Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo koskaan rinnat kipeenä, ainoan kerran ku ne on ollut kipeinä niin murrosikäsenä kun ne alkoi kasvamaan ja kerran kun olin raskaana, mutta jostain oon lukenut että rinnat saattaa olla kipeet oviksen aikaa tai sen jälkeen :) Mutta en oo 100 varma!

Mulla rinnat kipeytyy oviksen aikoihin ja sit ne on kipeenä menkkoihin asti.

Täällä sama fiilis, et tekis mieli kurkata missä kohtaa kierto menee, mut en sit kuitenkaan haluu :D Ovislimat bongattu eli ovis varmaan tuloillaan tässä muutaman päivän sisään. Se nyt ei koskaan jää kyllä kipujen ansiosta bongaamatta.

Mitä jos ensin sattuu hitoksee oikeesee munasarjaan ja seuraavana päivä toiseen niin eihän se välttämättä meinaa että irtoais kaksi munasolua? Just asking, koska eilen oli ne hirveet kivut oikeella ja tänään illalla ollut pienempää kipua vasemmalla :eek:

Mulla ainakin juilii aina molemmilta puolilta vuorotellen. Eli en usko, et tarkoittaa välttämättä kahta irronnutta munasolua :) Tosin mullakin mahdollisuudet kaksosiin, kun mun äiti on kaksonen ;)

Mulla ainakin juilii aina molemmilta puolilta vuorotellen. Eli en usko, et tarkoittaa välttämättä kahta irronnutta munasolua :) Tosin mullakin mahdollisuudet kaksosiin, kun mun äiti on kaksonen ;)

Olis kyllä ihanaa saada taas kaksosraskaus :) Toivotaan että kaksoset joku meistä saa joka toivoo!

Mulla ainakin normi oviskipuihin kuuluu et molempia munasarjoja vilhoo. Kaksosista sen verran et huhhuh! oishan ne ihana saaha mut ois niissä sit oma työnsä kyllä :P jotenki en yhtää osaa kuvitella kuitenkaan kaksosia meille :) ihana yllätys kuitenki varmaan ois jos kaksoset tulis :P

Mulla ei ole vieläkään alkanut menkat, vaikka laskeskelin että viikonloppuna olisi pitänyt alkaa :O en uskalla tehdä testiä, kun tulee kuitenkin kova pettymys. Voihan tämä olla jotain km jälkeistä kierron sekoiluakin... Apuvaa :-)

Hui nyt jännitetään pikkuapila! :) Millon aiot testata! :) hyvähän se on mitä myöhemmäs sen testailun malttaa jättää! Mää kyllä varmaan testaisin jos oisin sää niin huomen aamulla tai ke aamuna :) tsemppiä! kumpa tulis plussa sit ku testaat <3

miten kaikilla menee? :) miten te joilla on jo lapsia nii kertokaa kuulumisianne! Ja piinailijat niin onko oireita? ;) Mulla on tänää ja eilen vaivannu närästys! :P hieman heikko olo ollu myös tänää ja treeniä tehdessä meinas taju lähtä ku rupes nii heikottamaan :o hörppäys vettä ja vähä aikaa levähin nii meni ohi.. :)

Meillä poika kuumeessa :( Epäilivät influenssaa, kun on niin kova kuume (pahimmillaan oli melkein 40 astetta) ja päänsärkyä, rintakipua yms. Vuoden mutsi -fiilis, kun en ottanu sitä rokotetta pojalle.

Mulla alko tänään taas se aaltoileva huono olo. Ilmeisesti tulevasta ovulaatiosta johtuvaa... Just sanoin miehelle, et tosi kivaa, jos tää huonovointisuus on joka kierrossa ovulaatiosta menkkoihin. Puolet kierrosta saat kärsiä :D Niin ja ne nippailut ja vihlonnat alavatsalla jatkuu EDELLEEN! Mä toivon, et tää on nyt jotain positiivista ja kroppa valmistautuu hedelmöittämään ja raskautumaan :D

iijamariija ikävää et poika sairastelee :( hurjan paljo kyllä kuumetta! Lapset on sitkeitä! <3 kumpa pian paranis! Toivottavasti sä kärsit huonosta olosta hyvän asian puolesta ;)

Joo, onneks nyt näyttäis olevan laskemaan päin :) Oli kyl helpotus, ettei ollut korvatulehdusta, kun meillä on syyskuun jälkeen ollut 7 antibioottia korvatulehdukseen, streptokokkiin ja millon mihinkin. Lääkäritkin alkaa jo olla aika huolissaan tosta lääkemäärästä. Sillä meille nyt tuleekin tautia taudin perään, kun ei tolla ipanalla oo enää minkäänlaista vastustuskykyä :( Työnantaja tykkää, kun vähän väliä duunista pois. Mies onneks pystynyt nyt olemaan pojan kans kotona. Ja miettikää nyt, mikä aarre toi mun mies on; hän ei edes oo mun pojan biologinen isä!!! Ja siltii hoivaa ja on töistä pois, et mä pääsen duuniin <3

Toivottavasti pärähtäis Pikkuapila plussa testiin! :)

Täällä tosiaan ei mitään ihmeempää. Yö kun vaihtuu niin dpo 1 ja odotan ensi viikkoa kuin kuuta nousevaa. Välillä on vaan tosi ristiriitaset fiilikset, että tuskin tässä kierrossa tärppää... Ja pelkään että kierto venyy hirveen pitkälle jos ei tärppiä käykkään. Iltalämpö 36,7 ja normaalisti 36,4... no jaa ei suurta eroa.

Koitan pitkittää mahdollisimman pitkään, esimerkiks torstaina olis töistä vapaata x) jotenkin vaan sellainen olo että kroppa vielä sekoilee, eikä kyseessä ole muuta kun pitkittynyt kierto vaan :)

Mulla ei ole vieläkään alkanut menkat, vaikka laskeskelin että viikonloppuna olisi pitänyt alkaa :O en uskalla tehdä testiä, kun tulee kuitenkin kova pettymys. Voihan tämä olla jotain km jälkeistä kierron sekoiluakin... Apuvaa :)

Siis onko sulla tullu jo keskenmenon jälkeen yhdet menkat vai odotteletko niitä ensimäisiäkin vielä? :o

Takaisin