Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ollu tänään menkka jomoja:/ toivottavasti ne ei tuu.. Yleensä ne kyllä jomot alkaa sillon ku menkatki aamulla töissä jo säikähdin niin että piti juosta vessaan tarkistaan mutta helpotukseks huomasin että oliki vaan jtn limaa ku pyyhki :?
Eikai niitä vielä ois tänään siis kp 21/26
No tässä kierrossa oli kp12 ovis ja oli kyllä tosi selkee :) eli nyt ois niinku dpo8 tai 9? :D
Mulla on otettu verikokeet joissa hcg oli jo alle 5, samoin rtesti näyttänyt kertaalleen negatiivista. Eli ihan oikea plussa tämän aamuinen on. Kiertokin lähti siis ihan normaalisti pyörimään sen jälkeen (ovulaatio oli n. Kp16:) ja kuukautisten olisi pitäny viikonloppuna alkaa.
Voin koittaa kun meneen töistä kotiin :-)No hyvä juttu! Ihanaa, toivotaan että lähtee tummenemaan :) Pystytkö laittamaan kuvaa testistä tänne :3?
Onnea Pikkuapilalle plussasta ja täälläkin kaivataan kuvaa
Ihanaa naistenpäivää kaikille! Aika superia, et tää ketju on jotenkin herännyt henkiin ja keskustelu on vilkasta. Musta tuntuu, et tääl on tosi hyvää ja kypsää porukkaa eikä sellanen "teinimeininki" mitä alkuun ehkä pelkäsin :D Ootte kivoja kaikki! :)
Mä muistutin miestä, et mikä päivä tänään on ja sanoin, et voin käydä ostaa itelleni kukkia, mut se saa maksaa. Sit tuli vaan viesti takas, et kyl hän ajatteli ihan ite hakee mulle kukkia :) Mä en siis ikinä saa kukkia ellen ite pyydä, niin tää oli ihan jotain uutta :D