Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulämpö noussut 1 astetta. Jossain luki että ovulaatio on tapahtunu jos aamulämpö nousee viime kerrasta 0,5-1 astetta. Josko ois ollu ovis :)

Muokattu viimeksi:
Meillä on ihme kyllä oltu terveitä vaikka ympärillä olevat ihmiset on sairastellut :) Neiti oppinut parinviikon sisällä paljon asioita liikkumaan taaksepäin :D nostaa itseään jo tosi hyvin konttaus asentoon ja hampaatkin ihan just tulossa siksi ollut vähän enemmän kiukkuinen, mutta ei niin paljoa kuin olisin luullut :) ja itsellä ens viikolla viellä kirjotukset ja sit ois ohi se urakka lukenut oon nyt tosi huonosti kun on väsyttänyt niin paljon .. No ehkä tämä tästä :)

Ei ole tullut mitään välissä, paitsi aamulla haalea mutta oikein selvä toinen viiva rtestiin :O :) <3 kumpa tämä nyt pysyisi matkassa, ei uskalla liikaa vielä innostua :-)

Olin siis ovulaation pongaavinani, jonka perusteella osasin menkkoja odotellakin :-)

Mä en nyt saannut selvää että onko sulla Pikkuapila ollu menkat jo km jälkee. En haluu pahottaa sun mieltä mut jos sun hcg ei oo laskenu km jälkee nii sen takia r-testit näyttää plussaa. Mut siis miten on? Onks menkat tullu välis, ootko tietonen onko hcg käynny 0? :)

Mulla ollu tänään menkka jomoja:/ toivottavasti ne ei tuu.. Yleensä ne kyllä jomot alkaa sillon ku menkatki aamulla töissä jo säikähdin niin että piti juosta vessaan tarkistaan mutta helpotukseks huomasin että oliki vaan jtn limaa ku pyyhki :?

Mulla ollu tänään menkka jomoja:/ toivottavasti ne ei tuu.. Yleensä ne kyllä jomot alkaa sillon ku menkatki aamulla töissä jo säikähdin niin että piti juosta vessaan tarkistaan mutta helpotukseks huomasin että oliki vaan jtn limaa ku pyyhki :?

Hmm.. Mitä jos ois vaan jotain alkuraskauden jomotuksia? ;)

No tässä kierrossa oli kp12 ovis ja oli kyllä tosi selkee :) eli nyt ois niinku dpo8 tai 9? :D

No sehän voi olla jotain kinnittymis kipua, tosin alkio kiinnitty hedelmöittymisestä seitsemän päivän jälkeen. Mutta eihän sitä tiedä :) Ootko miettiny r-testiä?

Mulla on otettu verikokeet joissa hcg oli jo alle 5, samoin rtesti näyttänyt kertaalleen negatiivista. Eli ihan oikea plussa tämän aamuinen on. Kiertokin lähti siis ihan normaalisti pyörimään sen jälkeen (ovulaatio oli n. Kp16:-) ja kuukautisten olisi pitäny viikonloppuna alkaa.

Mulla on otettu verikokeet joissa hcg oli jo alle 5, samoin rtesti näyttänyt kertaalleen negatiivista. Eli ihan oikea plussa tämän aamuinen on. Kiertokin lähti siis ihan normaalisti pyörimään sen jälkeen (ovulaatio oli n. Kp16:) ja kuukautisten olisi pitäny viikonloppuna alkaa.

No hyvä juttu! Ihanaa, toivotaan että lähtee tummenemaan :) Pystytkö laittamaan kuvaa testistä tänne :3?

Onnea Pikkuapilalle plussasta ja täälläkin kaivataan kuvaa <3

Ihanaa naistenpäivää kaikille! <3 Aika superia, et tää ketju on jotenkin herännyt henkiin ja keskustelu on vilkasta. Musta tuntuu, et tääl on tosi hyvää ja kypsää porukkaa eikä sellanen "teinimeininki" mitä alkuun ehkä pelkäsin :D Ootte kivoja kaikki! :)

Mä muistutin miestä, et mikä päivä tänään on ja sanoin, et voin käydä ostaa itelleni kukkia, mut se saa maksaa. Sit tuli vaan viesti takas, et kyl hän ajatteli ihan ite hakee mulle kukkia :) Mä en siis ikinä saa kukkia ellen ite pyydä, niin tää oli ihan jotain uutta :D

Onnea Pikkuapilalle plussasta ja täälläkin kaivataan kuvaa <3

Ihanaa naistenpäivää kaikille! <3 Aika superia, et tää ketju on jotenkin herännyt henkiin ja keskustelu on vilkasta. Musta tuntuu, et tääl on tosi hyvää ja kypsää porukkaa eikä sellanen "teinimeininki" mitä alkuun ehkä pelkäsin :D Ootte kivoja kaikki! :)

Mä muistutin miestä, et mikä päivä tänään on ja sanoin, et voin käydä ostaa itelleni kukkia, mut se saa maksaa. Sit tuli vaan viesti takas, et kyl hän ajatteli ihan ite hakee mulle kukkia :) Mä en siis ikinä saa kukkia ellen ite pyydä, niin tää oli ihan jotain uutta :D

Ihanaa naistenpäivää sulle myös! <3 Käyn täällä aina päivittäin ja ootan että joku on laittanut viestiä :)

Täältä kans hyvää akkojenpäivää :D minäkään en luultavasti saa kukkia ollenkaan oon kieltäny miestä tuomasta niitä koska oma isäni opetti mut siihen että "mies ei tuo kukkia muutaku sillon ku on käynyt jossain muuallakin ku kotonaan ;)" tämähän ei siis pidä paikkansa mutta kun miehelle tuon kerroin niin sen jälkeen ei oo kukkia tuonut :D niin ja siis meidän äitikään ei oo koskaan saanu kukkia isältä :)

Mun mies ei edes tiedä että on naistenpäivä ja hyvä niin en minä sitä jaksakkaan juhlistaa :D Ei tuo ukko oikee muista mitään merkkipäiviä :D

En ymmärrä miten me ei pystytä pitää tätä meiän huuhollia siistinä viikkoa pitempää... Koko kämppä pitää siivota, kun anoppi tulee huomenna käväsemään kahvilla :)

Takaisin