois :D Mies oli käyny ostaa mulle ja äitille ruusukimput :)

Takaisin